زمان برگزاری دیدارهای چهار هفته ابتدایی لیگ دسته اول فوتبال کشور مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه مسابقات تیم فوتبال امید کشورمان در بازیهای هانگژو از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.
برنامه بازی های تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی آینده اعلام شد.
تیم ملی والیبال ایران از 28 شهریور ماه راهی هانگژوی چین خواهد شد تا در مدت زمان هشت روز برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در بازی‌های آسیایی تلاش کند.
آخرین باری که این نیرو جنگنده های پیشرفته از کلاس مشابه را دریافت کرد در اواسط دهه 1970 بود که هواپیمای جنگنده گرومن اف-14 ای تامکت وارد ایران شد.
مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ زمان آغاز بازی‌های فصل آینده لیگ برتر را اعلام کرد.
قزوین- اقدام عجیب صداوسیمای مرکز قزوین در زمان برگزاری بازی های تیم فوتبال شمس آذر باعث ایجاد چالش جدید در استان و اعلام منع ورود دوربین‌های این مرکز به ورزشگاه سردار آزادگان شده است.
هوشنگ نصیرزاده اعلام کرد که دیدار با سپاهان آخرین دیدار تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تا زمان ترمیم این استادیوم خواهد بود.
در دیدار میان تیم های تانزانیا و اوگاندا، داور مسابقه 36 دقیقه زمان تلف شده اعلام کرد.
هافبک ولزی سابق لیورپول در زمانی که کسی فکرش را نمی کرد تصمیم به خداحافظی از بازی های ملی گرفت.
کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان و مکان بازی های تیم فوتبال جوانان ایران در جام ملت های زیر ۲۰ سال را مشخص کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان و بازیهای پاراآسیایی ترکیب تیم ملی مشخص نیست و تنها کسانی می‌توانند به این دو تورنمنت اعزام شوند که از نظر بدنی و فنی بهترین عملکرد را داشته باشند.
برنامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال اعلام شد.
امروز رسما اعلام شد که تیم های فوتبال زنان بارسلونا و سویا به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز از کوپادی‌رینا(جام حذفی فوتبال زنان اسپانیا) اخراج شده اند. بارسا 9-0 بازی خود را برده بود.
مسئولان کاروان ورزش ایران در فاصله ۱۰ ماه مانده تا بازی‌های آسیایی باید سه مرحله ثبت‌نام را برای معرفی رشته و ورزشکاران اعزامی به این بازی‌ها به سرانجام برساند.
مسئولان کاروان ورزش ایران در فاصله ۱۰ ماه مانده تا بازی‌های آسیایی باید سه مرحله ثبت‌نام را برای معرفی رشته و ورزشکاران اعزامی به این بازی‌ها به سرانجام برساند.
چهارمین نشست سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو با مدیران کمیته ملی المپیک جهت هماهنگی هر چه بهتر در راستای اعزام بدون دغدغه کاروان ورزشی کشورمان به این بازی ها برگزار شد.
طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازی های مراحل حذفی این رقابت ها تغییر به وجود آمد.
طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازی های مراحل حذفی این رقابت ها تغییر به وجود آمد.
یکی از تفاوت های جام جهانی قطر با جام جهانی روسیه زمان وقت اضافه است که از سوی داوران اعلام می شود و در برخی از بازی ها این عدد دو رقمی بوده است.
برنامه مسابقات هفته های دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد. در این میان دیدار استقلال و پرسپولیس در یکی از روزهای میان هفته برگزار خواهد شد!
بازی امروز تیم های نساجی و فولاد، 2 ساعت زودتر از زمان اعلام شده آغاز می شود.
امیر عرب براقی داور بازی گل گهر – استقلال در ثانیه های پایانی این بازی تصمیم شجاعانه ای گرفت و پنالتی درست به زعم کارشناسان داوری را اعلام کرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۲ میلیون و ۸۷۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۱ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۳۹ تن از ایشان وخیم است.
زمان جدید بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ اعلام شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ