پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، علیرغم ابراز علاقه برناردو سیلوا به بارسلونا، خواهان ماندن او شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نزدیک‌ترین جرم به سیاره ما ماه است که ما می‌توانیم آن گاه حتی در طول روز هم ببینیم. اما تصور کنید که بجای ماه یکی از سیارات دیگر منظومه شمسی به ما نزدیک بود، انگاه آن‌ها را به چه شکلی در آسمان می‌دیدیم؟ ویدئوی زیر یک تصویر سازی از سیارات دیگر منظومه شمسی در صورتی که اگر نزدیک زمین بودند به ما می‌دهد.
شما نمی‌توانید میکروب‌هایی که باعث مسمومیت غذایی می‌شوند را بچشید، بو کنید یا ببینید. چشیدن تنها مقدار کمی از ماده غذایی می‌تواند شما را بیمار کند. زمان ذخیره‌سازی مواد غذایی را بررسی کنید تا ببینید چه مدت می‌توانید مواد غذایی را به صورت ایمن نگهداری کنید. وقتی زمان تمام شد، آن را بیرون بیندازید.
جمعی از نمایندگان تقاضا دادند لایحه عفاف و حجاب به جای بررسی در صحن مجلس، در کمیسیونی ویژه رسیدگی شود که باید ببینیم نمایندگان در صحن مجلس چه تصمیمی در این باره اتخاذ می‌کنند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در خصوص استیضاح وزیر کشور عنوان کرد: اتفاق جدیدی رخ نداده البته هفته پیش نامه‌ای را در سایت خانه ملت گذاشتند که مثلا جمعی از نمایندگان در این خصوص نامه‌ای نوشته‌اند که بعدا آن را برداشتند چیز جدیدی هم نبود.
حجت الاسلام اژه‌ای گفت: وقتی است که می‌گوییم الان شرایط کشور در فلان شرایط است و این متن قانونی را با مصلحت بیرونی ضمیمه کنیم و بگوییم رای ما این است، باید تعمیق بیشتری روی این موارد داشت.
اگر انسان‌ها از روی زمین ناپدید شوند و شما بعد از یکسال به زمین برگردید تا ببینید چه اتفاقی افتاده است، اولین چیزی که متوجه می‌شوید را چشمانتان نخواهد دید، بلکه آن را با گوش‌هایتان می‌شنوید: سکوت!
لیونل مسی بعد از گلزنی در دیدار دوستانه امروز تیم ملی آرژانتین مقابل استرالیا در مصاحبه‌ای کوتاه شرکت کرد و درباره انتقال به اینترمیامی و جام جهانی 2026 توضیحاتی داد.
طرح شفافیت تاکنون فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرده است و باید ببینیم سرنوشت شفافیت در مجمع تشخیص مصلحت نظام چه می‌شود.
ساپینتو اضافه کرد: بگذارید ببینیم فردا چه می‌شود. من ترجیح می‌دهم به همه احترام بگذارم. بازیکنان من دعا می‌کردند که دوباره برابر پرسپولیس بازی کنیم و همه ما فقط می‌خواستیم برابر پرسپولیس بازی کنیم و قبل از دیدار با هوادار، ما منتظر بودیم که برابر پرسپولیس بازی کنیم، خود شما می‌توانید بقیه‌اش را تصور کنید.
مدافع گرجستانی پرسپولیس حاضر به پیش بینی نتیجه دربی در فینال جام حذفی نشد.
برناردو سیلوا که ستاره بازی سیتی-رئال مادرید بود، درباره آینده‌اش و شایعه پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن حرف زد.
هادیانفر گفت: ممکن است انسان خطا کند، اما وسیله نقلیه باید از جان انسان دفاع کند. خودرو‌هایی که تولید می‌شود و ما به آن افتخار می‌کنیم و می‌گوییم ۳۹ درصد هم افزایش تولید دادیم، آیا پیچ ایمنی به آن‌ها اضافه کرده‌ایم. اگر امروز مردم اشتیاق خرید خودرو را دارند به دلیل حفظ ریال و سرمایه‌شان است نه به دلیل ایمنی و کیفیت خودرو. در نوروز تصادفی رخ داد که ۱۲ نفر فوتی داشت که خودروی حامل دو خانواده در محور سیستان رخ به رخ باهم تصادف کردند. اگر عکس دو خودرو را ببینید، تشخیص نمی‌دهید که چه نوع ماشینی است. خودرو باید از جان سرنشین دفاع کند.
طائب تاکید کرد: بنابراین اگر اینطور باشد که مثلا از بنده به عنوان کسی که قرار است بیایم پای صندوق و در انتخابات شرکت کنم و از آحاد مردم هستم، بپرسند انگیزه‌ات چه مقدار افزایش پیدا می‌کند؟ می‌گویم به این اندازه که از کسانی که مسئولیت کار در دستشان است، عمل ببینم. در نتیجه امیدوار می‌شوم که بیایم پای صندوق، رأِی بدهم و به یاری خدا کار‌ها بهتر شود.
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال درباره وضعیت این روزهای این باشگاه تهرانی گفت: بر جسم یک فرد ضربه مغزی شده نشسته‌ایم و منتظریم تا ببینیم کی فوت می‌کند اما آینده باشگاه استقلال چه می‌شود؟
مهدی مهدی پور هافبک استقلال گفت که پس از یازده سال، شب عید را بدون دریافتی به تعطیلات رفته است.
دولت لایحه‌ای به مجلس ارائه داده که بر اساس آن سازمان بازرگانی زیر نظر رئیس‌جمهور تشکیل شود و باید ببینیم مجلس چه واکنشی به این لایحه دوفوریتی دولت نشان می‌دهد.
الساندرو دل پیرو، ستاره سابق یوونتوس، می‌گوید از نزدیک شرایط این باشگاه را زیر نظر دارد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه بهترین دوران فوتبالی خود را سپری می کند، به سئوالی درباره تقابل با «هری کین» واکنش نشان داد و احتمال انتقال به یک باشگاه بزرگتر را رد نکرد.
متهم افغانستانی گفت: قسم می‌خورم مرتکب جرم نشدم. من خودم نامزد دارم و قصد ازدواج دارم. بعد از سال‌ها تلاش به دختر مورد علاقه‌ام رسیده‌ام، چرا باید با چنین کاری زندگی‌ام را خراب کنم. دختری که شکایت کرده هم تاکید کرده که، چون من متجاوزان را به باغ راه دادم عصبانی شده و من را هم متجاوز معرفی کرده، اما فعلاً در بازداشت هستم تا ببینم چه می‌شود.
متهم افغانستانی گفت: قسم می‌خورم مرتکب جرم نشدم. من خودم نامزد دارم و قصد ازدواج دارم. بعد از سال‌ها تلاش به دختر مورد علاقه‌ام رسیده‌ام، چرا باید با چنین کاری زندگی‌ام را خراب کنم. دختری که شکایت کرده هم تاکید کرده که، چون من متجاوزان را به باغ راه دادم عصبانی شده و من را هم متجاوز معرفی کرده، اما فعلاً در بازداشت هستم تا ببینم چه می‌شود.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش را منوط به نتیجه کسب شده در جام جهانی دانست.
مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: من انتظار ندارم در نیویورک گشایشی ایجاد شود، چون جای اصلی پیش‌بردن برجام نیست، اما ببینیم چه می‌شود.
مربی تیم هوادار به قضاوت داور دیدار این تیم برابر مس رفسنجان اعتراض کرد.
عضو هیات علمی گروه جامعه‌شناسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: زندگی شهری پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد؛ مثلاً امکان دارد شما در حال رفتن به محل کار خود باشید و ببینید کسی به فرد دیگری حمله می‌کند، با دخالت شما برای شما نیز پرونده‌ای تشکیل می‌شود و این پرونده امکان دارد شما و خانواده‌تان را تا سال‌های سال درگیر کند. به دلیل اینکه دو طرف دعوی ممکن است به شما بگویند چه کار داشتی که دخالت کردی. ممکن است که خود شما زخمی شوید، چون که مهارت خاصی ندارید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ