منچسترسیتی با ارسال پیامهایی برای دو باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن اعلام کرده قصدی برای مذاکره درباره ستاره پرتغالی‌اش برناردو سیلوا ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آلمانی گزارش دادند منچسترسیتی مذاکره با بایر لورکوزن برای به خدمت گرفتن فلوریان ویرتز، ستاره تکنیکی این تیم را آغاز کرده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، مصر است پیش از پایان نقل و انتقالات، دو بازیکن دیگر را هم به خدمت بگیرد.
یحیی توره معتقد است اگر تیم بارسای 2009 که خیلی‌ها آن را بهترین تیم تاریخ می‌دانند، با این سیتی روبرو می‌شد، بارسا بدون تردید پیروز میدان می‌شد.
خوان لاپورتا در مصاحبه خود با TV3 تایید کرد که بین پپ گواردیولا و ژاوی اختلافاتی وجود دارد و سعی خواهد کرد آنها را آشتی بدهد.
ژاوی که از جذب مهاجم در تابستان امسال ناامید شده توجه خود را به دفاع راست معطوف کرده و نام ژوائو کانسلو را به مدیران باشگاه ارائه داده است.
پپ گواردیولا در مورد آینده ایلکای گوندوگان حرف زد و گفت به خوبی می داند که بارسلونا و ژاوی با بازیکن آلمانی در تماس هستند.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، به مقایسه شدن با پپ گواردیولا اعتراض کرده و می‌گوید میراث پپ در بلوگرانا او را تحت فشار گذاشته و مثل باری روی شانه‌هایش سنگینی می‌کند.
ژاوی در مورد حل معضل نژادپرستی در اسپانیا دیدگاهی متفاوت با پپ گواردیولا دارد.
ژاوی، مربی بارسلونا، گفت گواردیولا مهم‌ترین آدم دنیای فوتبال در 15 سال گذشته بوده و همچنین تاکید کرد، یافتن جانشین بوسکتس برای بارسا در اولویت است.
ژوزه مورینیو امشب در مقابل شاگرد سابقش ژابی آلونسو قرار می‌گیرد. کسی که ژوزه او را به پپ گواردیولا تشبیه کرده و گفته بود یک روز مربی بزرگی خواهد شد.
سم آلردایس که بعد از اخراج ژاوی گراسیا از لیدز به عنوان جانشین او منصوب شد امشب در اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی این تیم شرکت کرد.
از نظر ژاوی، سیتی بهترین تیم دنیاست و با هدایت پپ گواردیولا شایسته پیروزی برابر رئال است. او ابراز امیدواری کرد که سیتی در فصل جاری برنده سه‌گانه شود.
پاکو خمس سرمربی تیم تراکتور پایبندی خود به سبک بازی هجومی را نشان می‌دهد.
ژاوی در نشست خبری امروز خود گفت که بهتر از پپ گواردیولا نداریم و آرزو کرد روزی بتواند به افتخارات او در بارسلونا برسد.
ژاوی در نشست خبری امروز خود گفت که بهتر از پپ گواردیولا ندارم و آرزو کرد روزی بتواند به افتخارات او در بارسلونا برسد.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، موفق شد با پیروزی در بازی شب گذشته برابر رئال مادرید با رکورد پپ گواردیولا برابری کند.
ژاوی هرناندز با گذر از پپ گواردیولا به دومین مربی تاریخ بارسا تبدیل شد که پس از 50 بازی اول خود در لالیگا به عنوان مربی، بیشترین امتیاز را کسب کرده است.
ژاوی نتوانست با دومین شروع خوب تاریخ باشگاه بارسلونا که توسط پپ گواردیولا ثبت شده بود برابری کند.
ژاوی هرگز شجاعت استادش پپ گواردیولا را ندارد و بر خلاف وعده‌هایی که داده بود، بارسا نه مثل فلسفه و مدلی بازی می کند که پپ زنده کرده بود و نه حتی خوب نتیجه می‌گیرد.
اریک گارسیا، مدافع بارسلونا، معتقد است ژاوی هرناندز ویژگی‌هایی از پپ گواردیولا و لوئیز انریکه را دارد.
با پیروزی 3-0 روز گذشته بارسا برابر الچه، ژاوی هرناندز با یکی از رکوردهای پپ گواردیولا در بارسلونا برابری کرد.
موندودپورتیوو به برگه کاغذی که ژاوی به پابلو توره داده بود تا پس از ورود به زمین در اختیار فران تورس قرار بدهد، دست یافته و امروز تصویر آن را منتشر کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، علیرغم ابراز علاقه برناردو سیلوا به بارسلونا، خواهان ماندن او شده است.
ژاوی و پپ گواردیولا امشب برای اولین بار به عنوان مربی روبرو هم قرار می گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ