پیش بینی می شود اسامی بازیکنان تیم ملی بعد از برگزاری بازی های هفته ششم از سوی کارلوس کی روش اعلام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است و وسایل سرمایشی این مجموعه تنها روزی یک ساعت روشن است.
اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است و وسایل سرمایشی این مجموعه تنها روزی یک ساعت روشن است.
دور جدید مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز به منظور تعیین ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا و در غیاب نوشاد عالمیان برگزار خواهد شد.
دور جدید مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز به منظور تعیین ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا و در غیاب نوشاد عالمیان برگزار خواهد شد.
با برگزاری مرحله دوم انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا، سه کشتی گیر برتر در اوزان بدونِ مدال آمریکایی ها برای رویارویی با قهرمانان مرحله اول، در فاینال ایکس مشخص خواهند شد.
بر اساس توافق فدراسیون فوتبال ایران و روسیه، تیم ملی دو کشور روز 3 فروردین در استادیوم آزادی تهران با هم بازی دوستانه انجام خواهند داد.
فدراسیون فوتبال عراق خبر داد تیم ملی این کشور به دنبال برگزاری بازی تدارکاتی با ایران در بغداد است.
نامشخص بودن وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، فیفادی سال جدید و برگزاری اردو در این دوره و برگزاری بازی تدارکاتی را در ابهام قرار داده است.
از 29 اسفند تا 8 فروردین فیفا دی است و تیم ملی می تواند در این حد فاصل برای برگزاری تمرینات و هم چنین بازی های دوستانه برنامه ریزی کند.
امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه لوسیل تیم ملی آرژانتین و تیم ملی فرانسه به مصاف هم می‌روند و بدین ترتیب بازی فینال جام جهانی را برگزار می‌کنند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و در نهایت کدام تیم می‌تواند به مقام قهرمانی برسد.
تمرین امروز تیم ملی بدون حضور کارلوس کی‌روش و زیر نظر دستیارانش برگزار شد.
دیدار ایران - نیکاراگوئه اگرچه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود اما خبرنگاران می‌توانند با حضور در استادیوم آزادی این بازی را رصد و گزارش کنند.
چهارمین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه روز پنجشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.
سرمربی تیم ملی درخواست داشته بازی با تونس پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران و افراد رسانه‌ای برگزار شود.
بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در حالی برگزار شد که تعداد آنها به ۱۱ نفر نرسید.
تیم ملی ایران از جمعه هفته آینده، تمرینات آماده سازی خود جهت حضور در جام جهانی را جدی تر آغاز می کند.
آخرین اردوی تدارکاتی تیم ملی در حالی برگزار می‌شود که بازیکنان لژیونر در آن غایب هستند.
تیم ملی روز 27 شهریور برای برگزاری دو بازی دوستانه با تیم های اروگوئه و سنگال راهی اتریش خواهد شد.
هنوز کادرفنی تیم ملی در تهران نیست و تکلیف دستیار ایرانی هم مشخص نیست برگزاری اردوی ملی پوشان بدون سرمربی و مربی منطقی به نظر نمی رسد. از سوی دیگر گفته می شود شاید کی روش بخواهد یک هفته از لیگ را تماشا کند
سرپرست تیم ملی از محتمل بودن برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی امید بلاروس خبر می‌دهد.
به نظر می رسد تیم ملی بدون برگزاری بازی دوستانه راهی اتریش خواهد شد تا در روزهای 1 و 5 مهر به ترتیب با تیم های اروگوئه و سنگال بازی کند.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: بدون شک برگزاری بازی‌های دوستانه به هماهنگی بازیکنان بسیار کمک می‌کند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۸۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از پانصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۷۶ تن از ایشان وخیم است.
تیم ملی فوتبال هم بدون حامی و اسپانسر اردو برگزار می‌کند و بخاطر عدم فعالیت سرپرست موقت در حوزه درآمدزایی، بودجه‌ای برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی خوب و مناسب با تیم‌های قدرتمند ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ