ژاوی هرگز شجاعت استادش پپ گواردیولا را ندارد و بر خلاف وعده‌هایی که داده بود، بارسا نه مثل فلسفه و مدلی بازی می کند که پپ زنده کرده بود و نه حتی خوب نتیجه می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بردیا سعادت، جوان با استعدادی که باز هم یک‌ تورنمنت مهم را از دست داد.
آلموجرا کبار، مدافع 17 ساله دورتموند، هدف نقل و انتقالاتی جدید باشگاه بارسلوناست.
دژکام در ادامه اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ هزار شهید داده ایم و خون شهید هدر نمی شود و امروز قانون کشور این است و چیزی خلاف حکم قرآن و اهل بیت نمی تواند قانون شود و این ثمره خون شهداست و باید مورد توجه قرار گیرد.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: کیفیت مسابقات قهرمانی کشور پایین و استعداد کم است، اما با کار شبانه روزی به آینده امیدواریم.
از برزیل گزارش شده مدیر ورزشی فیورنتینا برای خرید یک بازیکن از کورینتیانس در این کشور حضور دارد.
امین الدخیل شب گذشته برای اولین بار پیراهن تیم ملی بلژیک را برتن کرد.
امروزه به اینگونه تصویر پردازی‌ها می‌گویند استیج فتوگرافی. این تصویر و مواردی از این دست، نشان می‌دهند که ایرانیان مخصوصا اصحاب قدرت، در این فقره نیز استعدادی شگرف داشته‌اند.
نشریه الوطن اعلام کرد باشگاه السد با محمد امین حزباوی، مدافع تیم فولاد خوزستان، وارد مذاکره شده است.
روملو لوکاکو، ستاره اینتر، پس از پیروزی این تیم برابر میلان بار دیگر استعداد خارق العاده‌اش در یادگیری زبان را به رخ کشید.
منچسترسیتی استعداد جوان جدیدی را مورد هدف قرار می‌دهد.
سبحان خاقانی وضعیت عجیبی را در استقلال سپری می‌کند؛ او در تمرینات حضور دارد اما حق بازی ندارد!
دهدشت_ رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: استعداد یابی و تغییر در ورزش کهگیلویه یک ضرورت است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه آینده روشن وقتی محقق می شود که بدانید گذشته روشنی هم دارید، گفت: یکی از توطئه های غرب علیه جوانان مسلمان این است که تاریخ علم را جعل کرده و القا می‌کند شما هیچ پیشینه درخشان یا استعدادی ندارید.
سرمربی سابق تراکتور و حال حاضر سوچی روسیه، احتمال جذب بازیکن ایرانی برای تیمش را رد نکرد.
سرمربی نساجی می‌گوید با قمیت‌های نجومی بازیکنان، فعالیت در نقل و انتقالات برای نساجی سخت خواهد بود.
لوتار ماتئوس معتقد است یوسف موکوکو باید قراردادش با دورتموند را تمدید کند و در بوندسلیگا بماند. او انتقال این بازیکن به بارسا یا هر باشگاه دیگری را توصیه نمی کند.
بازیکن سابق یوونتوس که زیدان او را بزرگترین استعدادی می‌دانست که دیده بود در سن ۴۹ سالگی درگذشت.
ویدئوی منتشر شده از متئو مسی، فرزند لیونل مسی، پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
الله‌کرم رضایی‌زاده کارگردان «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» به بهانه اکران این مستند با موضوع تاریخچه و هواداران تیم فوتبال ملوان بندر انزلی،‌ به ارائه توضیحاتی درباره این مستند پرداخت.
جک گریلیش می‌گوید پیش از پیوستن ارلینگ هالند به منچسترسیتی او را استعدادی بزرگ نمی‌دانسته ولی حالا به این نتیجه رسیده که ستاره نروژی یک ابرستاره واقعی است.
اسراییل که تقریبا هیچ توان و استعدادی در رشته کشتی ندارد، با خرید و استخدام کشتی‌گیر از کشورهای روسیه و جمهوری‌های جداشده از شوروی سابق، در پی وارد کردن ضربه به ورزش اول ایران در میادین بزرگ از جمله المپیک است.
اسراییل که تقریبا هیچ توان و استعدادی در رشته کشتی ندارد، با خرید و استخدام کشتی‌گیر از کشورهای روسیه و جمهوری‌های جداشده از شوروی سابق، در پی وارد کردن ضربه به ورزش اول ایران در میادین بزرگ از جمله المپیک است.
در بحران کمبود مهاجم، استعدادی، چون مهدی عبدی باید ستاره خط آتش پرسپولیس باشد
عید فطر، عید جوایز شناخته می‌شود؛ چنان که در دعای امام باقر ـ علیه السلام ـ در هنگام رفتن برای اقامه نماز عید فطر آمده است: «فإن الیک یا سیدی تهیئنی و تعبئتی و اعدادی و استعدادی رجاء و فدک و جوائزک و نوافلک؛ من آماده و مجهز شده ام به امید بخشش دریافت هدایا و جوایز و فضل و کرم تو.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ