وزیر کشور گفت: بر اساس قانون، رسیدگی به ساختمان‌های ناایمن کلانشهرها در اولویت قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اسامی جانبازان مشمول دریافت واردات خودرو طی یک ماه به وزارت صمت اعلام می‌شود.
داوران هفته نخست لیگ برتر فصل پیش روی فوتبال کشور مشخص شدند.
خانه اندیشمندان علوم انسانی در بیانیه‌ای در پی اقدامات اخیر شهرداری تهران تاکید کرد: مصمم هستیم تا تمام برنامه‌های این خانه طبق اعلام قبلی برگزار شود و وقفه‌ای در روند آن ایجاد نگردد؛ لذا از شورای اسلامی شهر تهران و سایر شخصیت‌های حقوقی و حقیقی که دل در گرو رشد و پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان دارند برای ادامه حیات علمی و فرهنگی این مجموعه تقاضای حمایت و کمک داریم.
معاون دادستان کل کشور گفت: از بین ۹۳ ساختمان نا ایمن، ۳۸ ساختمان از نظر درجه بندی خطر طبق نتایج ارزیابی ایمنی یکپارچه (اطفا حریق و سازه)، وضعیت پرخطری دارند. در نتیجه سایر ساختمان‌های مذکور در فهرست منتشره، از حیث درجه بندی خطر از نظر سازه و ایمنی یکپارچه در وضعیت کم خطر تری قرار گرفته اند.
انتخابات ریاست فدراسیون بدمینتون هفته آینده با رقابت 4 کاندیدا برگزار می‌شود.
بهروز عطایی ۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته اول لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در ناگویا را اعلام کرد.
کمال الدین پیرموذن عضو جبهه اصلاحات و نماینده اصلاح طلب دوره نهم مجلس با اعلام اسامی ۱۵ عضو حقیقی جبهه اصلاحات ایران گفت: نبوی، هاشمی، آرمین و منصوری گزینه‌های ریاست این جبهه هستند.
اسامی داوران بازی‌های مرحله نیمه نهایی جام حذفی اعلام شد.
عضو شورای شهر تهران گفت:درخواست من از شهردار تهران این است که بنابر وظیفه قانونی خود لیست ساختمان‌های ناایمن را اعلام کند چراکه این اقدام تشویش اذهان عمومی نیست.
مربیان تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس برای فصل جدید مشخص شدند.
شعب کشیک بانک تجارت در تعطیلات نوروز هم آماده خدمت‌رسانی به مشتریان و مراجعان هستند.
شعب کشیک بانک تجارت در تعطیلات نوروز هم آماده خدمت‌رسانی به مشتریان و مراجعان هستند.
وحیدی درباره اینکه چرا لیست ساختمان‌های نا ایمن اعلام نمی‌شود، گفت: ساختمان‌های نا ایمن باید بررسی و ارزیابی شوند و سپس روال قانونی درباره این ساختمان‌ها طی شود. نباید با اعلام اسامی این ساختمان‌ها بی جهت وحشت در میان مردم ایجاد کرد.
پیگیری های خبرنگار مهر حاکی از این است که اعلام اسامی ساختمان های ناایمن بازهم به موعد دیگری موکول شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: در صورت عدم انعقاد قرارداد ایمن‌سازی تا پایان سال حتماً اسامی ساختمان‌های ناایمن اعلام خواهد شد.
پس از پایان یافتن مهلت یک هفته‌ای که عضو شورای شهر تهران به سازمان آتش نشانی برای انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن داده بود هنوز این اسامی متشر نشده‌اند.
در حالی‌که شهردار تهران معتقد است که شهرداری مسئولیتی برای اعلام اسامی ساختمان‌های ناایمن ندارد، دادستان تهران اعلام کرد که محدودیتی برای اعلام اسامی این ساختمان‌ها وجود ندارد.
در حالی‌که شهردار تهران معتقد است که شهرداری مسئولیتی برای اعلام اسامی ساختمان‌های ناایمن ندارد، دادستان تهران اعلام کرد که محدودیتی برای اعلام اسامی این ساختمان‌ها وجود ندارد.
در حالی‌که شهردار تهران معتقد است که شهرداری مسئولیتی برای اعلام اسامی ساختمان‌های ناایمن ندارد، دادستان تهران اعلام کرد که محدودیتی برای اعلام اسامی این ساختمان‌ها وجود ندارد.
زاکانی با بیان اینکه ما مسئول انتشار اسامی ساختمان‌ها نیستیم، بلکه اسامی ساختمان‌های ناایمن را به مراجع قضایی تحویل می‌دهیم، گفت: ما در موضوع ایمنی با کسی تعارف نداریم و از پایش ساختمان‌های بلند کار را شروع کردیم و در مقوله ایمنی جدی هستیم و از من مسئول اقدام بخواهید نه اینکه لیست را منتشر کنم.
عضو شورای شهر تهران گفت: حتماً باید لیست ساختمانهای عمومی منتشر شود تا شهروندان بدانند ساختمانی اداری، خدماتی، رفاهی که قصد ورود به آن را دارند ناایمن است.
جعفری چگینی دادستان اهواز، احکام نهایی مقصران حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل آبادان را اعلام کرد. به گفته دادستان اهواز، هر کدام از محکومان به سه سال حبس تعزیری و پرداخت دیه به خانواده و ورثه جانباختگان حادثه، اقامت اجباری، انفصال از خدمات دولتی و عمومی، لغو پروانه اشتغال و منع اشتغال در حرفه مهندسی ساختمان محکوم شدند.
کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضعف سازه ای در پروژه، بار ثقلی بسیار زیاد که با حذف یک تیر یا ستون امکان باز پخش مجدد را ندارد، فقدان محاسبات مربوط به انهدام پیشرونده، نامناسب بودن اتصالات تیرها و ستون ها، ضعیف بودن ستون ها، فقدان شکل پذیری لازم در اتصالات، ضعف جوشکاری، ضعف بتن به نحوی که میلگردها بدون هیچگونه پیوستگی و چسبندگی از بتن خارج شده و بتن در موارد متعدد خرد شده است را از مهم ترین علل فنی فروریزش ساختمان متروپل برشمرد.
روز گذشته، شاهکار وزارت صمت در خصوص اعلام نتایج تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه، بسیاری از متقاضیان را دچار سردرگمی کرد. حال امروز رئیس سازمان، حمایت توپ این وضعیت آشفته را به زمین خودروسازان انداخت و آن ها را مقصر دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ