پاکو خمس سرمربی تیم تراکتور پایبندی خود به سبک بازی هجومی را نشان می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه کیکر آلمان ادعا کرد که اگر میلان بتواند مهاجم بلژیکی خود را بفروشد، برای جذب سردار آزمون اقدام خواهد کرد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایرا در تیررس خرید یک باشگاه ایتالیایی دیگر قرار گرفته، اما مشخص نیست تیم پرتغالی برای صدور رضایت نامه این بازیکن با مشتری جدید توافق کند یا خیر.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایرا در تیررس خرید یک باشگاه ایتالیایی دیگر قرار گرفته اما مشخص نیست تیم پرتغالی برای صدور رضایت نامه این بازیکن با مشتری جدید توافق کند یا خیر.
در حالی که مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس در تلاش برای تقویت فاز تهاجمی تیم خود هستند، اما این روز‌ها مهاجمی در تمرینات تیم تحت هدایت یحیی گل محمدی حضور یافته که چهره شناخته شده‌ای نیست.
میلان با جذب مهدی طارمی فاصله چندانی ندارد اما یک مانع بزرگ باعث شده تا روسونری برای جذب مهاجم ایرانی دست نگه دارد.
باشگاه پرسپولیس امیدوار بود بتواند برای لئاندرو پریرا مشتری ایرانی پیدا کند، اما یک باشگاه هم برای خرید مهاجم برزیلی پیش قدم نشد!
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو همچنان گزینه جدی انتقال به باشگاه میلان است اما به گفته یک خبرنگار ایتالیایی طارمی یک مانع و دو رقیب پیش رو دارد.
آلوارو موراتا گزینه اول میلان برای تقویت خط حمله‌اش است اما با توجه به موانعی که وجود دارد، ممکن است مهاجم ایرانی پورتو آخرین سهمیه غیراروپایی روسونری را پر کند.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو همچنان گزینه جدی انتقال به باشگاه میلان است اما به گفته یک خبرنگار ایتالیایی طارمی یک مانع و دو رقیب پیش رو دارد.
مهاجم ازبکستانی پیکان معتقد است فرشاد احمدزاده در صحنه اخراج او بزرگنمایی کرده و او اصلا ضربه‌ای به او نزده که مستحق کارت زرد دوم و اخراج بوده باشد.
مهاجم برزیلی پرسپوليس بعد از پشت سر گذاشتن محرومیت یک جلسه‌ای اکنون آماده دیدار با ملوان شده است.
مهاجم نروژی سیتی شانس رسیدن به رکوردی را دارد که خالق آن، برای شکسته شدنش، شرط جالبی گذاشته است.
مهاجم ملوان یک گل ارزشمند به نساجی زد تا ملوان یک بار دیگر جایگاه خود را در جدول رده‌بندی لیگ تثبیت کند.
سرمربی یونایتد تایید کرد که تیمش در جست‌و‌جوی یک مهاجم است اما در عین حال قرار نیست بابت این کار پول‌های خود را دور بریزد.
مهاجم لیورپول بازیکنی است که واضح ترین موقعیت ها را در لیگ برتر از دست داده است اما حمایت کلوپ را پشت سر خود دارد.
یک خبرنگار نقل و انتقالات فوتبال اروپا مدعی شد مهدی طارمی در لیست اولیه سه باشگاه بزرگ اروپایی است اما در اولویت قرار ندارد.
استقلال اگرچه موفق شد در خانه به یک پیروزی سخت و اقتصادی برسد اما در تحقق این امر خوش شانس هم بود.
ماریانو دیاز، مهاجم اسپانیایی تصمیم گرفته رئال مادرید را به صورت رایگان ترک کند، اما این باشگاه قصد دارد این بازیکن 29 ساله را بفروشد.
در خصوص این قرارداد، اما یک مشکل وجود دارد و آن این است که این بازیکن یک مشکل شخصی دارد که در صورت رفع آن قرارداد خود را با پرسپولیس امضا خواهد کرد.
مهاجم قائمشهری تراکتور برای دومین فصل متوالی اولین گل فصل تیمش را زد.
تراکتور امروز در حالی به مصاف گل گهر رفته که یک جای خالی روی نیمکت این تیم به چشم می خورد.
با وجود پذیرش همه خواسته‌های معقول و غیرمعقول یک مهاجم برزیلی، اما این بازیکن به پرسپولیسی‌ها جواب منفی داد.
به نظر می‌رسد پافشاری یحیی گل‌محمدی روی جذب مهاجم خارجی با کیفیت جواب داده و به زودی شاهد حضور یک مهاجم باکلاس اروپایی در تهران خواهیم بود.
حال یک بازیکن دیگر اروپایی شاغل در لیگ صربستان به گل‌محمدی معرفی شده و ظاهرا مورد پسند سرمربی پرسپولیس هم قرار گرفته است، اما رقم بالای درخواستی این بازیکن مهمترین مشکل برای جذب او است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ