اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوگو لوریس، ملی پوش فرانسوی در آستانه امضای یک قرارداد دو ساله با لاتزیو است.
یک روزنامه فرانسوی با اشاره به جنگ قدرت میان مقامات عربستان و امارات نوشت که این تنش‌ها میان دو طرف امروزه دیگر عیان شده است.
یک کارشناس فرانسوی درباره این اکتشاف گفت: «این نخستین‌باری است که شاهد کشف ۱۲۵ گور در یک گورستان واقع در غزه بوده‌ایم، همچنین این نخستین‌باری است که دو تابوت‌دان سربی کشف شده است.»‌
نخست وزیر عراق در دیدار یک مقام نظامی فرانسوی با وی روابط میان دو کشور به ویژه در زمینه نظامی و امنیتی را مورد رایزنی قرار داد.
هیچکس مثل کیلیان امباپه به فلورنتینو پرز خیانت نکرده ولی رئیس رئال، ستاره فرانسوی را بخشیده و خیلی ها معتقدند او هرگز دو بار اشتباه نمی‌کند.
تصاویری از حمله یک کارتن‌خواب به دو خانم در خانه خودشان در کشور فرانسه را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از حمله یک کارتون‌خواب به دو خانم در خانه خودشان در کشور فرانسه را مشاهده می‌کنید.
دو عکسی را که در اینجا ملاحظه می‌کنید، فردریک گادامر عکاس فرانسوی در روز یکشنبه ۲۵ تیرماه سال ۱۳۰۶ شمسی یعنی حدود ده سال قبل از تخریب دروازه ثبت کرده است.
لانس با قطعی کردن صعود خود به چمپیونزلیگ به دو دهه دوری خود از این رقابت ها پایان داد.
یک روزنامه فرانسوی باشگاه رئال مادرید از کیلیان امباپه درخواست کرده برای انتقال به رئال در تابستان پیش رو باید برای پذیرش دو شرط آماده شود.
اسامی داواران دو دیدار دیگر دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد و بر این اساس بازی رئال-چلسی را یک داور جوان فرانسوی سوت خواهد زد. برای میلان-ناپولی هم داور رومانیایی تعیین شده است.
یک رسانه فرانسوی دستمزد ماهانه لیونل مسی و سرخیو راموس در پی‌اس‌جی را فاش کرده و می‌گوید این دو ستاره با پیشنهاد باشگاه برای کاهش قابل توجه دستمزدشان مخالفت کرده‌اند.
نشریه فرانسوی اکیپ مدعی است با حذف پی‌اس‌جی از لیگ قهرمانان تابستان آینده از سه ضلع مثلث مشهور این تیم، مسی، نیمار و امباپه شاهد جدایی دو ستاره از باشگاه پاریسی خواهیم بود.
در کمال شگفتی، فیلم «همه چیز همه جا به یکباره» با نامزدی در یازده شاخه بیشترین تعداد نامزدی را دریافت کرد و پس از آن دو فیلم در «جبهه غرب خبری نیست» و «بنشی‌های اینیشرین» هر یک نه نامزدی دریافت کردند. به جز داریوش خنجی، فیلمبردار ایرانی-فرانسوی که برای فیلمبرداری «باردو» نامزد اسکار است، هیچ فیلم یا سینماگر ایرانی دیگری در هیچ بخشی نامزد اسکار نیست.
بنجماین مندی، مدافع فرانسوی سیتی، امروز از 6 اتهام تجاوز جنسی و یک اتهام آزار جنسی تبرئه شد ولی پرونده در مورد دو اتهام دیگر او مفتوح است.
یک روزنامه فرانسوی فاش کرد عصبانیت دیدیه دشان بین دو نیمه فینال جام جهانی باعث شده تنش قابل توجهی در رختکن فرانسه ایجاد شود.
رئال مادرید دو نماینده در بازی فینال جام جهانی دارد و به این دو کریم بنزما هم یکشنبه اضافه خواهد شد.
یک روزنامه فرانسوی مدعی است پاری سن ژرمن قصد دارد تا پیش از پایان مدت قرارداد لیونل مسی در تابستان آینده او را به تمدید دو ساله قراردادش راضی کند.
یک نشریه فرانسوی می‌گوید رختکن پاری سن ژرمن به دو دسته حامیان امباپه و طرفداران نیمار تبدیل شده و بین این دو گروه تنش قابل توجهی وجود دارد.
یک نشریه فرانسوی می‌گوید رختکن پاری سن ژرمن به دو دسته حامیان امباپه و طرفداران نیمار تبدیل شده و بین این دو گروه تنش قابل توجهی وجود دارد.
یک نشریه فرانسوی می‌گوید رختکن پاری‌سن‌ژرمن به دو دسته حامیان امباپه و طرفداران نیمار تبدیل شده و بین این دو گروه تنش قابل توجهی وجود دارد.
یک نشریه فرانسوی می‌گوید رختکن پاری سن ژرمن به دو دسته حامیان امباپه و طرفداران نیمار تبدیل شده و بین این دو گروه تنش قابل توجهی وجود دارد.
فیلمی از اعترافات جاسوسان فرانسوی منتشر شده که در آن اقداماتی که برای ایجاد آشوب در ایران انجام داده‌اند را تشریح کرده‌اند.
فقط دو نفر فرانسوی اصیل در ترکیب برنده جام جهانی روسیه وجود داشت! تیم ملی فرانسه در سال 2018 و اصلیت بازیکنان این تیم نشان می‌دهد که خروس‌ها کاملا از بازیکنان متولد شده در این کشور و ریشه فرانسوی حداقل از یک نسل یعنی تا پدر ،تهی هستند. آیا آنها در قطر هم با این تیم چند ملیتی جام را خواهند برد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ