سکوت اصلاح‌طلبان بعد از بیانیه میرحسین موسوی درباره «برگزاری همه‌پرسی و عبور از قانون اساسی»، این سوال را ایجاد کرده که آنها در میدان سیاست روز کجا ایستاده‌اند و نسبت به نظام چه موضعی دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقاومت فلسطین در غزه از شکار یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در هنگام انجام یک ماموریت شناسایی خبر داد.
نشست دو روزه در شهر جده عربستان در خصوص بررسی راهکارهای حل بحران اوکراین با صدور یک بیانیه کوتاه و مبهم به کار خود پایان داد.
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در بیانیه ای هتک حرمت به یک بانوی آمر به معروف در این شهر را محکوم کرد.
وزارت خارجه فلسطین امروز با صدور بیانیه‌ای خواستار انجام تحقیقات بین‌المللی درباره جنایت وحشیانه نظامیان صهیونیست در به شهادت رساندن یک جوان فلسطینی با شلیک بیش از ۴۰ گلوله شد.
سیاست شرق گرایی یک سویه و غرب ستیزی افراطی و انکار روابطی متوازن با قدرت‌های جهانی خسارات غیر قابل جبرانی را به منافع کشور وارد کرده و می‌کند / با تکیه مطلق بر مراودات دوستانه با بخشی از کشور‌ها طبیعی است که برخی کشور‌ها بطور مستمر خود را مجاز به هرگونه رفتار با ایران بدانند
طبق بیانیه گارد ساحلی اندونزی، این نفتکش به نام MT Arman ۱۱۴ در حال حمل ۲۷۲،۵۶۹ متریک نفت خام سبک و مشکوک به انتقال غیرمجاز این محموله به کشتی دیگری بوده است.
وزارت امورخارجه، وزارت بازرگانی، وزارت دادگستری و خزانه‌داری آمریکا به‌طور مشترک یک بیانیه به اصطلاح توصیه‌ای خطاب به جامعه بین‌الملل، بخش خصوصی و مردم منتشر کردند و در آن نسبت به خرید، توسعه و تکثیر هواپیما‌های بدون سرنشین ایران هشدار دادند.
بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی در واکنش به این درگیری اعلام کرد: حادثه مرز مصر استثنایی است و شامل همکاری امنیتی و همکاری مشترک اسرائیل و مصر در چارچوب حفظ امنیت در منطقه مرزی نیست.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای درباره روند عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: مسکو یک ایستگاه رادار آمریکایی در اوکراین را منهدم کرد.
شریعتمداری گفت: کشف حجاب از سوی بسیاری از خانم‌های کشف حجاب کننده ناشی از ناآگاهی و فریب خوردگی آنهاست، ولی این پدیده در مجموع یک حرکت امنیتی است که عبور از خاکریز عفاف را نشانه رفته است و تسامحی که تاکنون نسبت به آن وجود داشته است با هیچ منطق شرعی، قانونی و اخلاقی قابل توجیه نیست.
شریعتمداری گفت: کشف حجاب از سوی بسیاری از خانم‌های کشف حجاب کننده ناشی از ناآگاهی و فریب خوردگی آنهاست، ولی این پدیده در مجموع یک حرکت امنیتی است که عبور از خاکریز عفاف را نشانه رفته است و تسامحی که تاکنون نسبت به آن وجود داشته است با هیچ منطق شرعی، قانونی و اخلاقی قابل توجیه نیست.
بادامچیان درباره بیانیه اخیر سیدمحمد خاتمی نیز گفت: کسی که هشت سال رئیس‌جمهور بود ولی نتوانست به هیچ یک از وعده‌های خود عمل کند و کاری کرد که مردم در انتخابات مجلس هم شرکت نکنند، اکنون با بیانیه خود تمام نظام و حتی خود اصلاح‌طلبان را زیر سوال برد.
باشگاه استقلال ساعتی پس از پیروزی برابر مس کرمان در یک مسابقه پرحاشیه بیانیه‌ای درباره اتفاقات این مسابقه منتشر کرده است.
فدراسیون کاراته درباره پناهنده شدن یک کاراته‌کا بیانیه داد.
روابط عمومی فدراسیون فوتبال به یک شایعه واکنش نشان داد.
ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای مدعی شد که یک پهپاد متعلق به حزب الله لبنان را در نقاط مرزی سرنگون کرده است.
«محاربه به عبارت از کشیدن سلاح به قصد جان، مال یا ناموس مردم یا ارعاب آن‌ها است به نحوی که موجب ناامنی در محیط گردد. هرگاه کسی با انگیزه شخصی به سوی یک یا چند شخص خاص سلاح بکشد و عمل او جنبه عمومی نداشته باشد و نیز کسی که به روی مردم سلاح بکشد، ولی در اثر ناتوانی موجب سلب امنیت نشود، محارب محسوب نمی‌شود».
رسانه‌ها در موقعیتی نیستند که مستقلا بتوانند مسئولیت یک عملیات تروریستی را متوجه کسی بکنند. ما در این مورد، بیشتر و پیشتر از همه چیز به آنچه توسط منابع رسمی منتشر می‌شود متکی هستیم. با این وجود همیشه ادعاهایی وجود دارد که با اندکی جست‌وجو می‌شود در مورد صحت آن‌ها به نتیجه رسید.
از ۲۹۰ نماینده مجلس، ۹ نماینده این بیانیه را امضا نکردند یعنی با بررسی اقدامات یک ساله دولت تنها ۹ نماینده مردم در این بیانیه قدردانی نکردند و نام این ۹ نفر در جلسه هیات وزیران مطرح و خوانده و گفته شده که چرا این ۹ نفر حاضر به قدردانی نشدند.
وزارت کشور عراق امروز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: شبکه های اجتماعی خبری با این محتوا منتشر کردند که سه زائر ایرانی یک عراقی را در منطقه طویریج مورد تعدی قرار داده که بر اثر آن این عراقی کشته شده است.
فدراسیون فوتبال با انتشار یک بیانیه جدید به انتقاد از اخبار منتشره امروز در خصوص پرونده‌های قضایی مهدی تاج پرداخت.
علی مطهری نوشت: اینکه آقای میرحسین موسوی با سیاست نظام درباره ورود نیروی نظامی به سوریه مخالف باشد و یا نسبت به شایعه حکومت موروثی اعلام خطر کند، صرفاً یک اظهارنظر و مشمول آزادی بیان است، اما لحن نامناسب ایشان درباره سردار همدانی که از جوانی تا زمان شهادت آماده نثار جان خود در راه اهداف انقلاب اسلامی بوده است مذموم و ناپسند است
یک عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در نامه ای به ۵ نفر از سران اصلاح طلب خواستار بیان مواضعشان نسبت به بیانیه اخیر میرحسین موسوی شد.
خیلی زود مشخص شد که سجاد غریبی هیچ ایده‌ای برای بوکس کردن ندارد. داور مسابقه را لغو کرد و او را از تحقیر بیشتر نجات داد. این یک نمایش شرم آور از مردی بود که به نظر می‌رسد چندان اهل بدنسازی نیست، چه برسد به یک بوکسور.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ