کمک داور سابق فوتبال از تمامی فعالیت‌های مربوط به فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرهاد نوجوان 15 ساله ناخواسته مرتکب قتل می‌شود و حالا منتظر حکم دادگاه است.
معاون گردشگری گفت: لایحه برنامه هفتم توسعه پنج ساله ویژه بازه زمانی ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۶ به عنوان سند بالادستی کشور با دارا بودن بخش‌های مجزای تخصصی، نگاه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد.
رشد فکری بشری حکم می‌کند که اختلافات از راه‌های مسالمت‌آمیز حل شود. مطمئن باشید ملت ایران از صمیم قلب آرزوی تحقق این آرزو‌ها را دارد. برای ما ایرانی‌ها مهم است که هر نوع اقدامی که مداخله در امور ملی ما تلقی می‌شود متوقف شود و متاسفانه این در مورد کشور ما نسبت به سایر ملل شدیدتر است. به این دلیل که ما ملت‌های شرق، برای سال‌های متمادی، طعم تلخ استعمار و سازمان‌هایی که برای تحقق آن به وجود آمده‌اند را تجربه کرده‌اند.
صاحب امتیاز انصاف نیوز گفت: چهارشنبه‌ی گذشته طی تماسی تلفنی از دادستانی کل گفته شد که یک هفته برای اجرای حکم سه ساله‌ی «محرومیت از مسئولیت‌های مطبوعاتی» فرصت دارم و در این مدت هیچ خبری در انصاف نیوز منتشر نشود و نشد.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص بازیکن تیم باشگاه تراکتور و تیم ملی فوتبال جوانان ابلاغ کرد.
زارع پور اظهار کرد: مرجع تصمیم گیری درباره فیلتر و رفع فیلتر در شرایط عادی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است که دبیرخانه آن در دادستانی کل کشور واقع شده و ۱۳ عضو دارد که در این ترکیب وزارت ارتباطات یک رای دارد و دولت هم شش عضو دارد؛ ما اعتقاد داریم که باید در برخی از محدودیت‌هایی که در سال‌های گذشته ایجاد شد، بازنگری‌هایی انجام شود و آقای رئیس جمهور هم در یکی از بند‌های حکمی که برای دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی صادر کردند، به بازنگری در سیاست و مصادیق فیلترینگ اشاره داشتند که طبیعتا باید با تعامل در این کارگروه انجام شود.
"عوض القرنی" ۶۵ ساله در سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی بازداشت شد. در آن زمان کارزار سرکوبگرانه دولت عربستان سعودی علیه هر فردی که از "محمد بن سلمان" ولیعهد آن کشور انتقاد می‌کرد آغاز شده بود.
قاتل مرده بعد از ۲۹ سال دستگیر شد/ آتش سوزی مرگبار با ته سیگار در کرج/ شلیک به کارمند دانشگاه علامه/ بررسی فرضیه قتل در پرونده مرگ دختر ۱۴ ساله/ کلاهبرداری با فروش قطعات خودرو در فضای مجازی/ تأیید حکم قصاص قاتل مرد موتور سوار/ قاتل نامرئی از آبگرمکن بیرون آمد!/ اخاذی ۲۰ میلیاردی ۲ دکوراتور از پزشک جراح
سردار احمدرضا رادان" متولد ۱۳۴۲ که در فاصله سالهای ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۳ جانشین فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بود از امروز با حکم فرمانده معظم کل قوا، فرمانده‌کل انتظامی کشور شد.
رحمانی تصریح کرد: برای این افراد کلاسهای توجیهی و دوره های مشاوره ای برگزار و اقدامات جهادی جایگزین مجازاتشان می شود و چنانچه در مدت 2 سال جرمی مرتکب نشوند، سابقه قضایی برای آنها ثبت نخواهد شد.
سعید مدنی، پژوهشگر و کنشگر ایرانی، برای چندمین‌بار راهی زندان شده است و این‌ بار در جدیدترین حکمش به هشت و یک سال زندان برای دو مورد اتهامی‌اش محکوم شده که با توجه به اجرای حکم سنگین‌تر، او باید هشت سال را در زندان سپری کند. سعید مدنی در همه سال‌های اخیر با پژوهش‌ها، مطالعات میدانی و دست‌گذاشتن بر موضوعات خاص و حساس شناخته می‌شود؛
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ حکم قصاص برای قاتل مرد معتاد/ قتل مرد برنج‌فروش به خاطر کیف دلار/ درگیری با مادرزن!/ عود روشن خوابگاه را به آتش کشید/ زورگیری وحشتناک از دختر ۷ ساله/ سرقت وسایل خودرو در ۳ ثانیه با چوب‌بستنی/ مرد ضایعات فروش به قتل رسید، همسرش غش کرد!/ داماد شیشه‌ای در یک قدمی چوبه دار
در حال حاضر برای مردم کره جنوبی معمول است که نه تنها یک سن، بلکه سه سن داشته باشند - یک «سن بین‌المللی»، یک «سن کره ای» و یک «سن تقویمی». اما به منظور پایان دادن به سردرگمی ناشی از این سیستمِ سه‌تاییِ محاسبه سن، به ویژه در اسناد رسمی و مدارک پزشکی، پارلمان این کشور حکم داده است که از ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی، تمام اسناد رسمی باید از استاندارد «سن بین المللی» استفاده کنند.
تسنیم نوشت: دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان خبر صدور حکم اعدام دو نوجوان زیر ۱۸ ساله در زاهدان را تکذیب کرد.
دادگاه رسیدگی به اتهامات اغتشاشاگران در حال برگزاری است و تا کنون برای ۴ نفر از متهمان حکم اعدام و برای برخی حبس های چندین ساله صادر شده است.
شهرداری منطقه ۵ تهران با حکم قضائی مستحدثات غیرمجاز در مراد آباد واقع در ناحیه ۳ منطقه ۵ را تخریب کرد.
معاون اول قوه قضائیه تاکید کرد:یک قاضی که حکمی ده ساله برای یک زندانی صادر کرده باید به آن زندانی سر بزند، وضعیت او را بررسی کند، شاید آن زندانی در مرور زمان متنبه شده باشد.
شهرداری منطقه ۵ تهران با حکم قضائی مستحدثات غیرمجاز در حریم ۱۸۰۰ متری ارتفاعات مراد آباد واقع در ناحیه ۳ منطقه ۵ را تخریب کرد.
دادگاه بین المللی حکمیت ورزش اعتراض ایران به محرومیت چهار ساله از سوی فدراسیون جهانی را رد کرد و حکم به تایید آن داد.
دادگاه بین المللی حکمیت ورزش اعتراض ایران به محرومیت چهار ساله از سوی فدراسیون جهانی را رد کرد و حکم به تایید آن داد.
بانک ایران زمین با هدف ایجاد ابزاری یکپارچه برای شناسایی بهتر و بیشتر امکانات و خدمات خود به مشتریان فعلی و آینده، اپلیکیشن «همیار بانک ایران زمین» را برروی سیستم عامل اندروید طراحی و راه اندازی کرده است.
با توجه به پایان یافتن دوره شش ساله عضویت سه تن از فقهای شورای نگهبان، مقام معظم رهبری در اجرای اصل نود و یکم قانون اساسی و در احکامی جداگانه، عضویت آیت‌الله حاج شیخ احمد جنتی، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیّد محمدرضا مدرسی‌یزدی و حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی شب‌زنده‌دار را برای یک دوره جدید تمدید و آنان را به عنوان عضو فقهای شورای نگهبان منصوب کردند.
با عنایت به تعهد، تجارب اجرایی و آشنایی دیرینه ای که با فعالیت های فرهنگی در خارج از کشور دارید و بنا بر مصوبه شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و موافقت مقام معظم رهبری و ولی­ امر­ مسلمین جهان، حضرت آیت­ الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، به موجب این حکم برای مدت سه سال به عنوان «رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی» منصوب می شوید.
در تیتراژ این سریال نام امیر ابیلی به عنوان سرپرست نویسندگان درج شده است. ابیلی در مهمترین پروژه‌های سال‌های اخیر سیما حضور فعالی داشته است، فردی که با عنوان منتقد سینما در برنامه‌های مختلف تلویزیونی مطرح شده و از نخستین‌ فعالیت‌هایش می‌توان به حضورش در برنامه برنده باش به عنوان طراح سئوالات اشاره کرد. این برنامه با حکم مراجع عظام به علت تشابه فعالیت با قمارهای مدرن مدیایی تعطیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ