فدراسیون فوتبال زمان و مکان برگزاری بازی های هفته نخست رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور موسوم به لیگ آزادگان را مشخص کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حساس‌ترین بازی هفته دوم لیگ برتر، میان دو تیم تراکتورو پرسپولیس در تبریز برگزار شد.
یکی از بازیکنان سابق تیم ملی آمریکا دوست دارد که دوئلی دیگر میان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برگزار شود و منتخب ستارگان لیگ آمریکا به عنوان مدعو در دوره بعدی رویارویی با تیم منتخب لیگ آمریکا در تابستان اینده حضور پیدا کند.
برگزاری مراسم معارفه نیمار باعث شد تا مکان دیدار بعدی الهلال عوض شود.
به گفته مربی تیم شیرجه، تنها گزینه اعزامی این رشته به بازی‌های آسیایی با برگزاری رقابت انتخابی میان دو مدعی اصلی مشخص خواهد شد.
به گفته مربی تیم شیرجه، تنها گزینه اعزامی این رشته به بازی‌های آسیایی با برگزاری رقابت انتخابی میان دو مدعی اصلی مشخص خواهد شد.
طبق توافق صورت گرفته میان مسئولان تیم ملی و تیم امید بازی دو تیم پشت درهای بسته برگزار می‌شود.
این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که صداوسیما به واسطه قدرت خودخوانده‌ای که برای خودش ایجاد کرده، سال‌هاست از پرداخت حق پخش تلویزیونی طفره می‌رود و در میان شگفتی بدترین تصاویر با بدترین کیفیت ممکن را از زمانی که قرار است بازی‌های لیگ در شهرستان برگزار شود، به خورد مخاطب می‌دهد. تصاویری که بار‌ها مشخص شده حتی پخش آن‌ها از دوربین‌های گوشی‌های هوشمند جدید هم ضعیف‌تر و بی‌کیفیت‌تر است
با اعلام مدیر تیم‌های ملی پنجمین مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس برگزار و در نهایت ۱۳ بوکسور در اردو باقی ماندند که از میان این نفرات، ترکیب نهایی برای حضور در رقابت‌های جهانی مشخص خواهد شد.
رقابت های انتخابی برای تعیین ترکیب تیم ملی تنیس روی میز در بازی های آسیایی در حالی برگزار می شود که یک بازیکن ۱۳ ساله هم در میان شرکت کنندگان حضور دارد.
مکان و زمان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا بزرگسالان کاراته در سال 2023 اعلام شد.
مکان و زمان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا بزرگسالان کاراته در سال 2023 اعلام شد.
شاید بتوان گفت که فینال زودهنگام جام حذفی قراراست در اصفهان و میان دو تیم سپاهان و پرسپولیس برگزار شود.
دبیر سازمان لیگ فوتسال توضیحاتی درمورد زمان و محل برگزاری جشن قهرمانی لیگ برتر ارائه کرد.
طی نشست مجازی میان دبیرکل کمیته ملی المپیک با مسئول ارتباطات و هماهنگ کننده حوزه آسیا در کمیته برگزاری  بازیهای المپیک پاریس، شرایط اولیه حضور در این بازی‌ها مطرح شد.
بنابر اعلام مدیر امور سینما‌های جشنواره، سینما‌های این دوره که در مناطق مختلف تهران جانمایی شده اند تا ۴ بهمن ماه اعلام می‌شوند.
با برگزاری دیدار نیمه نهایی میان فرانسه و مراکش، استادیوم برگزار کننده بازی افتتاحیه، به کار خود در جام جهانی پایان داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از برگزاری نشست خبری باز هم پاسخگوی سوالات باقی مانده بود. مصاحبه‌ای که تنش‌هایی در میان آن رخ داد.
برنامه مسابقات هفته های دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد. در این میان دیدار استقلال و پرسپولیس در یکی از روزهای میان هفته برگزار خواهد شد!
سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه ای نوشت که برگزاری سوپرجام در سیرجان قطعی نیست.
استقلال علاقمند است، بازی با تیم هوادار در هفته یازدهم لیگ برتر در یک زمین خوب و ترجیحا در استادیوم آزادی برگزار شود.
زمان و مکان برگزاری مجمع فردا سه شنبه انتخاباتی فدراسیون فوتبال مشخص شد.
سازمان لیگ هنوز به طور رسمی محل برگزاری دیدار تیم‌های ملوان انزلی و استقلال را اعلام نکرده است.
طبق اعلام فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ یک روز زودتر از زمان مقرر و میان میزبان و تیم ملی اکوادور برگزار می‌شود.
مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد به دلیل آغاز ماه محرم، سوپر جام میان استقلال و نساجی پس از جام جهانی برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ