خوان لاپورتا در مصاحبه خود با TV3 تایید کرد که بین پپ گواردیولا و ژاوی اختلافاتی وجود دارد و سعی خواهد کرد آنها را آشتی بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ورزش و جوانان ضمن بیان این که گزارش وضعیت جسمانی خود را به رئیس جمهور ارائه کرده است، استعفایش را تایید کرد و گفت: در این مورد منتظر تصمیم رئیس جمهور هستم.
وزیر ورزش و جوانان که در ماه‌های اخیر اخبار متناقضی در مورد رفتنش از این وزارتخانه مطرح شده بود، بیشتر از گذشته به ترک مسئولیتش نزدیک شده به گونه ای که در مجلس هم استعفای او تایید شده است.
دل نیدو جونیور، رئیس باشگاه سویا، اعلام کرد که این باشگاه قصد خرید سرخیو راموس را ندارد.
پلیس دهلی اتهامات وارد شده به رئیس فدراسیون کشتی هند مبنی بر آزار جنسی را تأیید کرد.
با اعلام رئیس فیفا، قرار است کمیته ای در این نهاد علیه نژادپرستی تشکیل شود که ریاستش را وینیسیوس عهده‌دار خواهد بود.
آخرین بار حسین قریب را در مراسم ختم خواهر امیر قلعه‌نویی دیدیم.
علیرضا دبیر که ریاست فدراسیون کشتی را برعهده دارد و برای انتخابات پیش‌رو ثبت نام کرده، به عنوان «استادیار» در یکی از دانشگاه‌ها فعالیت می‌کند که همین امر ممکن است منجر به رد صلاحیت او شود.
علیرضا دبیر که ریاست فدراسیون کشتی را برعهده دارد و برای انتخابات پیش‌رو ثبت نام کرده، به عنوان «استادیار» در یکی از دانشگاه‌ها فعالیت می‌کند که همین امر ممکن است منجر به رد صلاحیت او شود.
رئیس جمهور اوکراین با تایید ضمنی تسلیم شهر راهبردی باخموت به نیروهای روسیه گفت که چیزی از این شهر باقی نمانده است.
رای اکثریت اعضای شورای عالی بورس به تداوم عرضه خودرو در بورس کالا؛ این خبری بود که شب گذشته از جلسه‌ای مهم خارج شد. تصمیمی که با هدف حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده و در جهت تداوم شفافیت و حذف رانت قرعه کشی خودرو گرفته شد.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از انعقاد بزرگترین قرارداد تجاری زعفران جهان میان ایران و قطر خبر داد گفت که دولت از این قرارداد حمایت قاطع می کند.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: استطاعت جسمی زائران برای اعزام به حج ۱۴۰۲ با حساسیت ویژه‌ و براساس دستورالعمل مدون انجام خواهد شد.
شورای فیفا راه را برای جیانی اینفانتینو باز کرد تا بتواند تا سال 2031 به ریاست بر فیفا ادامه بدهد.
ناگفته پیداست که تصویر منتشره، مستند خوبی برای پی بردن به واقعیت نیست و باید راستی آزمایی شود؛ تلاشی که راه به جایی نبرد تا بازار تفسیر و تعبیر همه چیز داغ شود و برخی تاکید کنند که این افزایش ها، نوعی تنبیه اعمال شده برای دانشجویان است که به تازگی موجب التهاب آفرینی در برخی دانشگاه‌ها و به دنبال آن، بعضی شهر‌های کشور شده اند.
ناگفته پیداست که تصور منتشر شده، مستند خوبی برای پی بردن به واقعیت نیست و می‌بایست مورد راستی آزمایی قرار گیرد. تلاشی که راه به جایی نبرد تا بازار تفسیر و تعبیر همه چیز داغ شود و برخی تاکید کنند که این افزایش ها، نوعی تنبیه اعمال شده برای دانشجویان است که اخیرا موجب التهاب آفرینی در برخی دانشگاه‌ها و به تبع آن، بعضی شهر‌های کشور شده اند.
رئیس فدراسیون بوکس با انتشار ویدئویی از خود تایید کرد که دیگر به ایران بازنخواهد گشت.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، تایید کرد که بر اساس قوانین لالیگا، نمی توانند در انتقالات زمستانی بازیکن جدید بخرند.
رئیس شورای فقهی بانک مرکزی گفت: انتشار اوراق سکه بانک مرکزی با توجه به اصلاحات صورت گرفته، بلامانع است.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، امروز تاکید کرد که به ژاوی اعتماد کامل دارد و به او گفته است که باید در فصل جاری قهرمان لالیگا شوند. او نسبت به درخشش بارسا در ال‌کلاسیکو هم خوشبین است.
منصور قنبرزاده اخبار جدیدی را در خصوص ورود سیستم کمک داور ویدئویی به زبان آورد.
حسین میرزایی رئیس کمیته تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه می‌گوید گزارش منتشر شده را تایید نمی‌کند.
رئیس جمهور تونس قانون اساسی جدید این کشور را که پیش از این به همه پرسی گذاشته شده بود، تایید کرد.
مشهد ـ مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد گفت: ۲ لاستیک هواپیمای شرکت سپهران به دلیل نقص فنی در چرخ هنگام ورود به پارکینگ فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد ترکید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ