دولت روسیه ۱۱ قلمرو فرامرزی انگلیس را از فهرست کشورهای «دوست» مسکو خارج کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قرارگاه اربعین فراجا گفت: زائران غیرایرانی و غیرمقیم از مرز چذابه وارد کشور عراق خواهند شد اما زائرانی که در ایران مقیم هستند می توانند از مرز شلمچه عبور کنند.
سناتور جمهوری خواه کنگره آمریکا، خروج آمریکا از افغانستان را فاجعه بار خواند.
گل سه امتیازی این مسابقه توسط سعید صادقی و روی اشتباه محض در خروج حسین پورحمیدی تا بیرون محوطه جریمه به ثمر رسید
ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران در مسابقات قهرمانی جهان، بدون اطلاع از هتل محل اسکان خود در شهر گلاسکو اسکاتلند خارج شده و اقدام به بازگشت نکرده است.
محمد گنج‌خانلو نماینده ایران در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان اسکاتلند بدون اطلاع از هتل محل اسکان خود خارج شده و اقدام به بازگشت نکرده است.
ستاره‌های پرسپولیس که همگی از غیبت تماشاگران در دیدار نخست شوکه و شاکی شده بودند، تهدید کردند که اگر چنین رویه‌ای ادامه داشته باشد، دیگر نه‌تنها حاضر نیستند در ورزشگاه آزادی به میدان بروند، بلکه خواستار انتقال بازی‌شان به شهری به غیر از تهران هستند
براساس اعلام مسوولان محلی این حادثه خسارت و تلفاتی نداشته است.
خروج عبدالرزاق حمدالله از الاتحاد؛ مقصد پرسپولیس؟
قطار سریع السیر علامه اقبال روز شنبه در حین حرکت از کراچی به سارگوده در نزدیکی ایستگاه راه آهن پدیدان از ریل خارج شد.
بر اثر خروج یک قطار شهری در شهر نیویورک، ۱۳ نفر مصدوم شدند.
برای اولین بار است که زنان در تهران نمی‌توانند به ورزشگاه بروند، ولی در چهار ورزشگاه و سه شهر دیگر، می‌توانند به حمایت از تیم‌های خودی بپردازند.
یک کارشناس اقتصادی گفت: ساختار تجارت خارجه ایران با عضویت در سازمان همکاری شانگهای به سمت مدرن شدن حرکت می‌کند.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه مولدسازی به مثابه خروج املاک باارزش دولت از زندان نامشهود است، گفت: اگر در سالهای قبل شفاف‌سازی صورت می‌گرفت هم اکنون میراث‌دار بی‌اعتمادی نبودیم.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه مولدسازی به مثابه خروج املاک باارزش دولت از زندان نامشهود است، گفت: اگر در سالهای قبل شفاف‌سازی صورت می‌گرفت هم اکنون میراث‌دار بی‌اعتمادی نبودیم.
این موتور‌ها ۶۶ درصد تراکم قدرت بیشتری نسبت به موتور‌های کشش شعاعی موجود در سایر خودرو‌های برقی مرسدس بنز دارند. قوس چرخ‌های ویژن ۱۱۱ موتور‌های شار محوری را در نزدیکی چرخ قرار می‌دهد. پیش بینی می‌شود این خودرو با چهار موتور الکتریکی، مجموع خروجی ۱۳۰۰ اسب بخار را ارائه دهد.
میزان آب ورودی به سد‌های کشور تا ششم خردادماه معادل ۳۲میلیارد و ۸۶میلیون مترمکعب بوده که این عدد در مقایسه با سال گذشته که معادل ۲۵میلیارد و ۷۵میلیون مترمکعب بوده، ۲۸‌درصد کاهش داشته است. همچنین میزان آب خروجی از مخازن سد‌های کشور در این تاریخ معادل ۱۹میلیارد و ۸۵میلیون مترمکعب ثبت شده که این عدد در قیاس با سال گذشته که معادل ۱۷میلیارد و ۹۰میلیون مترمکعب بوده بیانگر کاهش ۱۱ درصدی است.
مازیار زارع ۱۱ نفر منتخب خود در دیدار برابر تراکتور را مشخص کرد.
لیونل اسکالونی ۱۱ بازیکن منتخب خود را در دیدار برابر استرالیا مشخص کرد.
سردار محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز گفت: بعد از انتشار تصاویری از ضرب و جرح ماموران ؛ ۹ نفر از اوباش که قصد خروج از کشور از مرزهای غیرقانونی را داشتند دستگیر شدند.
در صورت واریز منابع حاصل از مالیات معاملات اوراق بهادار و باقیمانده تعهدات صندوق توسعه ملی، حداقل ۱۱ هزار میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار (بیش از ۲ برابر خروج پول از بازار سرمایه در مهر ماه) به این صندوق واریز خواهد شد.
قاضی آرژانتینی روز سه شنبه حکم آزادی ۱۲ خدمه از ۱۹ خدمه این هواپیما را صادر کرد، ۱۱ خدمه آزاد شده ونزوئلایی و یک نفر از آن‌ها ایرانی است و هنوز به سه خدمه ونزوئلایی و ۴ خدمه ایرانی اجازه خروج از آرژانتین را نداده اند.
دادگاه فدرال آرژانتین نه تنها حکم قبلی «فدریکو ویِنا» قاضی فدرال مبنی بر مجوز خروج از این کشور در تاریخ دوم اوت (۱۱ مرداد) را تایید کرد بلکه به این قاضی مسئول پرونده، ۱۰ روز مهلت داد تا وضعیت هفت خدمه دیگر را تعیین تکلیف کند.
بیش از ۱۴۱۲میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته، طی ۲۱۰روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ