کمیته برگزاری بازی های آسیایی هانگژو زمان برگزاری رقابت های وزنه برداری را در این بازی ها تغییر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمان ۴ مسابقه از هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تغییر کرد.
زمان ۴ مسابقه از هفته های سوم و چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تغییر کرد.
در کنکور سال ۱۴۰۲ سهم سوابق تحصیلی دانش‌آموزان ۴۰ درصد به صورت قطعی و سهم نتایج کنکور ۶۰ درصد بود.
تغییر زمان بازی تراکتور و پرسپولیس در تبریز
فدراسیون شمشیربازی مسابقات بین‌المللی ستلایت اسلحه سابر بزرگسالان را یک هفته زودتر از زمان مصوب اولیه میزبانی خواهد کرد.
سازمان لیگ فوتبال زمان شروع بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر را اعلام کرد.
شاید در قرن بیستم اگر تصمیم اشتباهی گرفته می‌شد و زمان از دست می‌رفته هزینه از دست رفتن زمان به اندازه ۵ تا ۱۰ سال از دست دادن زمان بود، اما اکنون، اگر زمان را از دست بدهید، ممکن است فرصت از دست رفته دیگر امکان بازگشت یا رقابت را نداشته باشد. به همین دلیل است که تصمیمات باید به هنگام و عقلانی گرفته شود تا زمان را از دست ندهیم. ما دیگر فرصتی برای اشتباه نداریم. در هر تصمیمی که دولت‌ها می‌گیرند، مردم چاره‌ای برای تطابق خود با این تغییرات ندارند و زمانی که تصمیم تغییر می‌کند، یک هزینه بازگشت نیز به جامعه تحمیل می‌شود.
به دنبال تهدید هواداران منچسترسیتی، اتحادیه فوتبال انگلیس ناچار شد زمان برگزاری سوپرجام انگلیس را 90 دقیقه زودتر تعیین کند.
برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا و تغییر زمان لیگ قهرمانان قاره کهن، چالش بزرگی را برای سازمان لیگ ایجاد کرده تا شروع فصل جدیدی رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران به یک دغدغه تبدیل شود.
دانیل مدودف که این هفته در مسابقات مسترز رولکس مونته‌کارلو در زمین خاکی رقابت می‌کند، آماده است تا بازی خود را برای نوسان چنین زمینی تطبیق دهد.
زمان جدید برگزاری رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور اعلام شد.
رقابت‌های جام باشگاه های جهانی کشتی فرنگی به دلیل تغییر تقویم اتحادیه جهانی کشتی به تعویق افتاد.
کمیته برگزاری بازی های آسیایی هانگژو زمان برگزاری رقابت های وزنه برداری را در این بازی ها تغییر داد.
در جلسه ماهانه شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین مدیر استان تشخیص وضعیت بازار، تغییر شرایط و پیش‌بینی آینده را اساسی‌ترین مهارت‌ یک مدیر بیان کرد و گفت: با بکارگیری مناسب این مهارت‌ها می توان در شرایط رقابتی امروز پیشتاز بود.
طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازی های مراحل حذفی این رقابت ها تغییر به وجود آمد.
طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازی های مراحل حذفی این رقابت ها تغییر به وجود آمد.
رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به خاطر حضور دو نماینده ایران در لیگ غرب آسیا با تغییراتی پیگیری خواهد شد که حتی زمان پایان را تحت الشعاع قرار می‌دهد.
رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به خاطر حضور دو نماینده ایران در لیگ غرب آسیا با تغییراتی پیگیری خواهد شد که حتی زمان پایان را تحت الشعاع قرار می‌دهد.
مهدی خدابخشی تکواندوکار ایرانی که در سال ۲۰۱۵ با پرچم ایران به مدال طلای جهان رسیده بود، چند سال قبل و بعد از ازدواج با یکی از تکواندوکاران تیم ملی زنان صربستان، به این کشور مهاجرت کرد و نهایتا با تغییر تابعیت، توانست برای صرب‌ها در رقابت‌های بین‌المللی به میدان برود. او در مکزیک و در دومین روز مسابقات جهانی به مدال طلای وزن منهای ۸۷ کیلوگرم رسید
در یکی از دیدارهای هفته سیزدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور امروز خیلج فارس ماهشهر در زمین خود پذیرای تیم استقلال خوزستان خواهد بود.
فدراسیون جهان والیبال تعداد تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی مردان و زنان جهان را به 32 تیم افزایش داد.
نایب رئیس فدراسیون قایقرانی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری کاپ یک روئینگ آسیا گفت: زمان این دیدارها با تائید کنفدراسیون آسیا بود و تغییر زمانش برای ما مهیا نبود.
رئیس سازمان لیگ کشتی از تغییر زمان برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور به بعد از رقابت‌های جهانی خبر داد.
طبق انتظارات زمان برگزاری 4 مسابقه از رقابت های هفته سوم لیگ برتر نیز تغییر کرد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ