درحالیکه کریم بنزما شانس اصلی بدست آوردن توپ طلای امسال محسوب می‌شود اما هنوز مشخص نیست آیا کیلیان امباپه در مراسم اهدای توپ طلا حاضر خواهد شد یا نه.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یادگار امام گفت: اگر می‌خواهیم حسینی باشیم باید نیت‌ها را خدایی کنیم؛ اگر امام خمینی نیز توفیقی در زندگی داشت به خاطر نیت خدایی بود. او گفت، «من» در کار نیست.
صحبت های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به نحوه قطع همکاری کریم باقری باعث رنجش خاطر سایر مربیان این تیم شده است.
صحبت های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به نحوه قطع همکاری کریم باقری باعث رنجش خاطر سایر مربیان این تیم شده است.
صحبت های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به نحوه قطع همکاری کریم باقری باعث رنجش خاطر سایر مربیان این تیم شده است.
کریمی در خصوص حضور این ماجرا‌ها گفت: من از حضور این افراد در مجموعه کمپ حجازی اطلاعی نداشتم و هنگامی مطلع شدم که او در کنار زمین با من سلام‌وعلیک کرد. اینکه می‌گویند او به خاطر من روی صندلی و جایگاه مخصوص نشسته هم درست نیست.
عکسی را که تصور می‌کردم انتشارش در فضای مجازی غوغایی برانگیزد، به طور تصادفی از دست رفت. ابتدا قدری متأسف شدم، اما خودکاوی که کردم متوجه شدم، علاقه‌ام به انتشار آن عکس خیلی هم همراه با نیت و انگیزه خالص نبوده است!
من خیلی تنها بودم، شوهرم من را دوست ندارد و حالا هم با شکایتش می‌خواهد وادارم کند که مهریه ام را ببخشم تا طلاقم بدهد، اما من می‌دانم او به خاطر خودش شکایت کرده و از کار من ناراحت نیست.
علم‌الهدی امام جمعه مشهد اظهار کرد: اگر سوره محمد (ص) را بخوانید و در معانی آن تدبر کنید، برایتان محرز می‌شود که گویا ذات اقدس پروردگار آن را برای وضع امروز ما نازل کرده است. در زمان پیامبر (ص) هم عده‌ای به دنبال سازش بودند، امروز هم عده‌ای خواهان مذاکره با غرب هستند. عزیزان من، این‌طور نیست که فکر کنیم همه بدبختی‌ها به خاطر مقابله با باطل است و اگر به روی او آغوش گشودیم، خوشبخت دنیا و آخرت هستیم، زیرا ذات اقدس پروردگار، نصر و فتح را مقارن با جهاد با دشمنانش قرار داده است.
یک نماینده مجلس گفت: خطر جدی اینجا است نه اپوزیسیون، گروهک، فلان دسته و NGO که مردم توجهی به آنها ندارند، حقیقتا این‌گونه نیست ما باید در داخل مشکل را حل کنیم.
نماینده تهران در مجلس می‌گوید: ما وقتی به دنبال باحجابی در جامعه می‌رویم به این خاطر نیست که یک فرد کم‌حجاب و بی‌حجاب را پیدا کنیم و به او به صورت شخصی، تذکر دهیم. ما می‌خواهیم به او بگوییم بی‌حجابی شما، آثار ثانویه هم در جامعه دارد که آثار ثانویه باعث تضعیف عمومی جامعه می‌شود و این موضوع برای کیان نظام هم خطرناک است.
وقتی بعد از ۶ سال از زندان آزاد شدم، دختر یکی از فامیل‌هایمان را به من معرفی کردند و با هم ازدواج کردیم. به او گفتم که سابقه دارم و خلاف کردم، اما گفت مشکلی نیست. ولی بعد از چند ماه هر چه داشتم و نداشتم را از من گرفت و رفت. من ساناز را دوست داشتم و زمانی که با من این کار را کرد، انگار بی‌رحم شدم او مرا وادار کرد از همه انتقام بگیرم. اما این دفعه آزاد شوم دیگر سرقت نمی‌کنم. به خاطر مادرم این دفعه توبه کرده‌ام و حتی توبه نامه‌ام را نوشتم.
وزیر امور خارجه روسیه ضمن انتقاد از رویکرد اروپا و ناتو در قبال پرونده انفجار نورد استریم، گفت: از هند به خاطر تبدیل شدن نشست گروه -20 به نمایشی مضحک توسط غرب عذرخواهی می کنیم.
معاون وزیر علوم خاطر نشان کرد: ممکن است درصدی از دانشجویان باشند که آن تنبیهاتی که در حوزه انضباطی برایشان در نظر گرفته شده است باقی بماند، ولی هنوز آمار این دانشجویان مشخص نیست و سعی کردیم دسته بندی کنیم و متناسب با وضعیت، تصمیماتی بگیریم.
همه واحقوق بشرای بیگانگان جز با هدف امتیاز گرفتن نیست، پس چه بهتر که این امتیاز را ابتدا به مردم خودمان بدهیم، بعد در‌های صلح و دیپلماسی مقتدرانه را هم باز کنیم. رییس قوه قضاییه گفتند می‌خواهیم مردم را خوشحال کنیم، حبذا لطفا آغاز کنید، در کسب رضایت مردم گشاده‌دستی کنید و سرعت به خرج دهید که هیچ جای دوری نمی‌رود و انواع راه‌های آن را بلدید. آزادی هر یک از زندانیان کلی خوشحالی می‌آورد کما اینکه هر محدودیتی سرمایه‌ای برای کار و فشار بیگانگان فراهم می‌کند.
سیدشمس‌الدین حسینی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ کل کشور در پایان نشست این کمیسیون که در نهایت با موافقت اعضای کمیسیون تلفیق با کلیت بودجه سال آتی همراه بود گفت: ما ابتدا باید کلیت را حداکثر ظرف ۵ روز در کمیسیون مورد بررسی قرار می‌دادیم. به همین خاطر جلسات سه شیفتی را در ۴ روز گذشته برگزار کردیم.
کریم پس از دستگیری و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد و در تشریح ماجرا گفت: من به خاطر مشکلات روانی‌ام بار‌ها در بیمارستان بستری شده‌ام. چند ماه پیش از حادثه برای اینکه سرگرم باشم و با بیماری‌ام مقابله کنم تصمیم گرفتم با دستفروشی خودم را مشغول کنم. روز حادثه در حال کار بودم که چند نفری به سراغم آمدند و با لحن تندی از من خواستند تا کارم را تعطیل کنم که مخالفت کردم و آن‌ها به یکباره به سمتم حمله کردند و من را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
استفاده یک شخص دیگر از شبکه وای فای شما هرچه قدر هم بی خطر به نظر برسد باز هم کار درستی نیست. اتصال شما با هر دستگاهی که به شبکه اضافه می‌شود کندتر می‌شود.
پسر ۲۷ ساله با مدرک تحصیلی دیپلم سردسته باند است می‌گوید وضع مالی‌ام خوب است و نیازی به پول ندارم، اما درباره انگیزه سرقت‌هایش گفت: آشپز یک هلدینگ بزرگ هستم و درآمدم هم خوب بود، چند ماه قبل یک نیروی جدید به هلدینگ‌مان آمد و مدام زیر گوشم می‌خواند که درآمد این کار خوب نیست و بیا سرقت کنیم. آنقدر گفت تا من وسوسه شدم. نمی‌دانم شاید هم به خاطر هیجان بود شاید هم طمع کردم.
دیدیه دشان در مورد دلیل دعوت لحظه آخری مارکوس تورام برای جام جهانی صحبت کرد و گفت که ترسی از بابت مصدومیت احتمالی کریم بنزما ندارد.
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، در مورد خرید کریم بنزما در سال 2009 صحبت کرده است.
مهاجرانی نوشت: سیگاری آتش زدم و کیف و کتابم را جمع و جور کردم با خودم گفتم، می روم دیگر جای من نیست. تلفن زنگ زد. گوشی را بر داشتم . آیت الله خامنه ای بود.
درحالیکه کریم بنزما شانس اصلی بدست آوردن توپ طلای امسال محسوب می‌شود اما هنوز مشخص نیست آیا کیلیان امباپه در مراسم اهدای توپ طلا حاضر خواهد شد یا نه.
«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات گفت: «بهتر است آن‌ها در فرمایشات خود بحث‌های کارشناسی را هم در نظر بگیرند. البته اخلاق ما این نیست که گذشته را تخریب کنیم. آن‌ها به طور مثال می‌گویند سرکوب تعرفه اینترنت در ۴ سال گذشته نداشتیم، اما در سازمان تعزیرات پرونده ۱۱۰۰ میلیارد تومانی برای جریمه ۲ اپراتور وجود دارد که به خاطر افزایش اندک تعرفه در سال‌های گذشته بوده است؛ اگر این سرکوب تعرفه نیست پس چیست؟ آیا روا است برای محبوب ماندن، اجازه ندهیم تعرفه‌ها افزایش پیدا کند که در نهایت منجر به عدم توسعه شبکه شود؟»
همیشه سعی کردم آزاده باشم. این کار به خاطر رای نیست. من به میرشاد ماجدی رای دادم. به عنوان یک انسان می‌توانم تصمیم بگیرم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ