رامین رضاییان در 32 سالگی و بعد از جدایی غیرمنتظره از پرسپولیس حالا به اوج فوتبال خود رسیده؛ مدافعی باکیفیت از نظر فنی و البته رفتاری.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع چپ پای استقلال در بازی با ملوان هم به عنوان یار فیکس به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از عملیات نجات و احیای موفق کودک غرق شده در منطقه شنا ممنوع میانکاله شهرستان بهشهر توسط نجاتگران این جمعیت خبر داد.
اولین بازی سرنوشت‌ساز در هفته دوم لیگ ملت‌ها، دیداری که محکوم به پیروزی هستیم تا به آینده امیدوار بمانیم.
‌رئیس بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان در تشریح خدمات درمانی ارائه شده به بیمار متوفی در بیمارستان گفت: بیمار فاقد هرگونه علائم حیاتی بود و بلافاصله عملیات احیاء (cpr) توسط پرسنل اورژانس بیمارستان شروع و پس از یکساعت تلاش، متاسفانه این اقدامات درمانی بی‌نتیجه بوده و در ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه با دستور پزشک اورژانس عملیات درمانی متوقف شد.
مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فراجا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به لطف الهی و در عملیات احیا یکی از مرزبانان زخمی حادثه برجک مزه سر سراوان به زندگی بازگشت.
معاون عملیات نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه حضور ناوگروه ۸۶ ارتش در راستای تقویت دیپلماسی دفاعی کشور و احیای قدرت دریایی است، گفت: ارسال پیام صلح و دوستی به همه کشورها از جمله اهداف این حضور است.
معاون عملیات نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه حضور ناوگروه ۸۶ ارتش در راستای تقویت دیپلماسی دفاعی کشور و احیای قدرت دریایی است، گفت: ارسال پیام صلح و دوستی به همه کشورها از جمله اهداف این حضور است.
معاون عملیات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: حضور ناوگروه ۸۶ ارتش در راستای احیای قدرت و تقویت دیپلماسی دریایی است.
پدر نوزاد گفت: فرزندم ۱۰ ساعت در سردخانه بوده و چه بسا اگر زودتر عملیات احیا انجام می‌شد، او زنده می‌ماند. رضا خدایاری این را هم گفت که نیت کرده بودم نام پسرم را فرشاد بگذارم؛ نام افسر پلیسی که صدای مرا به کادر پزشکی رساند و برای نجات فرزندم تلاش زیادی کرد.
رئیس بهره برداری از عمارت مسعودیه گفت: عملیات مرمت و احیای عمارت تاریخی مسعودیه به زودی انجام می شود.
بیکی اضافه کرد: عملیات احیای دانش آموز توسط پرسنل اورژانس و کادر مرکز بهداشت به مدت ۵۰ دقیقه انجام اما متاسفانه احیای کودک محقق نمی شود و فوت اعلام می شود.
مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس کشور گفت: در پنج روز گذشته ۴۶۲ مورد احیای موفق داشتیم که از این تعداد، ۳۹ مورد تکنسین‌ها در جاده عملیات احیا را انجام دادند.
چنانچه درمذاکرات احیای برجام، دیگر «توافق تعهد محور» برای ما موضوعیت ندارد، در توافقات دوجانبه و چندجانبه‌ای که بر مبنای عادی سازی روابط ایران و عربستان سعودی نیز شکل می‌گیرد، باید تضمین‌های معتبری از سوی ریاض در این خصوص ارائه شود. در غیر این صورت، تعلقات فرامنطقه‌ای ریاض و خصوصا تلاش پشت پرده آن جهت به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی در آینده می‌تواند بر بعد عملیاتی و اجرایی توافقات سایه بیفکند.
به نظر می‌رسد Plan B امریکا یا آنچه من از آن با عنوان «پشت سر گذاشتن برجام» یاد می‌کنم، به سرعت در حال عملیاتی شدن است. به نظر می‌رسد که ما هنوز به این مرحله نرسیدیم؛ یعنی از مرحله احیای برجام عبور کرده‌ایم، اما از سوی دیگر وارد فاز تقابل نظامی نشده‌ایم.
انزلی- نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اولویت بندی برنامه های احیای تالاب انزلی گفت: شنبه بازار روگا توسط شهرداری باید دیواره سازی شود.
رییس‌کل بانک مرکزی از آغاز عملیات احیای ثبات در بازار ارز خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از آغاز مرحله دوم عملیات لایروبی، مرمت و احیا قنات سلیمانیه توسط اداره مسیل‌ها و قنوات معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه خبر داد.
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی لایحه برنامه عملیاتی احیا و مدیریت بازچرخانی آب و ارائه گزارش حسابرسی چهار منطقه در شهرداری تهران خبر داد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی طرح الزام شهرداری تهران به ارائه برنامه عملیاتی احیا و بازچرخانی آب در صحن شورا خبر داد.
دکتر فائزه اسلامی، پزشک هماهنگ‌کننده اهدای عضو، خودش مرگ مغزی این زن جوان را تایید کرد. او ماجرای این اتفاق دردناک را اینطور روایت کرد: این خانم ۳۵ ساله در یک کلینیک پذیرش شد تا عمل بینی انجام دهد، اما بعد از عمل، گویا دچار ایست قلبی شد. عملیات احیا صورت گرفت. بعد از آن نیز به دلیل کمبود اکسیژن دچار آسیب مغزی شد و نیاز به بستری در قسمت آی‌سی‌یو بیمارستان را داشت. برای همین خیلی زود از کلینیک به بیمارستانی در پایتخت منتقل شد. اما کم‌کم روند مرگ مغزی صورت گرفت. این حالت در خانم پیشرفت کرد و کل مغز دچار آسیب و در نهایت مرگ مغزی شد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی با بیان اینکه در حال حاضر منطقه پناهگاه حیات وحش میاندشت جاجرم که یکی از زادآورترین زیستگاه‌های یوزپلنگ آسیایی در کشور است در معرض خطر این کانون گرد و غبار قرار گرفته است، گفت: بنابراین باید اعتبارات استانی و ملی برای حفاظت و احیاء دوباره آن در نظر گرفته شود و از سوی دیگر برنامه ریزی‌های دقیقی برای امر اجرای عملیات قرق، کشت گونه‌های مرتعی سازگار با منطقه، جلوگیری از چرای دام و ... صورت گیرد.
«مخالفان تلاش‌های دیپلماتیک جهت احیای برجام، به برخی از نواقصِ نسخه اولیه توافق برجام اشاره دارند و مخالفت‌های خود را نیز بر همین مسائل استوار می‌سازند. چشم انداز‌های پایانی/Sunset Clauses” "که به ایران اجازه می‌دهند تا استفاده از سانتریفیوژ‌های پیشرفته را از سال ۲۰۲۶ در دستورکار قرار دهد و در عین حال، غنی سازی اورانیوم را نیز در سطوحی به مراتب بالاتر تا سال ۲۰۳۱ عملیاتی کند، از جمله مهمترین این نواقصِ ادعایی است که مورد اشاره آن‌ها نیز قرار دارد.»
همزمان با عملیات ترمیم زمین چمن امام علی و با توجه به وقفه کوتاه مدت در مسابقات لیگ برتر، عملیات احیای چمن ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر هم آغاز شد.
«اگر اروپا علاوه بر تحریم هایِ پنجم دسامبر علیه مسکو بخواهد تحریم های گسترده تری را علیه روسیه عملیاتی کند، عملا با چالش های به مراتب گسترده ای در بحث تامین انرژی خود رو به رو خواهد شد. درست در همین نقطه است که متوجه می شویم چرا اروپایی ها به نحوی فعال در حال میانجی گری میان ایران و آمریکا با هدف احیای برجام هستند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ