مرکز پژوهش های مجلس با اخذ نظرات نخبگان و صاحبنظران حوزه گردشگری سلامت و تهیه بیانیه سیاستی در این خصوص، بر لزوم تقدم نگاه فرهنگی به اقتصادی سازی گردشگری سلامت، تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غلامرضا نوشت: تا یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله‌ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، اعلام کرد که کشورهای مسلمان در سراسر جهان باید به جای صدور بیانیه، کشور سوئد را تحریم سیاسی و اقتصادی کنند.
سیاست شرق گرایی یک سویه و غرب ستیزی افراطی و انکار روابطی متوازن با قدرت‌های جهانی خسارات غیر قابل جبرانی را به منافع کشور وارد کرده و می‌کند / با تکیه مطلق بر مراودات دوستانه با بخشی از کشور‌ها طبیعی است که برخی کشور‌ها بطور مستمر خود را مجاز به هرگونه رفتار با ایران بدانند
بیانیه سیاستی هفت بندی مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص ساماندهی حوزه دارو، پس از برگزاری نشست تخصصی با حضور کارشناسان و صاحبنظران بخش‌های مختلف تدوین و منتشر شد.
بیانیه سیاستی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی درباره صنعت و بازار خودرو، به ارائه ۵ اقدام کوتاه مدت و ۵ توصیه راهبردی در این زمینه پرداخته است.
برگزارکنندگان گرنداسلم رولان گاروس به بیانیه سیاسی نواک جوکوویچ واکنش نشان دادند.
وزیر امور خارجه نوشت: ملاک بود و نبود آب، بازدید فنی و عینی است و نه صدور بیانیه سیاسی.
در بیانیه بی‌بی‌سی آمده است: بی‌بی‌سی در روز‌های اخیر با گری و تیمش گفتگو‌های مفصلی داشته است. ما تصمیم گرفتیم تا زمانی که موضعی توافق‌شده و روشن در مورد استفاده او از شبکه]ای اجتماعی نداشته باشیم، از پخش Match of the Day خودداری کنیم.
بعد از بیانیه میرحسین و عبور او از اصلاحات و جمهوری اسلامی، انتظار می‌رفت اصلاح‌طلبان ضمن اعلام برائت، از شأن سیاسی خود دفاع کنند؛ اما مواضع متناقض آنها خبر از آشفتگی در این جریان می‌دهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران به تعهدات بین‌المللی خود آگاه و پایبند است و وفق قوانین و مقررات داخلی و تعهدات بین‌المللی خود، در حوزه‌های مختلف اقدام می‌نماید.
سکوت اصلاح‌طلبان بعد از بیانیه میرحسین موسوی درباره «برگزاری همه‌پرسی و عبور از قانون اساسی»، این سوال را ایجاد کرده که آنها در میدان سیاست روز کجا ایستاده‌اند و نسبت به نظام چه موضعی دارند.
وزارت خارجه مراکش با صدور بیانیه ای اقدام برخی افراط گرایان در سوئد، در به آتش کشیدن قرآن کریم را محکوم کرد.
مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی پژوهشی تحت عنوان الگوی تحقق و پیاده سازی پارلمان باز مبتنی بر بیانیه شفافیت پارلمانی منتشر کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز در واکنش به بیانیه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تأکید کرد: سیاست کوته‌ بینانه واشنگتن، روسیه و آمریکا را در آستانه درگیری مستقیم قرار می‌دهد.
تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: روز به روز مشخص می شود که تعریف رابطه راهبردی با چین و روسیه یک توهم بود چون فقط ایرانی ها چنین موضوعی را به زبان می آورند.
حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهور سابق در تازه ترین رشته توئیت خود به بیانیه مشترک عربستان سعودی و چین علیه ایران واکنش نشان داد.
فعال سیاسی و رسانه ای در واکنش به بیانیه مشترک رئیس جمهر چین و عربستان نوشت: از وقتی به چین و روس اطمینان دادیم که با اروپا و آمریکا رابطه گرم نداریم، قدرت چانه زنی ما با چین و روس هم از دست رفت. فقط در توازن قدرت میان غرب و شرق است که ایران می تواند مستقل و مقتدر بماند . این راهبردی است که دولت رییسی آن را نقض کرده است و حال باید پاسخگو باشد .
حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهور سابق در تازه ترین رشته توئیت خود به بیانیه مشترک عربستان سعودی و چین علیه ایران واکنش نشان داد.
بایدن در بیانیه‌ای که در آستانه تشکیل نشست سیاسی شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو صادر شده است، مدعی شد: ما در کنار زنان ایران هستیم که برای مطالبه حقوق بشر و آزادی‌های اساسی خود با خشونت و ظلم روبرو هستند.
مشهد ـ سرپرست دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، یک سند حکومتی، سیاسی یا دولتی نیست بلکه فرمانی جامع خطاب به تمام مردم ایران است.
کنسرسیوم و شبکه مراکز پژوهشی راهبردی طی بیانیه‌ای با موضوع حکمرانی آب، بر ضرورت تغییر نگرش در مدیریت منابع آب کشور از عرضه محوری به تقاضا محوری تاکید کردند.
مقامات سیاسی عراق و شماری از نمایندگان احزاب این کشور در پی نشست خود با موضوع خروج از بحران فعلی، بر لزوم توقف تنش میدانی، رسانه ای و سیاسی در این کشور تاکید کردند.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه صهیونیست ها و دشمنان انقلاب اسلامی، حامیان اصلی بیانیه یکی از سرکردگان فتنه ۸۸ هستند، از همه گروه‌های سیاسی خواست که موضع خود را با جریان فتنه و نفاق مشخص کنند.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تجمیع و تمرکز قرعه کشی متقاضیان خودرو در این وزارت خانه و بر اساس ابلاغیه های جاری تمام خودروسازان داخلی از جمله ایران خودرو مکلف به اجرای صحیح این دستور هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ