سوخو ۳۰ که در ناتو به نام فلانکر شناخته می‌شود، جنگنده برتری هوایی است و نقشی مشابه جنگنده مشهور آمریکایی اف ۱۵ ایگل به عهده دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحالیکه دو ماه و نیم از شروع عملیات تخریب نوکمپ آغاز شده تصاویر جدیدی از آخرین وضعیت ورزشگاه افسانه‌ای بارسلونا منتشر شد.
"شکارچی" مانند پهپاد‌های CCA ایالات متحده، قادر به انجام عملیات شناسایی، فریب موشک‌های دشمن و حمله به مواضع دشمن خواهد بود. علاوه بر این، این پهپاد به موشک‌های مشابه Su-۵۷، از جمله موشک‌های هوا به هوا و هوا به سطح R-۷۷ M و X-۵۹ MK ۲ مجهز خواهد شد.
سوخو ۳۰ که در ناتو به نام فلانکر شناخته می‌شود، جنگنده برتری هوایی است و نقشی مشابه جنگنده مشهور آمریکایی اف ۱۵ ایگل به عهده دارد.
محققان در حال جست‌وجوی اعماق اقیانوس برای یافتن نشانه‌هایی از حیات بیگانه‌ها هستند که البته ممکن است این عملیات غیرقانونی باشد. تیم به رهبری «آوی لوب»، یک فیزیکدان نظری بحث‌برانگیز که به خاطر اعتقاد قوی‌اش به این موضوع که «ما توسط حیات فرازمینی هوشمند و تمرکز خاص، در این زمینه، روی Oumuamua مورد بازدید قرار گرفته‌ایم»، شناخته شده است، در حال جستجوی کف اقیانوس برای بقایای شهاب بین‌ستاره‌ای «۱ IM۱ »بوده‌اند که در سال ۲۰۱۴ به زمین برخورد کرد.
عملیات بتن ریزی و ساخت سکوهای جدید استادیوم آزادی آغاز شد.
منابع عبری از عملیات جدید تیراندازی در یک شهرک صهیونیست‌نشین در کرانه باختری خبر دادند.
کمتر از یک هفته بعد از آخرین بازی برگزار شده در ورزشگاه آنفیلد، زمین لیورپول به جای بازیکنان فوتبال، میزبان ماشین‌های غول‌آسای ساخت و ساز است.
تیم شهرداری گرگان امشب در یک بازی فوق حساس از سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا برابر الریاضی لبنان قرار می گیرد.
واشنگتن پست از طریق درخواست قانون آزادی اطلاعات به کتابخانه ریاست جمهوری اوباما، بیش از ۹۰۰ عکس گرفته شده توسط عکاسان رسمی کاخ سفید در ۱ می ۲۰۱۱ را جمع آوری کرد.
انتشار تصویر یک سرباز زن سعودی با کودکی در آغوش در زمان عملیات خروج غیرنظامیان از سودان، واکنش گسترده و مثبت کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت. این تصویر روز دوشنبه ۲۴ آوریل (چهارم اردیبهشت) در بندر جده ثبت شده است؛ زمانی که نیروی دریایی عربستان سعودی بیش از ۲۰۰ تن از شهروندان خود و دیگر اتباع خارجی را از کشور بحران زده سودان خارج کرد. یک کاربر در توییتر با همرسانی این تصویر نوشت «چگونه می‌توان باور کرد که این زن که با این مهر و محبت کودکی را در آغوش دارد، مادر او نیست.» گاردین نیز این تصویر در بین برترین تصاویر روز قرار داده است.
چتربازان منتخب یگان‌های ویژه فراجا در آستانه روز ۱۲ فروردین ماه از برج میلاد اقدام به پرش کردند.
ذوب آهن که این فصل توانسته پرسپولیس و سپاهان را متوقف کند، حالا آماده عملیات بزرگ برابر استقلال است.
در ضلع شمالی ورزشگاه آزادی ساختمان جدیدی سر از خاک برآورده و عملیات عمرانی آن به سرعت در حال نهایی شدن است
رامین رضاییان در 32 سالگی و بعد از جدایی غیرمنتظره از پرسپولیس حالا به اوج فوتبال خود رسیده؛ مدافعی باکیفیت از نظر فنی و البته رفتاری.
نایت‌هاوک با عملکرد خوبی که در طوفان صحرا داشت به عملیات ناتو در یوگوسلاوی پیوست. این پرنده پنهان‌کار پرواز‌های بسیاری را در این عملیات انجام داد، اما در یکی سرانجام به دام پدافند افتاد، آن هم پدافند قدیمی سام ۳ که در دوران شوروی سابق طراحی و ساخته شده بود.
عملیات تفکیک ورزشگاه ۹۷۴ دوحه آغاز شد و باید دید مسئولان قطر در نهایت آن را در کدام کشور قرار می‌دهند.
په‌په لوسادا، مربی بدنساز پرسپولیس در تمرینات این تیم حاضر شد.
منابع فلسطینی نام و مشخصات مجری عملیات مقاومتی صبح امروز در جنوب غربی رام الله را منتشر کردند.
کارلوس کی‌روش و بازیکنان تیم ملی هر چه به جام جهانی نزدیک می‌شویم با جدیت بیشتری در تمرینات حاضر می‌شوند.
از دوازدهم اکتبر و در پی عملیات مقاومتی گروه عرین الاسود در شمال نابلس که به کشته شدن یک نظامی صهیونیست منجر شد، اسرائیل شهر نابلس را تحت محاصره قرار داده است. حازم قاسم، سخنگوی حماس گفته که ادامه محاصره و سیاست مجازات جمعی که اشغالگر برای هفتمین روز متوالی بر شهر نابلس تحمیل کرده تنها بیانگر ناتوانی و شکست سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی در مقابله با مقاومت و انتفاضه ملت فلسطین در کرانه باختری است.
هر چقدر که بازی پرسپولیس و تراکتور آرام دنبال می شد، در دقایق پایانی با سوت بحث برانگیز موعود بنیادی فر به جنجال کشیده شد.
شبکه تلویزیونی راشاتودی از خنثی‌سازی یک عملیات تروریستی در حوزه رأی‌گیری در ماریوپل خبر داد.
در حالی که چیزی نمانده بود تیم الاهلی ۳ امتیاز بازی برابر الوکره را به این تیم تقدیم کند، مدافع ملی پوش ایرانی با حرکتی دیدنی و در دو مرحله مهم‌ترین توپ بازی را از روی خط دروازه برگشت داد.
به دلیل شرایط خطرناک منطقه یخار دماوند و ریزش سنگ، عملیات انتقال دو کوهنورد به زمستان موکول شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ