سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی از حضور ۷ ورزشکار شانس طلا بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین در اردوهای آمادگی خبر داد و گفت: دوومیدانی کاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی اردیبهشت سال آینده بعد از شرکت در انتخابی تیم ملی معرفی خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس هیئت کشتی لرستان اعلام کرد، علیرضا سرلک شانس حضور در مسابقات جهانی را از دست داده است، اما فرصت حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو را خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که قهرمانان اوزان دهگانه جام تختی بعد از محک خوردن کشتی خارجی‌شان در یک تورنمنت بین‌المللی، شانس حضور در بازی‌های آسیایی و ایندورگیم را دارند.
حسین طیبی این شانس را دارد که تجربه حضور در فینال اروپا را نیز به دست آورد.
النصر می تواند با پیروزی در دیدار برابر الوحده، تا حدود زیادی شانس خود برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را افزایش دهد.
هرچند قرار است سرمربی تیم ملی تکواندو پس از برگزاری رقابتهای انتخابی، اسامی ملی پوشان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان را مشخص کند اما می توان از هم اکنون شانس برخی را بیشتر دانست.
تیم فوتبال پورتو در حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود برابر پورتیموننزه پیروز شد تا با خیال راحت آماده بازی با بنفیکا بشود.
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل با بیان این‌که فشار بالای بازی فینال بار روانی زیادی را روی بازیکنان ایجاد کرد، گفت: تیم هراز سه بازیکن زیر ۲۱ سال دارد و شاید تحمل این فشار را نداشتند.
ملی‌پوش بسکتبال ژاپن گفت: با حضور من، شانس زیادی برای شکست دادن تیم ملی ایران داریم.
رقابت‌های بین‌المللی جام یاریگین از پنجشنبه ۶ بهمن ماه در شهر کراسنویارسک روسیه در حال برگزاری است و امروز با مشخص شدن نفرات برتر به پایان خواهد رسید.
رقابت‌های بین‌المللی جام یاریگین از پنجشنبه ۶ بهمن ماه در شهر کراسنویارسک روسیه در حال برگزاری است و امروز با مشخص شدن نفرات برتر به پایان خواهد رسید.
ادامه غیبت سعید صادقی در تمرین پرسپولیس، شانس وحدت حنانوف برای حضور در ترکیب اصلی را کاهش داده است.
کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران یکی از چهار گزینه اصلی فدراسیون فوتبال چین است و باتوجه به مشکلات مالی چینی‌ها، می‌تواند به نیمکت تیم ملی فوتبال این کشور هم برسد.
مهاجم اسبق تیم ملی که سابقه حضور در جام جهانی 2006 آلمان را نیز در کارنامه دارد، ابراز امیدواری کرد برای نیمکت ایران بهترین تصمیم اتخاذ شود.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ضمن حضور در میان بهترین گلزنان در صدرجدول مهاجمانی است که بیشترین شانس را مقابل دروازه ایجاد کرده اند.
لیست تیم ملی برای حضور در جام جهانی قطر در حالی اعلام شد که نام روزبه چشمی در لیست نهایی به جای میلاد سرلک یک سورپرایز بزرگ از سوی مرد پرتغالی به حساب می‌آمد.
شانس حضور تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا افزایش یافت.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شانزده بازیکن را به اردوی آماده‌سازی پیش از رقابت‌های جام جهانی دعوت خواهد کرد.
دستیار کی روش می گوید که در شرایط عادی، آنها باید از یک سال قبل هدایت تیم ملی ایران را برعهده می گرفتند اما کارلوس با بازیکنان آشنا است.
نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن معتقد است تمامی آزادکاران اعزامی به رقابتهای جهانی صربستان بدون هیچ اغراقی، شایستگی و توان کسب مدال را دارند.
عضو اتحادیه جهانی کشتی از شانس کشتی ساحلی برای حضور در بازی‌های المپیک گفت.
عضو اتحادیه جهانی کشتی از شانس کشتی صاحلی برای حضور در بازیهای المپیک گفت.
استقلال در آخرین اردوی تیم ملی ۶ سهمیه داشت که از آن جمع حسین زاده جدا شد و به شارلوای بلژیک پیوست.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی تیمش دارد اما ممکن است در یک صورت به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود.
سنگربان سپاهان می گوید که به آینده این تیم امید زیادی دارد تا زردپوشان اصفهانی پس از چند سال قهرمان لیگ برتر شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ