همانطور که پیش از این نیز خبر داده بودیم، باشگاه استقلال از طریق برخی اسپانسرهای پیشین، موفق به پرداخت مطالبات بازیکنان خود شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس باشگاه گرمیو تایید که لوئیس سوارز ممکن است به زودی از دنیا فوتبال خداحافظی کند.
علی شمخانی در توییتی تلویحا از پایان کار خود در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی خبر داد؛ خبری که رسانه نزدیک به دبیرخانه این شورا آن را تایید کرد.
رئیس کل دادگستری مازندران از صدور کیفرخواست ضارب آیت الله سلیمانی خبر داد و گفت: سلامت روحی متهم در حین ارتکاب جرم طبق نظریه کمیسیون پزشکی قانونی به تأیید رسیده است.
به گفته سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، بلیت پرواز به برزیل و حضور در تورنمنت تدارکاتی این کشور تایید شده است.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از تأیید جداول بودجه سال ۱۴۰۲ در شورای نگهبان و ابلاغ آن طی روزهای آتی به دولت خبر داد.
نه تأیید می‌شود نه تکذیب. پیگیری رسانه ای هم معمولاً به نتیجه‌ای نمی‌رسد. سکوت تا زمانی که خبر میان امواج اخبار دیگر فراموش شود، ادامه دارد. به تازگی، فیش حقوقی دختر ۲۰ ساله یکی از اعضای شورای شهر تهران در کانال‌های خبری منتشر شد. بر اساس تصاویری که از فیش حقوقی ماه آذر وی منتشر شده، میزان حقوق دریافتی او در این ماه، بیش از ۲۶ میلیون تومان است.
دیوان عالی کشور با اصلاح خبر پذیرش فرجام خواهی محمد قبادلو از دستگیر شدگان ناآرامی‌های اخیر اعلام کرد که فرجام خواهی این شخص پذیرفته نشده است.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس از پیگیری بیش از هشت هزار و ۵۰۰ گزارش ویژه مردمی در این سامانه خبر داد و گفت: تخلفات ۷۰ نفر از عوامل شهرداری تایید شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۷ تهران از برطرف شدن گره ترافیکی خیابان رشیدی جهان، با اجرای ایده ابتکاری و تأیید کمیته شبکه معابر و پلیس راهور فاتب خبر داد.
برادر قهرمان پیشین کشتی فرنگی آسیا از تأیید مرگ مغزی منجر به فوت برادرش از سوی اداره کمیسیون پزشکی قانونی کشور بعد از سه سال خبر داد.
رسانه ها از تأیید هلاکت سرکرده گروهک داعش و تعیین جانشینی برای وی از سوی تروریست های مذکور خبر می دهند.
سخنگوی شورای نگهبان از تأیید لایحه کاهش حقوق گمرکی خبر داد.
سخنگوی شورای نگهبان از تأیید لایحه کاهش حقوق گمرکی خبر داد.
سایت اتلتیک امروز ادعا کرد که در قرارداد ارلینگ هالند با منچسترسیتی بند فسخ 200 میلیون یورویی و ویژه باشگاه های غیرانگلیسی وجود دارد.
جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در رابطه با این خبر گفت: در محل حادثه مشاهده شد که یک حلقه چاه فاضلاب حدوداً ۱۲ متری در یک منزل قدیمی سه طبقه وجود داشته که تخریب شده و در پی آن یک خانم جوان حدوداً ۱۸ ساله به داخل چاه سقوط کرده بود. آتش‌نشانان با احتیاط کامل و با توجه به سست بودن دیواره‌ها و احتمال ریزش دوباره چاه عملیات را آغاز کردند و موفق شدند این خانم جوان را از چاه خارج کنند، اما امدادگران اورژانس پس از معاینه وی مرگش را تأیید کردند.
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایش های لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایشات لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تأیید انتخاب رؤسای پژوهشگاه‌های مواد و انرژی و همچنین مهندسی ژنتیک و زیست فناوری در جلسه کمیته تعیین رؤسای دانشگاه‌ها خبر داد.
سخنگوی شورای نگهبان از تأیید طرح اصلاح ذیل جدول (۴-۲۴) محرومیت‌زدایی تبصره (۱۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور خبر داد.
آبادان- دادستان عمومی و انقلاب آبادان، خبر بازداشت رئیس شورای شهر این شهرستان را تأیید کرد.
عضو علی البدل کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال مدعی شد که تأیید صلاحیت کاندیداهای فدراسیون قطعی نیست.
ابهام، بهترین واژه برای انتخابات پیش روی فدراسیون است؛ اینکه تعداد نامزدهای تایید صلاحیت شده از سه به دو نفر کاهش پیدا می‌کند یا خیر جوابش در خیابان سئول است.
شاهرود- مدیرکل محیط زیست استان سمنان ضمن تأیید خبر جان باختن توله یوز یک ساله توران شاهرود در محدوده میامی-عباس آباد، گفت: پایش این محدوده با تعداد بیشتر و محدوده وسیع‌تر انجام خواهد شد.
نیما لبخنده فرزند حمید لبخنده هنرمند شناخته شده عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون با تأیید این خبر گفت: پدر چندی پیش تحت عمل جراحی قرار گرفته بود و بعد از بستری بودن در بیمارستان به منزل منتقل و بستری شد. متأسفانه ایشان به دلیل عوارض ناشی از عمل جراحی، عصر روز شنبه ۱۸ دی چشم از جهان فروبست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ