یک وبگاه صهیونیستی در گزارشی با اشاره به تنش های اخیر در موضوع تعرض وزیر ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، عنوان کرد: نوار غزه همچون انبار باروتی است که هر لحظه ممکن است منفجر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از فرماندهان ارشد تیپ ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی درباره خطرات پیش روی این رژیم از جبهه‌های مختلف به ویژه در نقاط مرزی به شدت ابراز نگرانی کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از درگیری میان فلسطینیان و شهرک‌نشینان صهیونیست، ورودی‌های روستای برقه در شرق رام الله را مسدود کرد.
بعد از سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان، ارتش رژیم صهیونیستی از ترس حملات نیروهای مقاومت، عناصر خود را در مرزهای شمالی افزایش می‌دهد.
یک روز پس از تصویب لایحه «لغو برهان معقولیت» در کنست رژیم صهیونیستی، نظامیان ذخیره ارتش این رژیم تهدید خود در خصوص ترک خدمت نظامی را عملی کردند.
پیوستن ۱۰ هزار نظامی ذخیره دیگر در ارتش رژیم صهیونیستی به صفوف مخالفان و نگرانی فرماندهان ارتش این رژیم نسبت به نابودی توان نظامی ارتش، از جدیدترین تحولات مربوط به بحران در اراضی اشغالی است.
در ادامه تنش‌های مرزی میان لبنان و رژیم صهیونیستی نظامیان ارتش این رژیم، گشتی ارتش لبنان را هدف بمب‌های دودزا قرار دادند.
رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد که ترک خدمت نظامیان صهیونیست به ارتش رژیم صهیونیستی و امنیت این رژیم آسیب وارد می‌کند.
در سایه افزایش تعداد نظامیان صهیونیست که تصمیم به ترک خدمت گرفته اند، فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به کاهش قدرت بازدارندگی ارتش و در معرض خطر قرار گرفتن امنیت این رژیم هشدار داده اند.
منابع عبری اذعان کردند که مبارزان مقاومت در جنین از مناطقی که عملیات ارتش رژیم صهیونیستی بر آنها متمرکز بوده دور شده‌اند، امری که عملیات بازداشت آنها را به بن‌بست کشانده است.
یک ژنرال صهیونیست با اذعان به ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در برابر گروه‌های مقاومت، نسبت به توان نظامی حزب الله لبنان و به ویژه کماندوهای آماده این حزب، ابراز نگرانی کرد.
منابع عبری از طرح ارتش رژیم صهیونیستی برای آغاز عملیاتی گسترده در مقابله به تشدید عملیات‌های مقاومتی در شمال کرانه‌باختری خبر می‌دهند.
نگرانی ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع ویرانی های گسترده و بی سابقه در جنگ آتی علیه تل‌آویو و نقشه آمریکا برای ضربه زدن به ارتش سوریه در شرق این کشور از محورهای روزنامه های عرب زبان است.
رسانه‌های عبری با اشاره به تحولات روزهای اخیر در کرانه‌باختری و افزایش عملیات‌های مقاومتی از آماده شدن ارتش رژیم صهیونیستی برای عملیاتی گسترده در این منطقه خبر می‌دهند.
منابع عبری از تجهیز تیپ‌های مختلف ارتش رژیم صهیونیستی به خودروهای زرهی ایتان خبر می‌دهند.
منابع عبری زبان اذعان کردند که استفاده مبارزان مقاومت از بمب‌های دست‌ساز در کرانه باختری، ارتش رژیم صهیونیستی را نگران کرده است.
منابع عبری گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی در نظر دارد امروز مانوری را در مناطق موسوم به جبهه شمالی خود (هم‌مرز با لبنان و سوریه) برگزار کند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نشستی فاش ساخت «اسرائیل» پیشتر در یک جبهه با دشمنان خود می‌جنگید اما اعتراف می‌کنم ارتش بایستی اینک خود را برای چالش بزرگ نبرد در همه جبهه‌ها و همزمان آماده کند.
حضور نیروی دریایی ارتش کشورمان در قاره آمریکا و پهلوگیری در برزیل موجب نگرانی آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.
ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از تشدید درگیری با فلسطینیان در ماه رمضان، مانوری جدید را از امروز آغاز کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از واکنش مقاومت فلسطین به تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، به حالت آماده باش درآمده است.
روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارشی از افزایش نگران کننده آمار خودکشی ها در میان نظامیان صهیونیست در سال ۲۰۲۲ خبر داد.
منابع صهیونیستی اذعان کردند بدلیل نگرانی شدید مقامات رژیم صهیونیستی از عملیات های مقاومتی فلسطینی ها، تحرکات ارتش این رژیم در کرانه باختری افزایش یافته است.
در پی حمله اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه مرزی قنیطره، منابع لبنانی از اقدامات امنیتی صهیونیست‌ها به دلیل نگرانی از واکنش حزب الله خبر می دهند.
وبگاه معاریو امروز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در پی نگرانی از حملات موشکی از نوار غزه پس از ترور ابراهیم النابلسی، مجددا در وضعیت آماده باش قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ