آبادان- دادستان عمومی و انقلاب آبادان، خبر بازداشت رئیس شورای شهر این شهرستان را تأیید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان از بازداشت رئیس شورای شهر این شهرستان خبر داد.
بهارستان- فرماندار بهارستان گفت: بازداشت رئیس و ۲عضو شورای نسیم شهر خللی در فعالیت های این نهاد ایجاد نمی کند، در زمان نبود رئیس، طبق قانون نایب رئیس شورا وظایف وی را بر عهده دارد.
دادستان شهرستان بهارستان از دستگیری رئیس شورای اسلامی شهرستان نسیم شهر خبر داد.
بهارستان- دادستان عمومی و انقلاب بهارستان از دستگیری رئیس شورای شهر نسیم شهر خبر داد و گفت: تحقیقات در راستای فساد ستیزی و صیانت از حقوق عامه کمافی السابق ادامه خواهد داشت.
بهارستان- دادستان عمومی و انقلاب بهارستان از دستگیری رئیس شورای شهر نسیم شهر خبر داد و گفت: حقیقات در راستای فساد ستیزی و صیانت از حقوق عامه کمافی السابق ادامه خواهد داشت.
با حصول ادله و مستندات متقن، رئیس شورای اسلامی نسیم شهر و یکی از اشخاصی که به عنوان کارچاق کن عضو شورا در خارج از این نهاد مردمی فعالیت داشته نیز با حکم مقام قضایی دستگیر شدند.
دشت آزادگان- سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب دشت آزادگان گفت: در ادامه مبارزه دستگاه قضائی با فساد اداری، رئیس شورای شهر بستان با دستور قضائی بازداشت شد.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: در بازی شطرنج یک معادله وجود دارد که همه از بین می‌رود و این شاه است که می‌ماند. وقتی شهردار را بی اعتبار و بی خاصیت و بی حیثیت کنیم کمک به جبهه انقلاب نیست. مگر ما چند چهره همچون شهردار تهران و آقای قالیباف داریم؟.
در جریان دستور رسیدگی به حفظ و گسترش فضای سبز شهرها مشاجره‌ای میان رئیس شورای شهر تهران و یکی از اعضای شورای ایجاد شد.
رئیس شورای شهر تهران به حواشی انتصابات در سازمان میادین میوه و تره بار واکنش نشان داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت:مطمئن باشید نرخ بالایی نخواهیم داشت و نرخ بهینه‌ای اعمال می‌شود تا برای مردم سنگین نباشد و رانندگان نیز بتوانند از پس هزینه‌ها بر بیایند.
رئیس شورای شهر تهران به موضوع مسمومیت دانش آموزان در مدارس تهران واکنش نشان داد.
رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره ماجرای استخدام افراد جدید در شهرداری ارائه داد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: رئیس سازمان ملی استاندارد به مناسبت روز ملی هوای پاک در صحن شورای شهر حاضر می شود.
پرداختی هنگفت شورای شهر تهران به دختر یکی از اعضا، واکنش رئیس شورای شهر را به دنبال داشت؛ حقوق ۳۳ میلیون تومانی به یک جوان دهه هشتادی که در سمت مسئول دفتر مادرش به کار گمارده شده و از این بخت برخوردار است که در آینده هم در این مجموعه یا شهرداری تهران به فعالیتش ادامه دهد. دستمزدی گزاف که رئیس شورا بر پرداخت آن مهر تایید زده اما...
رباط کریم- رئیس شورای اسلامی شهر پرند از نحوه آمارگیری و بازشماری جمعیت در این شهر انتقاد کرد.
پرویز سروری نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنده از کمیسیون خدمات شهری، محیط‌زیست و سلامت شورا موضوع گاز متان را پیگیری می‌کنم تا اگر گزارش تکمیلی به دستم رسید، آن را ارائه دهیم. البته ما منتظر گزارش شهرداری هستیم تا گزارش‌های چندگانه‌ای ارائه نشود. زیرا خیلی عجیب بود که چنین گزارشی از انتشار گاز متان منتشر شد، اگر قطعا چنین موضوعی صحت داشته باشد، باید ببینیم چه راهکار‌هایی برای مقابله با آن وجود دارد و اساسا علت و چرایی موضوع باید بررسی شود.
دکتر چمران رئیس شورای شهر تهران در آیین رونمایی از دستاوردهای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از خسارات زیاد زلزله احتمالی در پایتخت توضیحاتی داد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فرمانده پلیس استان درعا در جنوب غربی سوریه از کشته شدن رئیس شورای شهرک «علما» در حومه شرقی این استان به ضرب گلوله افراد مسلح ناشناس خبر داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: تعداد اتوبوس‌های تهران کم است و اضافه شدن ۱۰۰ دستگاه تاثیری در ناوگان ندارد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران طی نامه‌ای به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بر احقاق خواسته به حق کارکنان شهرداری تهران تاکید کرد.
در ماه‌های گذشته چند شهردار اسبق آبادان و پرسنل شهرداری این شهرستان به اتهام در ریزش ساختمان متروپل دستگیر شده‌اند.
مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران به همراه علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورا و محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ از بیمارستان کودکان حکیم بازدید کردند.
مهدی چمران با 21 رای رئیس شورای شهر تهران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ