منابع محلی و رسانه‌ای گزارش می‌دهندکه ارتش رژیم‌ صهیونیستی برخی از مناطق غزه را بمباران کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقاومت فلسطین در غزه از شکار یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در هنگام انجام یک ماموریت شناسایی خبر داد.
جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی ساختمانی مسکونی را در شهرک حمد در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه بمباران کردند.
سایت رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هدف حمله سایبری قرار گرفت و از دسترس خارج شد.
منابع فلسطینی از دور جدید حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر می‌دهند.
منابع فلسطینی از تجاوز جدید ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه خبر می‌دهد.
فیلمی که ارتش رژیم صهیونیستی از هدف قرار دادن خودرو در غزه منتشر کرد را می‌بینید.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به تجاوزات بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی به غزه که به شهادت سه فرمانده گردان‎‌های قدس منجر شد، واکنش نشان داد.
ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی به نقص فنی سامانه گنبد آهنین در جریان مقابله با حملات موشکی و راکتی مقاومت به شهرک های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه در درگیری اخیر اذعان کرد.
تصاویری از بمباران غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی را در این فیلم می‌بینید.
هواپیماهای اسرائیلی سایت اداره مدنی در اردوگاه جبلیه در شمال نوار غزه را بمباران کردند.
ارتش رژیم صهیونیستی در پی صدور فرمان حمله به مواضع مقاومت، لحظاتی پیش یک پایگاه وابسته به گروه‌های مقاومت در شرق نوار غزه را بمب‌باران کرد.
سخنگوی ارتش رژیم‌صهیونیستی از هدف قرار دادن ۱۰ موضع در نوار غزه و ۳ موضع در لبنان خبر داد.
جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی از ساعاتی پیش حملات هوایی گسترده‌ای را علیه اهداف مختلف از جمله پایگاه‌های مقاومت در نوار غزه آغاز کرده است. ارتش اسرائیل در پاسخ به حملات راکتی به شمال فلسطین اشغالی در حال بمباران نوار غزه است. جنگنده‌های اسرائیلی با ده‌ها موشک پایگاه‌های مقاومت و چندین زمین کشاورزی را در مناطق مختلف نوار غزه بمباران کردند. این حملات تا این لحظه تلفات جانی نداشته، اما خسارات زیادی در پی داشته است.
یک تحلیلگر صهیونیست درباره احتمال آغاز درگیری جدید نظامی میان مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه نوار غزه هشدار داد.
گردان‌های شهیدعزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس، با انتشار فیلمی از اسیر صهیونیست در غزه ادعای آویو کوخاوی درباره موفقیتش در سمت ریاست ستاد ارتش رژیم صهیونیستی را زیر سوال برد.
یک وبگاه صهیونیستی در گزارشی با اشاره به تنش های اخیر در موضوع تعرض وزیر ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، عنوان کرد: نوار غزه همچون انبار باروتی است که هر لحظه ممکن است منفجر شود.
ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری رزمایش نظامی در مجاورت نوار غزه که از صبح سه شنبه آغاز خواهد شد، خبر داد.
کانال ۱۴ عبری مدعی شده که ارتش تل آویو هفته گذشته همزمان با جنگ علیه غزه، عملیاتی را در یمن نیز انجام داده است.
روزنامه صهیونیستی معاریو، حجم خسارات وارده به رژیم صهیونیستی در نتیجه درگیری‌های ۳ روزه اخیر ارتش با مقاومت فلسطین در نوار غزه را اعلام کرد.
سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، اعلام کرد که مقر عملیات ارتش رژیم صهیونیستی را  در منطقه ناحل عوز در شرق غزه را هدف ده‌ها خمپاره قرار داده است.
فیلمی دیگر از حمله وحشیانه دشمن صهیونیستی به غزه و بمباران خانه‌های فلسطینیان را مشاهده می‌کنید.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت غزه، ۱۵ فلسطینی در حملات گسترده اسرائیل به غزه به شهادت رسیده و ۵۵ تن زخمی شدند. از بین ۵۵ زخمی، ۲۳ نفر آن‌ها کودک و ۱۳ نفر آن‌ها زن هستند که از بین آن‌ها نیز ۴ نفر اوضاع وخیمی دارند. روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشته طی روز جمعه ۱۴ هدف مربوط به جهاد اسلامی فلسطین در غزه هدف گرفته و ۱۶ تن بمب و گلوله استفاده شد. ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد برای یک هفته جنگ در غزه آماده می‌شود. تیسیر الجعبری، سلام عابد، محمد البویک و یک فرد دیگر، همگی از اعضای گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. تیسیر الجعبری فرمانده منطقه شمال در گردان‌های القدس بود.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد.
منابع فلسطینی لحظاتی پیش از حمله جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی به غزه خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ