پایگاه خبری آکسیوس به نقل از یک مقام ارشد صهیونیست از تحقیق رژیم صهیونیستی پیرامون رویت خودروهای زرهی ساخت این رژیم در اوکراین خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که مذاکرات میان رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی پیشرفت داشته است و این رژیم می‌تواند خطوط ریلی اراضی اشغالی را به عربستان متصل کند.
عضو هیئت دائمی سوریه در سازمان ملل در سخنانی با اشاره به تداوم حملات رژیم صهیونیستی به سوریه و اقدامات این رژیم علیه فلسطینیان، درباره این تحرکات و تبعات آن بر منطقه به شدت هشدار داد.
مدیر کل سابق سازمان امنیت عمومی لبنان به جزئیات گفتگوهای خود با سفیر آمریکا در لبنان و پیشنهادی که برای کاهش تنش در مرز لبنان با فلسطین اشغالی ارائه داده است، پرداخت.
وزیر خارجه دولت پیشبرد امور لبنان به پاسخ دندان شکن بیروت به خواسته رژیم صهیونیستی درباره حزب الله لبنان پرداخت.
اتحادیه اروپا از رژیم صهیونیستی خواست که به خشونت‌ها و اجبار فلسطینیان به ترک خانه‌هایشان پایان دهد.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه نزدیکی بین ایران و مصر به کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم هشدار داد.
محافل نظامی رژیم صهیونیستی درباره وخامت اوضاع امنیتی این رژیم هشدار دادند.
محافل نظامی رژیم صهیونیستی درباره وخامت اوضاع امنیتی این رژیم هشدار دادند.
دمشق پس از حملات متوالی رژیم صهیونیستی به سوریه به این رژیم به شدت هشدار داد و این حملات را عامل بی ثباتی و کشیده شدن منطقه به سمت درگیری کامل دانست.
ارتش رژیم‌صهیونیستی ساعاتی پیش از سرنگونی یک پهپاد ناشناس در مرزهای شمالی خبر داد.
مقام های آمریکایی که اخیرا به سرزمین‌های اشغالی سفر کردند، به دنبال دستیابی به توافق جامع و مشروط با نتانیاهو بودند که بر اساس آن، واشنگتن با تل آویو علیه ایران همدست می شود.
یک رسانه لبنانی به سفر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی ودرخواستی که او از مقامات صهیونیست برای مشارکت فعالتر در جنگ اوکراین داشته است. پرده برداشتند.
رسانه های رژیم صهیونیستی هجمه شدیدی را علیه ایران در زمینه حمله به نفتکش میلیاردر صهیونیست به راه انداخته اند.
منابع عبری زبان گزارش دادند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تیم مذاکره کننده این رژیم توصیه کرده است با ملاحظات لبنان درباره توافق ترسیم مرز دریایی مخالفت کند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد که مذاکرات پیرامون رفع تحریم های ضدایرانی یکی از موضوعاتی است که بروکسل با رژیم صهیونیستی درباره آن توافق ندارد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد که مذاکرات پیرامون رفع تحریم های ضدایرانی متوقف شده است و این یکی از موضوعاتی است که بروکسل با رژیم صهیونیستی درباره آن توافق ندارد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» درباره تداوم همکاری امنیتی میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی در تعقیب فعالان فلسطینی هشدار داد.
گانتز ادعا کرده است که ایران در حال تقویت و توسعه توانمندی هسته‌ای خود است.
رئیس سرویس امنیت داخلی شین بت رژیم صهیونیستی نسبت به تمدید توافق هسته‌ای ایران هشدار داد.
اخیرا بر دامنه حملات رژیم صهیونیستی به سوریه افزوده شده است اما در این میان پدافند هوایی سوریه هم عملکرد مطلوبی داشته و با این حملات مقابله کرده است.
رسانه های رژیم صهیونیستی از پیشنهاد جدید این رژیم به لبنان درباره ترسیم مرزهای دریایی خبر دادند.
پایگاه خبری آکسیوس به نقل از مقامات آمریکایی می گوید که دولت جو بایدن رئیس جمور آمریکا سعی کرده است طی روزهای اخیر به اسرائیل اطمینان دهد که امتیازات جدیدی به ایران نداده است.
مقامات نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره مسئله هسته ای ایران گفتگو کردند.
نماینده دائم عربستان در سازمان ملل درباره مخاطرات عدم پیوستن رژیم صهیونیستی به معاهده منع سلاح های هسته ای هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ