وحیدی درباره اینکه چرا لیست ساختمان‌های نا ایمن اعلام نمی‌شود، گفت: ساختمان‌های نا ایمن باید بررسی و ارزیابی شوند و سپس روال قانونی درباره این ساختمان‌ها طی شود. نباید با اعلام اسامی این ساختمان‌ها بی جهت وحشت در میان مردم ایجاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که تمام خانواده‌اش خارج از کشور است و می‌گوید مرگ بر آمریکا؛ مردم می‌گویند اگر آمریکا بد است چرا بچه‌های شما آنجا هستند؟! نباید بچه‌شان را به آمریکا بفرستند و یا اگر فرستادند یک اعلام برأت کنند و بگویند این‌ها از ما نیستند.
نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که تمام خانواده‌اش خارج از کشور است و می‌گوید مرگ بر آمریکا؛ مردم می‌گویند اگر آمریکا بد است چرا بچه‌های شما آنجا هستند؟! نباید بچه‌شان را به آمریکا بفرستند و یا اگر فرستادند یک اعلام برأت کنند و بگویند این‌ها از ما نیستند.
عباس سلیمی‌نمین استاد و پژوهشگر تاریخ معاصر ایران و تحلیل‌گر مسائل سیاسی در برنامه حضور در حسینیه جماران گفت: عده‌ای در جمهوری اسلامی معتقد بودند که این‌ها منافق هستند و قطعاً نباید فرصتی به این‌ها داد. اما نگرش امام یک مقدار متفاوت است. امام معتقد بود درست است سردمداران این جریان دارای نفاق جدی هستند، اما کسانی را که این‌ها جذب کرده‌اند باید حتماً به آن‌ها فرصت داده شود تا بتوانند تشخیص درستی داشته باشند. نگاه بسیار انسانی که امام به قضیه دارد، باید از سال ۶۰ رصد شود.
برنامه ال‌چیرینگیتو می‌گوید به صحبتهای درون‌تیمی کارلو آنچلوتی ساعتی پیش از دیدار رئال مادرید و منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد دست پیدا کرده است.
صدراعظم آلمان اعلام کرد که برای برلین مهم است که از سلاح‌های ارسالی به کیف برای حمله به قلمرو روسیه استفاده نشود.
شعبانی‌موثقی با اشاره به اینکه در کجای اسلام گفته شده باید مردم در زندگی روزمره خود برای ازدواج، خرید خانه و خودرو وام بگیرد؟ گفت: اتفاقاً گرفتن وام و تسهیلات مکروه است، اگر سیاست و عملکرد غلطی را می‌بینیم نباید به اسم اسلام تمام شود، جمهوری اسلامی تحقق احکام اسلامی است و یکی از تحقق احکام اسلامی تحقق احکام اقتصادی یوده که مقام معظم رهبری نسبت به آن توصیه بسیاری دارند.
باکو به دنبال آن است تا ارتباطی زمینی با نخجوان ایجاد کرده و دیگر برای دستیابی به این منطقه نیازمند عبور از خاک جمهوری اسلامی ایران نباشد. ایران صراحتاً نسبت به تغییر مرز‌ها و جغرافیای منطقه هشدار داده و مخالفت خود را با ایجاد این مسیر زمینی اعلام کرده است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:ما نباید تحت تأثیر توهمات القائی عناصر افراطی که سیاست موازنه مثبت در روابط بین‌الملل را نفی می‌کنند قرار بگیریم و عوارض بشدت منفی این سیاست غلط را به مردم تحمیل کنیم.
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن امکانات حمل‌ونقل چندوجهی اعم از جاده‌ای و ریلی این آمادگی را دارد تا خدمات حمل محمولات صادراتی ایران را به مقاصد تعیین شده اعزام نماید.
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: مردم برای تأمین ۲۵ درصد کالای اساسی در فشار هستند و متأسفانه قیمت اقلام خوراکی به قیمت دلار گره خورده است.
آیا واقعا اگر شهروند ایرانی غیرمتشرع باشد یا حتی اگر به قانون اساسی باور نداشته باشد باید از حق استخدام‌شدن در دوایر دولتی محروم شود؟ طرفه آنکه مدیرکل گزینش آموزش و پرورش اعلام می‌کند که «حق داوطلب را مدنظر داریم تا عدالت برای او برقرار شود؛ از سوی دیگر حق نظام که همان دانش‌آموزان هستند بسیار مهم است به همین دلیل یکی از ویژگی‌های مهم گزینشگر این است که سهلگیر یا سختگیر نباشد. افراط و تفریط هر دو آسیب‌زا است» و بدین‌ترتیب هیات گزینش جانشین نظام می‌شود که حق نظام و دانش‌آموزان را استیفا کند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در حرم مطهر عبدالعظیم حسنی گفت: ایران افتخار دارد که شهدای بزرگواری را برای دفاع از اسلام، امنیت، مردم و استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی فدا کرده است.
اغتشاشات هم که تمام شده بعضی از این افراد که اینگونه فکر می‌کنند مردم را به چند دسته تقسیم خواهند کرد؛ یک عده ساکت اغتشاشات، یک عده کاسب اغتشاشات یک عده حامی اغتشاشات، یک عده ناهی اغتشاشات، خواهش من این است که کشور را لطفاً تقسیم بندی نکنیم.
مهاجری نوشت: بهترین اقدام اینست که بزرگان حوزه علمیه پیشقدم شوند و با نگارش نامه‌ای به دولت و مجلس، نسبت به ردیف بودجه‌ای که برای دستگاه‌های مختلف حوزه‌های علمیه در نظر گرفته شده اعلام بی‌نیازی کنند. این اقدام، اعتقاد و اعتماد مردم به روحانیت را صد چندان خواهد کرد و توده مردم با هدایا و وجوه شرعیه خود هزینه‌های حوزه‌های علمیه را همچون گذشته تأمین خواهند نمود. این اقدام، هم اسلامی است، هم انقلابی، هم مردمی و هم شجاعانه.
محمدجواد لاریجانی گفت: ما خجالت نمی‌کشیم از اینکه مطرح کنیم در دنیا که افکار ما منبعث از اسلام است. افتخار می‌کنیم به این قضیه. احیای حرکت اسلامی خودش بخش مهمی از این جهت حق‌گرایی مقابله با سلطه است. ما وقتی می‌خواهیم راجع به خودمان صحبت کنیم سرچشمه‌ی قدرت را فراموش نکنیم.
مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با بیان اینکه اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده فدراسیون جودو در کمیسیون‌های تطبیق و تجدید نظر به زودی اعلام می‌شود، گفت: فدراسیون جودو نباید خبری درباره اعلام اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده منتشر می‌کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اسلام ناب محمدی کل قرآن است و قرآن و اسلام بدون مبارزه با کفر معنا ندارد، گفت: امروز کسانی که شعار "مرگ بر آمریکا" سر می دهند، ۵۰ درصد اسلام را پذیرفته اند.
قیمت‌ها در شهر‌های پیشروی جهان بیش از هشت درصد بیشتر از سال ۲۰۲۱ بود که شدیدترین افزایش در ۲۰ سال گذشته را ثبت کرد و باعث شد هزینه زندگی در شهر‌های پیشروی جهان برای مردم عادی مقرون به صرفه نباشد.
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: از دستگاه قضا به دلیل رأفت اسلامی نسبت به معترضان تشکر می‌کنیم، چرا که معترضان فرزندان ملت هستند و نباید اجازه دهیم به آغوش دشمن پناه ببرند.
نارضایتی نسبتی با انتظارات دارد/ ادوارد سعید در کتاب «شرق‌شناسی» به خوبی و زیبایی تصویر کرده که غرب چگونه تصویر شرق را چنان/ برساخت که یک رابطه قدرت و سلطه‌ای را تثبیت و تحکیم کند/ فکر می‌کنند فردا اگر جمهوری اسلامی نباشد ایران سوئیس است؛ این تصور از کجا آمده؟/ تصور ما از تحولات اجتماعی در غرب هم تصویری واژگونه و تخیلی است/ امام در فرانسه در مورد جمهوریت گفت طبق قوانین اسلام، همه‌جا گفته اسلام خواهد بود/ اینکه کدام مساله زنان اولویت اصلی است را چه کسی تعیین می‌کند؟/ این توانمندسازی که در حوزه زنان در جمهوری اسلامی اتفاق افتاده آیا در هیچ دوره دیگری از تاریخ ایران اتفاق افتاده است؟/ قطعا مساله فعلی ما در مورد حجاب متاثر از بازی‌های جناحی است/ شما ریاکاری را فقط در مذهبی‌ها می‌بینید؟
نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به آیات ۱۶ و ۱۷ سوره مبارکه اعلی خاطرنشان کرد: در این شرایط، مستکبران عالم باور داشتند که اگرچه حکومت اسلامی بر سر کار است، اما زمان زیادی لازم است تا اندیشه‌های استکباری از دل و ذهن مردم رخت ببندد و گفتمان حقیقی اسلام ناب حاکم شود و بر همین اساس، توطئه‌های بسیاری را به کار بستند تا دولت موقت و نظام را سرنگون کنند و سپس جنگ همه‌جانبه‌ای بر این ملت تحمیل کردند تا کار را یکسره کنند.
طبق اصل ۲۷ قانون اساسی، اصل بر آزادی تجمع است و این اصل قابل محدودکردن نیست الا دو شرطی که در خود قانون به آن تصریح شده است که شامل «۱ـ عدم حمل سلاح ۲ـ مخل مبانی اسلام نباشد» است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ما به غربی‌ها بدهکار نیستیم و نباید خودمان را در برابر آنان گم کنیم. آنان در حوادث و فتنه‌های مختلف ایران ذات پلید و دشمنی خود با ایران را نشان دادند.
حامیان عزاداری سکولار معتقدند سیاست، ناپاکی‌ها و پلشتی‌هایی دارد که وجودش در هیئت به این مکان نورانی لطمه می‌زند، اما اساساً بحث امامت در شیعه و اقدام و حرکت امام حسین (ع) برای تشکیل حکومت اسلامی به منظور برپا داشتن اسلام ناب محمدی موضوعیت سیاسی در دل نهفته دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ