کمال الدین پیرموذن عضو جبهه اصلاحات و نماینده اصلاح طلب دوره نهم مجلس با اعلام اسامی ۱۵ عضو حقیقی جبهه اصلاحات ایران گفت: نبوی، هاشمی، آرمین و منصوری گزینه‌های ریاست این جبهه هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اسامی جانبازان مشمول دریافت واردات خودرو طی یک ماه به وزارت صمت اعلام می‌شود.
وزیر کشور گفت: بر اساس قانون، رسیدگی به ساختمان‌های ناایمن کلانشهرها در اولویت قرار گرفت.
داوران هفته نخست لیگ برتر فصل پیش روی فوتبال کشور مشخص شدند.
انتخابات ریاست فدراسیون بدمینتون هفته آینده با رقابت 4 کاندیدا برگزار می‌شود.
بهروز عطایی ۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته اول لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در ناگویا را اعلام کرد.
بهروز عطایی با اعلام اسامی ۱۵ بازیکن برای حضور در ادامه تمرینات، حساسیت رقابت برای قرارگیری در ترکیب تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت ها را به اوج رساند.
پیرموذن عضو جبهه اصلاحات و نماینده اصلاح طلب دوره نهم مجلس با اعلام اسامی ۱۵ عضو حقیقی جبهه اصلاحات ایران گفت: نبوی، هاشمی، آرمین و منصوری گزینه‌های ریاست این جبهه هستند.
اسامی داوران بازی‌های مرحله نیمه نهایی جام حذفی اعلام شد.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: برخی افراد در دولت به ایجاد جو هیجانی علاقه دارند ولی این روش خوبی نیست که رسماً اعلام کنیم ۱۵ مدیر تغییر می‌کنند ولی اسامی آنها بیان نشود.
مربیان تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس برای فصل جدید مشخص شدند.
شیراز- رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: اعلام قیمت خرید گندم به ازای هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان غیر قانونی بوده و مبنای قانونی ندارد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید؛ البته روند قیمتها به سمت ریزش بیشتر در حرکت است.
شعب کشیک بانک تجارت در تعطیلات نوروز هم آماده خدمت‌رسانی به مشتریان و مراجعان هستند.
شعب کشیک بانک تجارت در تعطیلات نوروز هم آماده خدمت‌رسانی به مشتریان و مراجعان هستند.
با اعلام رئیس مجلس شورای اسلامی آخرین جلسه علنی مجلس در سال ۱۴۰۱ به پایان رسید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز پانزدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۰ میلیون و ۳۲۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۸۴۶ هزار تومان است.
در پایان سال میلادی ۲۰۲۲، کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی اسامی داوران بین‌المللی خود را اعلام کرد.
در پایان سال میلادی ۲۰۲۲، کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی اسامی داوران بین‌المللی خود را اعلام کرد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۲ آبان ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد.
رای پرونده قاتل نگهبانان شرکت کشتیرانی شهریار و ضارب ماموران انتظامی در خیابان طالقانی تهران از سوی رئیس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی صادر شد.
اهواز - رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: ۱۲ تا ۱۵ مهر ماه امسال زمان تعیین شده برای تکمیل بازسازی و افتتاح پل ششم اهواز است.
کمتر از یک ماه پیش در خبری از مجلس شورای اسلامی اعلام شد که قرار است به مهریه مالیات تعلق بگیرد. نمایندگانی که به دنبال تصویب این طرح هستند به رسانه‌ها گفتند که اگر مهریه بالا باشد، هنگام ثبت عقدنامه، از مهریه مالیات گرفته می‌شود. بر اساس این قانون، تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت یا همان مالیات است. افرادی که مهریه آنان ۱۵ تا ۱۰۰ سکه است، ۱٫۱ درصد مالیات باید پرداخت کنند. یعنی افرادی که ۱۵ تا ۱۰۰ سکه مهر می‌کنند باید یک سکه را به‌عنوان مالیات به دولت بدهند.
منابع فلسطینی ضمن اعلام شهادت کودک فلسطینی در نوار غزه، از تمدید شش روزه بازداشت «بسام السعدی» از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی و بازداشت ۱۵ فلسطینی در کرانه باختری خبر دادند.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت غزه، ۱۵ فلسطینی در حملات گسترده اسرائیل به غزه به شهادت رسیده و ۵۵ تن زخمی شدند. از بین ۵۵ زخمی، ۲۳ نفر آن‌ها کودک و ۱۳ نفر آن‌ها زن هستند که از بین آن‌ها نیز ۴ نفر اوضاع وخیمی دارند. روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشته طی روز جمعه ۱۴ هدف مربوط به جهاد اسلامی فلسطین در غزه هدف گرفته و ۱۶ تن بمب و گلوله استفاده شد. ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد برای یک هفته جنگ در غزه آماده می‌شود. تیسیر الجعبری، سلام عابد، محمد البویک و یک فرد دیگر، همگی از اعضای گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. تیسیر الجعبری فرمانده منطقه شمال در گردان‌های القدس بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ