با اعلام کمیته بین‌المللی پارالمپیک (IPC)، بازی‌های زمستانی ۲۰۲۶ میلانو کورتینا با حضور ۶۶۵ ورزشکار برگزار می‌شود، برای این تعداد شرکت کننده ۷۹ مدال پیش‌بینی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برلین امسال میزبان بازی‌های جهانی «المپیک ویژه» است. در بازی‌های «المپیک ویژه» ورزشکارانی شرکت می‌کنند که دارای اختلالات ذهنی هستند. حدود ۷۰۰۰ ورزشکار از ۱۷۰ کشور جهان گرد هم آمده اند تا در ۲۴ رشته ورزشی در طول بازی‌های جهانی المپیک ویژه ۲۰۲۳ با هم رقابت کنند. شعار بازی‌های امسال این است: «باهم شکست‌ناپذیریم». بازی‌های «المپیک ویژه» امسال با ایده‌ای تازه برگزار می‌شود. در این بازی‌ها نه تنها سه نفر اول مدال می‌گیرند، بلکه ورزشکاران دیگر نیز جوایزی را دریافت می‌کنند. این رویداد با بازی‌های پارالمپیک فرق دارد. پارالمپیک در هر دوره پس از بازی‌های المپیک برگزار شده و در آن ورزشکارانِ دارای معلولیت جسمانی شرکت می‌کنند. بازی‌های المپیک ویژه هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود و دو دوره تابستانی و زمستانی دارد.
کمیته پارالمپیک آسیا تاریخ برگزاری نشست سرپرستان کاروان‌های ورزشی شرکت‌کننده در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو را اعلام کرد.
برگزارکنندگان از "پیشرفت روان" در زمینه آماده سازی برای بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو خبر داده اند.
برگزارکنندگان از "پیشرفت روان" در زمینه آماده سازی برای بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو خبر داده اند.
اولین نشست رسمی ستاد بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ به ریاست غفور کارگری و با حضور روسای فدراسیون‌هایی که در این بازی‌ها نماینده خواهند داشت، برگزار شد.
دارنده سه مدال برنز پاراوزنه‌برداری در بازی‌های پارالمپیک گفت: من و چهره‌های سرشناسی در این رشته زحمات زیادی کشیده‌ایم و دوست داریم که از موقعیت ما نیز استفاده شود، اما نمی‌دانم در بخش فنی چگونه تصمیم می‌گیرند که همه ما بیرون هستیم.
با برگزاری آیین افتتاحیه نخستین جام بازی های الکترونیکی جایزه بزرگ شهرتهران، رقابت پایتخت نشینان برای کسب جوایز ارزنده این جام آغاز شد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پیکان که قرار بود عصر امروز در ورزشگاه پاس تهران برگزار شود لغو و در صورت فراهم بودن شرایط روز دوشنبه برگزار خواهد شد.
ستاد برگزاری بازی‌های پاریس ٢٠٢۴ از پیکتوگرام‌های رسمی این رویداد رونمایی کرد.
سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی تاریخ برگزاری دو رویداد ورزشی در جزیره کیش را اعلام کرد.
جلسات تخصصی فنی کمیته ملی پارالمپیک با رشته‌های اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو برگزار شد.
کمیته ملی پارالمپیک جلسات تخصصی فنی رشته‌های اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو۲۰۲۲ را با برگزاری نشست با چند رشته دیگر دنبال کرد.
اولین جلسه تمرینی تیم منتخب النصر و الهلال برای برگزاری دیدار با پاریس سن ژرمن برگزار شد.
کمیته ملی پارالمپیک برگزاری نشست‌های تخصصی با رشته‌های کاندید اعزام به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۰ هانگژو را آغاز کرده و پیگیری آن را در برنامه دارد.
کمیته ملی پارالمپیک برگزاری نشست‌های تخصصی با رشته‌های کاندید اعزام به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۰ هانگژو را آغاز کرده و پیگیری آن را در برنامه دارد.
دیدار تیم های ملوان و نفت مسجدسلیمان با تأخیر دو ساعته و در استادیوم سیروس قایقران انزلی برگزار می شود.
کمیته برگزاری بازی های آسیایی هانگژو زمان برگزاری رقابت های وزنه برداری را در این بازی ها تغییر داد.
کمیته برگزاری بازی های آسیایی هانگژو زمان برگزاری رقابت های وزنه برداری را در این بازی ها تغییر داد.
مراسم تجلیل از مدال‌آوران تهرانی در المپیک و پارالمپیک توکیو، بازی‌های کشورهای اسلامی قونیه و سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور برگزار شد.
پیش بینی می شود اسامی بازیکنان تیم ملی بعد از برگزاری بازی های هفته ششم از سوی کارلوس کی روش اعلام شود.
فدراسیون فوتبال زمان و مکان برگزاری بازی های هفته نخست رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور موسوم به لیگ آزادگان را مشخص کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری نخستین دوره بازی های ساحلی کیش تحت عنوان «کیش گیمز» با مشارکت ۱۳ فدراسیون ورزشی و برای اولین بار در کشور خبر داد.
زمان برگزاری دیدارهای چهار هفته ابتدایی لیگ دسته اول فوتبال کشور مشخص شد.
با ورود به روز ابتدایی هفته ای که منجر به برگزاری فصل جدید لیگ برتر می شود پرونده بازی های دوستانه تیم های لیگ برتری هم بسته می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ