کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص بازیکن تیم باشگاه تراکتور و تیم ملی فوتبال جوانان ابلاغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهروز بهزادی، مدیرمسئول روزنامه اعتماد، با شکایت قرارگاه ثارالله در شعبه ۹ کیفری ۱ تهران محاکمه و به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد. در نهایت دادگاه با استفاده از اختیارات برآمده از تبصره ماده ۳۵ قانون مطبوعات، مجازات حبس بهروز بهزادی را به محرومیت از هر نوع مسئولیت مطبوعاتی به مدت یک سال تبدیل کرد.
یک فوتبالیست و یک گشتی‌گیر پهلوانی به دلیل استفاده از ماده ممنوعه دوپینگ هر کدام به ۴ سال محرومیت از تمامی فعالیت‌های ورزشی محکوم شده‌اند.
رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی پرونده عامل زیرگرفتن یک روحانی در خیابان مرزداران تهران خبر داد و گفت که شاکی پرونده در جلسه دادگاه گذشت کرد.
در میانه دعوای مدیریتی ساعی، رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شد! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود؛ آن هم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
با مثبت شدن تست دوپینگ عضو تیم ملی تکواندو، این ملی پوش به مدت چهار سال از حضور در میادین این رشته محروم شد اما تلاش برای کاهش محرومیت وی آغاز شده است.
با مثبت شدن تست دوپینگ عضو تیم ملی تکواندو، این ملی پوش به مدت چهار سال از حضور در میادین این رشته محروم شد اما تلاش برای کاهش محرومیت وی آغاز شده است.
با مثبت شدن تست دوپینگ عضو تیم ملی تکواندو ، این تکواندوکار به مدت چهار سال از حضور در میادین این رشته محروم شد.
میزان محرومیت بازیکن تیم ملی جوانان از یک سال به دو ماه کاهش یافت.
محرومیت یکساله کمیته اخلاق برای مدافع تراکتور
یک هوادار آلمانی به دلیل پوشیدن پیراهنی که پشت آن شعار سلام نظامی هیتلر درج شده بود، پنج سال از حضور در استادیوم ها محروم شد.
پس از گذشت مدت زمان قانونی ۲۰ روزه از رای صادره این ستاد، شورای صدور رای ایران نادو «امیرحسین توخته» و «علی شریفی» را به ترتیب یک و چهار سال از فعالیت در تمامی حوزه های ورزش محروم کرد.
ملی‌پوش والیبال ایران به دلیل دوپینگ نمی‌تواند تیمش را در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال همراهی کند. او احتمالا با محرومیت یک ساله مواجه خواهد شد.
یک ملی‌پوش وزنه‌برداری به خاطر انجام دوپینگ با محرومیت سنگینی روبه‌رو شد.
ابوالفضل جمعه‌پور، ورزشکار رشته وزنه‌برداری به دلیل دوپینگ، ۴ سال از تمامی فعالیت های ورزشی محروم شد.
تست دوپینگ کشتی گیر تیم مقاومت البرز در لیگ برتر کشتی فرنگی سال جاری مثبت شد.
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ یک ورزشکار پارادوچرخه سواری را به دلیل استفاده از مواد نیروزا به دو سال محرومیت، محکوم کرد.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال یک پیشکسوت استقلال را به هفت سال محرومیت از فعالیت در این رشته محروم کرد.
ورزشکار پاورلیفتینگ کشورمان با محرومیت دو ساله مواجه شد.
یک وزنه‌بردار ۱۷ ساله پسر ایرانی به دلیل مصرف ماده ممنوعه دوپینگ، ۲ سال از حضور در تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم شد.
یک منبع آگاه گفت این پرونده مربوط به نوسانات بورس نبوده بلکه درباره تغییر دامنه نوسان و عضویت دو نفر از اعضای حقیقی شورای عالی بورس است.
محرومیت چهار ساله جودو ایران در حالی تایید شد که امضای یک ایرانی پای آن جالب توجه و تعجب برانگیز بود.
مرتضی پورعلی‌گنجی در سال ۹۳ با رای کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد. او سپس از ایران به چین رفت و حالا که دوباره ایران بازگشته باید محرومیت خود را پشت سر بگذارد.
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) یک بسکتبالیست لیگ‌برتری را به مدت ۲ سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی، محروم کرد.
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، جعفر ناصری بوکسور خوزستانی را به دلیل امتناع از نمونه گیری در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی بوکس، ۴ سال از تمام فعالیت‌های ورزشی محروم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ