پیگیری های خبرنگار مهر حاکی از این است که اعلام اسامی ساختمان های ناایمن بازهم به موعد دیگری موکول شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفترچه راهنمای انتخاب رشته داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ فردا منتشر می‌شود و داوطلبانی که اسامی آن‌ها به عنوان مجازین آزمون سراسری اعلام شده، از روز سه‌شنبه ۳۱ مردادماه می‌توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.
روزنامه جام جم با انتشار فهرستی ۱۸ صفحه‌ای از اسامی منافقین، تعیین مهلت یک ماهه معرفی وکیل از سوی عوامل منافقین را آگهی کرده است.
دادگاه کیفری یک استان تهران با انتشار یک آگهی عمومی که در روزنامه‌های کثیر الانتشار منتشر شده، از اعضای متواری سازمان مجاهدین خلق معروف به منافقین خواست وکیل قانونی خود را به این دادگاه معرفی کنند تا در فرآیند رسیدگی به پرونده‌ای که برای آن‌ها تشکیل گردیده از این افراد دفاع کنند.
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم امید ایران طی ساعات آینده اعلام خواهند شد.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پس از اعلام رأی پرونده هواپیمای اوکراینی شبهاتی مبنی براینکه چرا اسامی محکومان انتشار نیافته و یا چرا حکم اعدام برای محکومان صادر نشده است، گفت: رأی بدوی اعلام شد و رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تهران نیز توضیحات لازم را در این باره اعلام کرد مگر اینکه برخی نخواهند به اظهارات، دقت لازم را داشته باشند.
بهبود شفافیت ازطریق انتشار اسامی بدهکاران کلان وسرعت بخشیدن به پرداخت تسهیلات خرداز طریق حذف ضامن ازمهمترین مواردی است که درکارنامه یکساله وزارت امور اقتصادی ودارایی درحوزه بانکی دیده میشود.
پس از پایان یافتن مهلت یک هفته‌ای که عضو شورای شهر تهران به سازمان آتش نشانی برای انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن داده بود هنوز این اسامی متشر نشده‌اند.
زاکانی با بیان اینکه ما مسئول انتشار اسامی ساختمان‌ها نیستیم، بلکه اسامی ساختمان‌های ناایمن را به مراجع قضایی تحویل می‌دهیم، گفت: ما در موضوع ایمنی با کسی تعارف نداریم و از پایش ساختمان‌های بلند کار را شروع کردیم و در مقوله ایمنی جدی هستیم و از من مسئول اقدام بخواهید نه اینکه لیست را منتشر کنم.
سازمان لیگ فوتبال ایران در تاریخ 18 مهرماه 1401 با انتشار اطلاعیه‌ای اسامی محرومان جام حذفی را اطلاع رسانی کرده است.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در همایش ملی ارتقای شفافیت گفت: انتشار اسامی افراد بدحساب و ابربدهکاران بانکی در این دوره منتشر شد.
برخی از چهره‌ها از جمله محمود صادقی، پروانه سلحشوری، یحیی گل محمدی برای توضیح در خصوص انتشار مطالب غیر مستند یا توهین آمیز به دادسرا احضار شده‌اند.
در حالی که انتظار می‌رفت لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی امروز اعلام شود، اما تا به حال این اتفاق رخ نداده است.
با انتشار فهرست نهایی اسامی شرکت کنندگان در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان کلمبیا، به نظر می رسد که این مسابقه بزرگترین رویداد در تاریخ این رشته ورزشی نام خواهد گرفت.
با انتشار فهرست نهایی اسامی شرکت کنندگان در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان کلمبیا، به نظر می رسد که این مسابقه بزرگترین رویداد در تاریخ این رشته ورزشی نام خواهد گرفت.
فدراسیون جهانی فوتبال تاکید کرد تغییر لیست تیم‌های ملی برای جام جهانی قطر تنها در یک صورت و با شرایط خاص امکانپذیر است.
بعید نیست نویسندگان ورلد ساکر پیرامون اسامی ملی پوشان ایرانی که راهی جام جهانی می‌شوند، با عادل مشورت کرده باشند و لیست تیم ملی را از این گزارشگر و مجری با تجربه گرفته باشند.
بعید نیست نویسندگان ورلد ساکر پیرامون اسامی ملی پوشان ایرانی که راهی جام جهانی می‌شوند، با عادل مشورت کرده باشند و لیست تیم ملی را از این گزارشگر و مجری با تجربه گرفته باشند.
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری هرچه سریعتر باید در این زمینه اقدام و تعیین تکلیف کند، چون پای جان مردم در میان است. شیب تعداد ساختمان‌های ناایمن نزولی بوده و طیف محدودی نسبت به ایمن سازی اقدام کرده‌اند، اما این روند کند است.
لیست سوم افراد «غیر روان شناس فاقد مجوز» شامل افراد متخلف با پیج‌های جعلی، گروه‌های واتس آپی، صفحات اینستاگرامی، تلگرامی، کلاب هاوس، سایت‌ها و موسساتی که به طور غیر قانونی در فضای مجازی یا حقیقی درباره روان شناسی و مشاوره فعالیت می‌کنند یا با برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام به سوءاستفاده از مردم و جامعه روان شناسی و مشاوره می‌کنند و به اعتبار و اعتماد رشته لطمه وارد می‌آورند؛ منتشر و اسامی آن‌ها در اختیار مراجع قانونی گذاشته می‌شود.
با انتشار لیست جدید بدهی‌های باشگاه پرسپولیس، اسامی عجیبی در بین آنها دیده می‌شود که در ادامه این گزارش به آنها خواهیم پرداخت.
مبلغ قرارداد پنج دستیار خارجی کارلوس کی روش در تیم ملی، جمعا ماهی 30 هزار یورو است.
روابط عمومی مجلس اعلام کرد: مجلس قبل از بررسی دستگاه قضایی اسامی اشخاص را علنی نکرده، اسامی ذکر نشده و لیستی منتشر نشده است؛ دستگاه‌های نظارتی چگونگی انتشار این گزارش را بررسی می‌کنند.
انتشار اسامی ورزشکاران دوپینگی ایران در سال ۱۴۰۰
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لیست نمایندگانی که در رای گیری‌های مجلس شرکت نمی‌کنند، تا پایان هفته اعلام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ