شهرداری منطقه ۵ تهران با حکم قضائی مستحدثات غیرمجاز در مراد آباد واقع در ناحیه ۳ منطقه ۵ را تخریب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای شهر تهران به ساخت و ساز‌های غیرقانونی در شهر اشاره کرد و گفت: افرادی که اقدام به ساخت و ساز غیرقانونی می‌کنند، مافیا هستند و با قداره و تفنگ می‌آیند.
در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز به علت ریزش 5 ساختمان در خلازیر ۴ نفر جان خود را از دست دادند و به سرعت از سوی دستگاه قضایی بازپرسی ویژه برای رسیدگی به ابعاد مختلف این حادثه انتخاب شد.
رئیس حوزه قضایی بخش خاوران استان تهران از تخریب و اعمال قانون برای ۴۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز خبر داد.
نیشابور ـ مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز بیش از ۱۲ هزار مربع از اراضی کشاورزی این شهرستان آزادسازی شد.
فرماندار تهران در اولین جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان تهران، برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز را خواستار شد.
دادستان تهران گفت: در راستای اجرای طرح ساماندهی رود دره اوین - درکه و نیز مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه رود دره، ۱۹ کپر و ۴ ساختمان در محله اسلام آباد تخریب و جمع آوری شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز در رود دره قوری چای باعث انباشت آب در کانال زیر پل رو گذر بزرگراه فتح شده است.
ورود دادستانی کل کشور به ساخت و ساز‌های غیرمجاز در خوی
ساوه- دادستان کل کشور با اشاره به کوتاهی شوراها و دهیاری ها در زمینه ساخت و سازها گفت: در صورتی که حقوق جامعه در اثر ساخت و سازها آسیب ببیند بدون اغماض برخورد می‌شود.
بهارستان- رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز سال های گذشته استان تهران در شورای تامین این استان بررسی شود.
مدیر روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران از مصدومیت شش نفر از پرسنل شهرداری در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه ۱۹ خبر داد.
شب گذشته هنگام تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز تعدادی از مأموران یگان حفاظت شهرداری تهران مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
به گفته مسئولان شهری، منطقه امامزاده داوود را ساخت و ساز‌های غیرمجاز تهدید می‌کند و حتی استاندار تهران هم نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و اعلام کرده که باید با چنین ساخت و ساز‌هایی در آن منطقه برخورد شود تا شاهد عدم ایمنی نباشیم همچنین این موضوع لازم است به بهترین شکل ممکن حل و فصل شود.
شهردار منطقه ۱۹ تهران از «پارک‌خواری» ۴۰ هکتاری در این منطقه خبر داد و گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز توسط اشخاص دارای زر و زور پشتیبانی می‌شود.
بساز بفروش و ساخت و ساز‌های بزن بهادری، یکی از مشکلات شهرداری‌ها در ادوار مختلف بوده است. سوداگران طی برنامه ریزی دقیق در زمانی که می‌دانند وضعیت شهر در موقعیت حساسی قرار دارد زمین‌های حاشیه حریم را تقسیم کرده و به مردم می‌فروشند ویا با ساخت و ساز‌های شبانه و بدون ایمنی سنگ روی سنگ می‌آورند و با قلدری مانع از تخریب سازه‌ها می‌شوند.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور از تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز منطقه خلازیر تهران خبر داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: بسیاری از افراد سودجو با ساخت و ساز غیر مجاز میلیاردر شدند.
عضو شورای شهر تهران گفت: گویا شهردار منطقه ۱۹ توانایی مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز را ندارد و نظارت نهادهای نظارتی بر این ساخت و سازها کم شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: اگر دومینوی ساخت و ساز ایجاد شود ما دچار ساخت و ساز غیر مجاز بسیار خواهیم بود، شهرداری باید با استفاده از ابزارهای خود مقابل این ساخت و سازها بایستد.
شهرداری منطقه ۵ تهران با حکم قضائی مستحدثات غیرمجاز در حریم ۱۸۰۰ متری ارتفاعات مراد آباد واقع در ناحیه ۳ منطقه ۵ را تخریب کرد.
گزارش ساخت و سازهای غیرمجاز و ناایمن جدید در دومین جلسه قرارگاه ایمنی کالبدی کلانشهر تهران به ریاست شهردار تهران مورد بررسی قرار گرفت.
اقدامات در خصوص آزادسازی بستر و حریم رودخانه فرحزاد از سال‌های گذشته آغاز و مورد بررسی قضایی قرار گرفته است؛ مطابق تبصره‌های سه و ۴ قانون توزیع عادلانه آب صیانت و حراست از حریم رودخانه وظیفه ذاتی شرکت آب منطقه‌ای و وزرات نیرو بوده و در این رابطه و برای حفظ و حراست از حریم رودخانه فرحزاد، دستورات لازم به شرکت آب منطقه‌ای تهران صادر شده است.
معاون دادستان تهران از تخریب ۱۲ هکتار از ابنیه ساخته شده غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه فرحزاد، خبر داد.
بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، ایرانسل در اردیبهشت ماه، پیشتاز توسعۀ ارتباطات روستایی اعلام شد. در گزارش مشابه مربوط به فروردین ماه نیز، ایرانسل، اپراتور پیشتاز لقب گرفته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ