کمیته ملی پارالمپیک جلسات تخصصی فنی رشته‌های اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو۲۰۲۲ را با برگزاری نشست با چند رشته دیگر دنبال کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر عراق امروز یکشنبه به منظور تعقیب و پیگرد همه عاملان جنایت ترور فرماندهان پیروزی مقاومت و همرزمانشان دستوری برای تشکیل کمیته‌ای با مشارکت ایران، عراق، سوریه و لبنان صادر کرد.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
خردادماه سال جاری، معاون سیاسی وزارت کشور در بخشنامه‌ای تصریح کرده بود: «فرمانداران، بخشداران و معاونین فرماندار ضمن تداوم پیشبرد امور شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، توسعه‌ای و… در روابط با نمایندگان محترم مجلس در مدت باقی مانده تا انتخابات برای پیشگیری از هر گونه سوءبرداشت، نسبت به عدم همراهی و معیت نماینده محترم در حوزه انتخابیه در موضوعات و جلسات شائبه‌دار، حساسیت و دقت لازم را داشته باشند.»
تیم ملی واترپلو که برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده می‌شود طی هفته جاری و به منظور پیگیری تمریناتش راهی صربستان می‌شود و در ادامه هم سفری به گرجستان خواهد داشت.
تیم ملی واترپلو که برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده می‌شود طی هفته جاری و به منظور پیگیری تمریناتش راهی صربستان می‌شود و در ادامه هم سفری به گرجستان خواهد داشت.
رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تأکید بر اینکه نباید موضوعات فنی و تخصصی را سیاسی کنیم، گفت: تعداد جلسات و نشست‌های علمی که شهرداری و شورای شهر تهران در این دوره به صورت رودررو با زلزله‌شناسان و با همه انواع گروه‌های زلزله‌شناسی داشته، در تاریخ شهرداری سابقه نداشته است.
نماینده مردم بافق در مجلس گفت: علی رغم آنکه طرح تحقیق و تفحص از تقسیمات کشوری رأی آورد، اما جلسات آن تشکیل نشده است و باید پیگیری شود.
بحث داغ فی مابین نمایندگان از یک بخشنامه معاونت سیاسی آغاز شد که برای فهم بهتر ماجرا بهتر است نگاهی به آن انداخته شود.بر اساس آنچه در بند ۴ بخشنامه‌ آمده، به معاونین سیاسی، فرمانداران و بخشداران تأکید شده با نمایندگان مجلس در مدت باقی‌مانده تا انتخابات به‌گونه‌ای تعامل کنند که هیچ‌گونه شائبه و سوءبرداشتی از همراهی آنها در جلسات دولتی و پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های منطقه‌ای به‌وجود نیاید
بحث داغ فی مابین نمایندگان از یک بخشنامه معاونت سیاسی آغاز شد که برای فهم بهتر ماجرا بهتر است نگاهی به آن انداخته شود.بر اساس آنچه در بند ۴ بخشنامه‌ آمده، به معاونین سیاسی، فرمانداران و بخشداران تأکید شده ضمن تداوم پیشبرد امور شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، توسعه‌ای و... با نمایندگان مجلس در مدت باقی‌مانده تا انتخابات به‌گونه‌ای تعامل کنند که هیچ‌گونه شائبه و سوءبرداشتی از همراهی آنها در جلسات دولتی و پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های منطقه‌ای به‌وجود نیاید
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مطلع هستم روز گذشته مخبر درباره برنج و گندم جلساتی را برگزار و دستوراتی را صادر کرده، بنده نیز پیگیری می‌کنم تا اجرایی شود.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قواست، نمایندگان گله‌مند هستند، چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قوا است، نمایندگان گله‌مند هستند که چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند
عضو شورای شهر تهران گفت: به رغم جلسات و پیگیری های کمیسیون فرهنگی شورا، متأسفانه تاکنون اقدامی در خصوص املاک واگذار شده صورت نگرفته است.
خطیب نماز جمعه قم با تأکید بر اینکه فرایند اقتصادی در کشور برای تاجران و سرمایه گذاران قابل اعتماد نیست، گفت: دستگاه‌ها باید به یکدیگر کمک کنند. مسئولان همیشه در جلسات هستند، ولی خروجی آن‌ها معلوم نیست؛ تصمیمات باید جدی، اجرایی و پیگیری شود.
مشاور حقوقی خانواده حمید نوری گفت: روند دادگاه تجدید نظر حمید نوری، شهروند ایرانی بازداشت شده در سوئد همچنان ادامه دارد و در ماه می جلسات پیگیری خواهد شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون‌های آموزش، بهداشت و امنیت ملی مجلس تاکنون جلساتی درباره مسمومیت دانش‌آموزان داشتند و دولت هم پیگیر است.
امیرآبادی درباره اینکه آیا علت این اتفاق مسائل امنیتی است، اظهار کرد: ما از وزرای بهداشت و درمان و آموزش و پرورش و اطلاعات برای پاسخ به مجلس سوال کردیم، اما درباره بحث‌های کلی، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و درمانی استان جلسات مستمر داشته و پیگیری می‌کنند، اما هنوز نتیجه قطعی بدست نیامده است.
رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حال حاضر استان‌ها را پیگیری می‌کنیم که در هر کدام حداقل فصلی یک بار شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی شکل بگیرد و از مجامع استانی یک نفر به عنوان نماینده در این جلسات حاضر شود و با همه مجموعه‌های قرآنی در استان مرتبط شود و مسائل و مشکلات قرآنی استان را به مجلس منتقل کند.
رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حال حاضر استان‌ها را پیگیری می‌کنیم که در هر کدام حداقل فصلی یک بار شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی شکل بگیرد و از مجامع استانی یک نفر به عنوان نماینده در این جلسات حاضر شود و با همه مجموعه‌های قرآنی در استان مرتبط شود و مسائل و مشکلات قرآنی استان را به مجلس منتقل کند.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: هوشمندسازی دادرسی از جمله مسائلی است که پیگیر آن هستیم و تجربیات خوبی در زمینه برگزاری آنلاین جلسات دادرسی داریم.
اصرار کی‌روش و پیگیری فدراسیون جواب داد و دقیقاً از روز سه‌شنبه به اعضای کاروان ایران اطلاع دادند این سالن کاملاً قرنطینه است و از ۱۵ دقیقه قبل از اینکه تیم ملی بخواهد جلسات فنی خود را آنجا برگزار کند هیچ کس غیر از اعضای کاروان ایران اجازه رفت و آمد به آن را ندارد.
آرشیو سریال جیران با پیگیری شاکی خصوصی در اجرای قانون حمایت از حقوق مولفان، مصنفان و هنرمندان از روی پلتفرم فیلیمو حذف شده است/ جلسات متعددی جهت صلح و سازش در دادسرا برگزار اما طرفین به توافق نرسیدند/ هیئت کارشناسی ۳ نفره نظر خود را طی روزهای آتی به مقام قضایی اعلام می‌کند
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از لغو سفر میرشاد ماجدی به سوئیس جهت پیگیری امور جاری فدراسیون در تهران خبر داد.
قیمت طلای جهانی با افزایش بازدهی خزانه‌داری قبل از انتشار داده‌های تورم ایالات‌متحده کاهش می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ