با وجود عملیات موفق یک جوان فلسطینی در تل آویو، اعتراضات برای سی و یکمین هفته خود علیه نتانیاهو برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به نقل از وی اعلام کرد که تل آویو هرگز با هسته‌ای شدن همسایگان خود موافقت نخواهد کرد.
با وجود عملیات موفق یک جوان فلسطینی در تل آویو، اعتراضات برای سی و یکمین هفته خود علیه نتانیاهو برگزار شد.
دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای حاکمیت مراکش بر صحرای غربی را به رسمیت شناخت.
یک روزنامه عبری زبان اذعان کرد که بیش از ۵ ساعت طول کشیده تا ارتش رژیم صهیونیستی متوجه تخریب دوربین‌های نصب‌شده در مرز لبنان شود.
به‌ گفته مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی، جمهوری اسلامی ایران به غنی‌سازی ۹۰ درصدی اورانیوم نزدیک نشده است.
منابع عبری از تصمیم دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی برای تشدید حملات و عملیات های نظامی در شمال کرانه باختری خبر داد.
تحولات کرانه باختری و شدت گرفتن اقدامات تروریستی شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها و همچنین سیاست های ویرانگر آمریکا در جهان، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
رسانه‌های عبری‌زبان اذعان کردند که گستره عملیات‌های جهادی در کرانه باختری رو به فزونی نهاده، مجریان آن جرأت بیشتری یافته‌اند و تل آویو نیز راه‌حلی برای مقابله یا این عملیات‌ها ندارد.
مسئولان اسرائیلی بر این باورند که جنبش جهاد اسلامی فلسطین در غزه قصد دارد، درگیری‌های جاری را تا روز موسوم به راهپیمایی پرچم ادامه دهد.
همزمان با آغاز موج جدید حملات مقاومت به سرزمین‌های اشغالی در واکنش به شهادت فرمانده یگان موشکی گردان‌های قدس، وزیر خارجه رژیم صهونیستی گفت که تل آویو از حمایت آمریکا و اروپا برخوردار است.
سامانه گنبد آهنین که رژیم صهیونیستی به آن می بالد در رهگیری موشکهای مقاومت فلسطین ناکام ماند.
به نوشته روزنامه «هاآرتص» صنایع هوافضای (رژیم) اسرائیل قراراست در قراردادی به ارزش ۱۲۰ میلیون دلار دو ماهواره برای جمهوری آذربایجان فراهم کند.
رسانه های رژیم صهیونیستی در حال حاضر نگران گشوده شدن جبهه جدیدی در درگیری پس از جبهه‌های مسجدالاقصی، غزه، جنوب لبنان و سوریه هستند.
رسانه های رژیم صهیونیستی در حال حاضر نگران گشوده شدن جبهه جدیدی در درگیری پس از جبهه‌های مسجدالاقصی، غزه، جنوب لبنان و سوریه هستند.
در حالی که مصر بارها به عنوان میانجی در حل و فصل شرایط حاد فلسطین و غزه عمل کرده است، صهیونیست‌ها از مصر خواسته اند تا در فلسطین آتش بس برقرار شود.
جنبش حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به ارتکاب هرگونه حماقتی در قبال مسجد الاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس هشدار داد.
پس از برگزاری نشست امنیتی اخیر در عقبه، این بار قرار است نشستی دیگر طی روزهای آینده تحت فشارهای آمریکا در شرم الشیخ برگزار شود.
بررسی تأثیرات توافق میان عربستان و ایران به ویژه بر بحران یمن و روابط با اردن از مهم ترین موضوعاتی است که روزنامه های مطرح عربی به آن پرداخته اند.
«اوری مسگاف»، نویسنده صهیونیستی طی مقاله ای نوشت: اسرائیل از هم گسسته و دچار انحطاط شده و در سراشیبی فروپاشی زوال قرار گرفته است.
صهیونیست ها با اذعان به اینکه عملیات «اریحا» همان چیزی بوده که از آن هراس داشته اند، اعلام کردند که این عملیات نشان داد رژیم اشغالگر قدرت بازدارندگی خود را از دست داده است.
یک مقام آمریکایی می گوید به نظر می رسد تل آویو پشت حمله هواپیماهای بدون سرنشین به کارخانه نظامی در اصفهان ایران بوده، چون هیچ نیروی نظامی آمریکایی در این حادثه دخیل نبوده است.
یکی از موضوعات مطرح شده این روزها در محافل صهیونیست بحث انحلال و فروپاشی تشکیلات خودگردان فلسطین است.
پارلمان اروپا در بیانیه ای از سرگیری مذاکرات دو جانبه میان رژیم صهیونیستی و فلسطین را خواستار شد.
پایگاه خبری آکسیوس به نقل از یک مقام ارشد صهیونیست از تحقیق رژیم صهیونیستی پیرامون رویت خودروهای زرهی ساخت این رژیم در اوکراین خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ