سعید مدنی، پژوهشگر و کنشگر ایرانی، برای چندمین‌بار راهی زندان شده است و این‌ بار در جدیدترین حکمش به هشت و یک سال زندان برای دو مورد اتهامی‌اش محکوم شده که با توجه به اجرای حکم سنگین‌تر، او باید هشت سال را در زندان سپری کند. سعید مدنی در همه سال‌های اخیر با پژوهش‌ها، مطالعات میدانی و دست‌گذاشتن بر موضوعات خاص و حساس شناخته می‌شود؛
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید حجاریان : بیش از پیش باید نگران ایران بود چرا که از یک‌سو سلسله‌‌ای از مقاومت‌های مدنی را شاهد هستیم و از سوی دیگر، قوانین و کنش‌هایی که جملگی میل به اعمال فشار بیشتر به جامعه می‌کنند.
روزنامه ایران ورزشی مدعی شد پیشنهاد استقلال و سپاهان به سعید عزت‌اللهی باعث شد تا وایله در آستانه صدور رضایتنامه این بازیکن برای پرسپولیس، دچار تردید شود.
روزنامه ایران ورزشی در گزارشی مدعی شد که بازگشت سعید عزت‌اللهی به ایران منتفی است.
سعید مهری با انتشار استوری هایی در صفحه شخصی خود، مدعی شد که فسخش با آبی ها قانونی است.
سعید مهری با انتشار استوری هایی در صفحه شخصی خود، مدعی شد که فسخش با آبی ها قانونی است.
مدیرعامل شمس‌آذر مدعی است آنها اعتماد کاملی به سعید دقیقی دارند و برخلاف شایعات همچنان منتظر بازگشت او به تیمش هستند.
میدل ایست‌ای مدعی است، زمانی که علی باقری کنی، مذاکره کننده ایران درمیانه رایزنی‌ها هسته‌ای قرار داشت، شمخانی گزارش‌های محرمانه را در اختیار چند نفر از جمله سعید جلیلی قرار داده بود. ادعایی که تایید نشده است. به ادعای میدل ایست ای، شمخانی یکی از مخالفان سرسخت برجام بود. او در دوران ریاست حسن روحانی و فارغ از خواست رئیس جمهوری وقت برای انجام رایزنی‌های هسته‌ای به وین نرفت.
سعید الهویی از تصمیمات جنجالی کمک داور بازی مبنی بر مردود اعلام کردن پنالتی‌های مهار شده توسط فروزان، دفاع کرد.
در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر، وعده شرکت ملی مس، مبنی بر شروع فعالیت پروژه هیپ لیچینگ ( تولید مس کاتد) مجتمع مس سونگون تحقق یافته و فاز یک اسیدپاشی با حضور مدیر مجتمع مس سونگون، مدیران و معاونان مجتمع بدون برگزاری تشریفات و مراسم خاصی آغاز شد.
سعید دقیقی در ادامه نتیجه‌گیری در خانه و صدرنشینی شمس آذر، اینبار خیبر مدعی را از پیش رو برداشت.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب به حکم حبس سعید مدنی واکنش نشان داد.
دادگاه تجدید نظر تهران حکم ۹ سال زندان برای سعید مدنی، نویسنده و جامعه‌ شناس را تائید کرد.
حکم ۹ سال زندان برای سعید مدنی، نویسنده و جامعه شناس را تائید کرد.
بررسی تلفن همراه مقتول در نخستین گام از تحقیقات نشان می‌داد که وی از مدتی قبل با مردی متأهل به نام سعید ارتباط پنهانی داشته است. به این ترتیب سعید شناسایی و بازداشت شد. متهم پس از دستگیری به قتل زن جوان اعتراف کرد و پس از تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
سعید مدنی برابر کیفرخواست صادرشده از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شهید مقدس به ریاست محمد نصیرپور برابر مواد ۴۹۸، ۵۰۰ و ۶۱۰ قانون مجازات اسلامی به «تشکیل و اداره گروه‌های معاند نظام»، «اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت کشور» و «تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران» متهم شده بود.
سعید مدنی نویسنده و پژوهشگر مسائل اجتماعی است و تاکنون کتاب‌های متعددی در داخل و خارج کشور درباره مسائل ایران منتشر کرده است.
سعید چلندری درباره انتشار اخباری مبنی بر انجام پرواز‌های خارج از برنامه برای خروج عده‌ای خاص از کشور اظهار داشت: تا به این لحظه هیچ پرواز اختصاصی از فرودگاه امام انجام نشده.
سعید دقیقی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از هدایت شمس آذر قزوین کناره گیری کرد.
دختر جوان گفت: مدتی قبل در شبکه مجازی ایمو با مقتول به نام سعید آشنا شدم. سعید اهل یکی از شهر‌های غربی کشور بود و وقتی ارتباط مان صمیمی‌تر شد، از من خواستگاری کرد. وی ادامه داد: بعد از مدتی سعید پیشنهاد داد تا با هم قرار ملاقات بگذاریم و من که در یکی از استان‌های نزدیک تهران زندگی می‌کنم، قبول کردم تا در پایتخت او را ملاقات کنم، اما خبر نداشتم که او نقشه شومی در سر دارد.
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در واکنش به خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتصاب «سعید عسگر» به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران اعلام کرد: «سعیدعسگر» سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران نیست.
ماجرایی عجیب در سومین ازدواج!
جذب امروز سعید صادقی،  مهر موفقیت بر کارنامه رضا درویش در نقل و انتقالات زد. حالا پرسپولیس یک تمام کننده قهار می خواهد تا به تیمی مدعی در لیگ ایران و حتی آسیا تبدیل شود.
سعید جابری انصاری: رعایت قانون و احراز ضوابط موضوعه، مبنای اطلاق عنوان خبرنگاری و بهره مندی از حمایت های عرصه مطبوعات است.
مانی حقیقی با فیلم «تفریق»، هومن سیدی با فیلم «جنگ جهانی سوم»، وحید جلیلوند با فیلم «شب، داخلی، دیوار» و سعید روستایی با فیلم «برادران لیلا» از جمله اسامی مطرح‌تر هستند که ترجیح دادند آثارشان به دلیل آنچه عدم امکان طی مراحل فنی تا زمان جشنواره خوانده شد، در جشنواره فجر حضور نداشته باشد... برخی از آثار نیز علی رغم شایستگی بیرون گذاشته شدند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ