پاسکال فره، مدیر فرانس فوتبال، در مورد رقابت دیرینه لیونل مسی و رونالدو برای توپ طلا صحبت کرد و تایید کرد که امسال شانس کریم بنزما برای این جایزه بالاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه سازندگی با بازنشر بخشی از نوشته حسین شریعتمداری درباره اخبار رسیده به مدیرمسئول کیهان درباره انتقال مالکیت استارتاپ‌های پر طرفدار به افراد مورد وثوق، این نوشته را تهدید صاحبان این سرمایه‌ها به مصادره اموال شان دانسته است.
هری ردنپ تاکید کرد که هری کین قطعا امسال در تاتنهام خواهد ماند چرا که نمی خواهد خانواده‌اش را به آلمان ببرد.
گل‌گهر در روز پایانی در شرایطی مقابل نفت آبادان شکست خورد که کادرفنی این تیم در اقدامی جالب توجه از گلر سوم و جوان تیمش سود برد.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید رئال مادرید همچنان کیلیان امباپه را فراموش نکرده و امسال تابستان بار دیگر شانس خود را برای جذب این ستاره فرانسوی امتحان خواهد کرد.
به عقیده آرسن ونگر دو تیم اینتر و رئال شانس بیشتری برای صعود به فینال این دوره چمپیونزلیگ را دارند.
فرازعلی یک دهه است که به عنوان تماشاگر در نمایشگاه هنر دبی (Art Dubai) حضور دارد؛ اما امسال بالاخره این شانس را پیدا کرد که برای اولین بار آثارش را در این نمایشگاه به نمایش بگذارد.
معاون وزیر انرژی آمریکا می گوید زمستان آینده به مراتب برای کشورهای اروپایی از حیث تامین انرژی دشوارتر خواهد بود.
«فاتح بیرول» گفت که کشورهای اروپا خوش شانس بودند که زمستان امسال معتدل بود، ولی این کشورها زمستان آینده با مشکلات جدی مواجه خواهند شد.
«فاتح بیرول» گفت که کشورهای اروپا خوش شانس بودند که زمستان امسال معتدل بود، ولی این کشورها زمستان آینده با مشکلات جدی مواجه خواهند شد.
بارسلونا در 13 مورد از 16 قهرمانی زمستانی اخیر خود در پایان فصل نیز قهرمان شده و امسال هم شانس بیشتری نسبت به رئال برای قهرمانی لالیگا دارد.
سپاهان توسط مقانلو در چند ارسال توسط زکی‌پور و رامین رضاییان شانس گلزنی داشت که این فرصت ها تبدیل به گل نشد. در مقابل پیکان هم روی ضد حمله دقیقه ۸۶ شانس گل دوم را داشت که دروازه خالی سپاهان باز نشد.
آیت الله کعبی با اشاره به حکم در قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲ تصریح کرد: حکم محاربه شامل کسانی است که ارعاب و تخریب اموال عمومی را انجام می‌دهند و با اعمال شان امنیت جامعه را مختل می‌کنند حتی اگر منجر به قتل هم نشوند، اما به نفس اینکه امنیت و آرامش را مختل کنند و مردم را به قصد جان، مال و ناموس بترسانند را شامل می‌شود.
الماس بلژیکی اذعان دارد که نسل طلایی بلژیک در حال پیر شدن است و شیاطین سرخ اروپا، امسال هم شانسی برای کسب جام جهانی نخواهند داشت.
ادن هازارد معتقد است امسال شانس قهرمانی بلژیک نسبت به دوره گذشته جام جهانی بیشتر است. بلژیک در دوره گذشته تا نیمه نهایی بالا رفت و به فرانسه باخت. آنها در نهایت سوم شدند.
بدون شک یکی از بهترین بازیکنان استقلال در لیگ امسال محمد محبی بوده. بازیکنی که از لیست تیم ملی خط خورده و شانسی برای سفر به قطر ندارد.
علی کریمی که امسال دو بار برای کایسری اسپور بازی کرده، با اعلام سرمربی این تیم در فهرست مسابقه هفته دهم سوپر لیگ ترکیه مقابل گالاتاسرای که از ساعت ۲۰:۳۰ امشب آغاز خواهد شد، قرار گرفته و این شانس را دارد تا دوباره در خط میانی تیمش به میدان برود.
درحالیکه کریم بنزما شانس اصلی بدست آوردن توپ طلای امسال محسوب می‌شود اما هنوز مشخص نیست آیا کیلیان امباپه در مراسم اهدای توپ طلا حاضر خواهد شد یا نه.
درحالیکه کریم بنزما شانس اصلی بدست آوردن توپ طلای امسال محسوب می‌شود اما هنوز مشخص نیست آیا کیلیان امباپه در مراسم اهدای توپ طلا حاضر خواهد شد یا نه.
نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن معتقد است تمامی آزادکاران اعزامی به رقابتهای جهانی صربستان بدون هیچ اغراقی، شایستگی و توان کسب مدال را دارند.
رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی، امسال شانس پنجم فتح لیگ قهرمانان است. بالاتر از این تیم بایرن مونیخ، منچستر سیتی، پی اس جی و لیورپول قرار دارند.
یک رگولاتور استرالیایی با ارسال برگه های حقوقی به متا پلتفرمز، اپل و مایکروسافت از آنها خواسته تا استراتژی های خود برای مقابله با محتوای کودک آزاری را در پلتفرم شان به اشتراک بگذارند.
جام قهرمانی در میلان، تورین یا رم؟ شرایط تیمهایی که شانس قهرمانی سری آ به حساب می‌آیند امسال نسبت به فصلهای گذشته متفاوت است. اما علت این تفاوت چیست؟
سنگربان سپاهان می گوید که به آینده این تیم امید زیادی دارد تا زردپوشان اصفهانی پس از چند سال قهرمان لیگ برتر شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ