عضو علی البدل کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال مدعی شد که تأیید صلاحیت کاندیداهای فدراسیون قطعی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو تیم ملی اسکیت بانوان گفت: به دلیل پیچ خوردگی مچ پا کمیته فنی اسم من را بدون این که اجازه دهند دوباره در تست آمادگی جسمانی شرکت کنم از حضور در بازی های آسیایی خط زدند، در حالی که جزو ۳ نفر برتر بودم.
پیشکسوت تیم استقلال از حضور در کمیته فنی این باشگاه انصراف می‌هد.
رئیس جمهور در حکمی محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی المپیک را به عنوان «عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی» منصوب کرد.
عضو کمیته بدوی فدراسیون فوتبال می‌گوید که مشکل مالکیتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هنوز حل نشده است.
عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال، توضیحاتی را درباره امضا نکردن اسناد باشگاه پرسپولیس ارائه کرد.
کاظم اولیایی می‌گوید اگر استقلال بتواند دفاع درست و منطقی در کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته باشد، می‌تواند به لیگ قهرمانان آسیا بازگردد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال به عنوان عضو کمیته اجرایی کافا انتخاب شد.
علی خسروی، عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال، معتقد است محاسبه دقیق وقت‌های اضافه می‌تواند از وقت‌کشی بازیکنان جلوگیری کند.
عضو کمیته فنی فدراسیون تیراندازی با انتقاد از رفتار برخی افراد گفت: برخی فراموش می کنند که در تیم ملی سرباز هستند.
در صورتی که محمدرضا داورزنی از ریاست فدراسیون والیبال کنار برود، اولین عضو هیات اجرایی جدید کمیته ملی المپیک است که بدون فدراسیون خواهد بود.
علی خسروی از اعضای کمیته داوران از قضاوت علیرضا فغانی در جام جهانی 2022 دفاع کرد.
رشیدی می‌گوید: این مطالب را عرض کردم که صادقانه بگویم هیچ برخوردی با ایشان انجام نگرفته است. مستنداتی که تا به امروز پزشکی قانونی به ما ارائه داده است، مشخص شده که هیچ برخورد فیزیکی یا ضرب و شتمی روی ایشان انجام نشده است.
نامه مهم آمد، موبایل دو عضو کمیته بدوی خاموش شد!
عضو علی البدل کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال از احتمال تغییر دوباره در لیست نامزدها تا روز قبل از برگزاری مجمع فوق‌العاده خبر داد.
حضور یک عضو کمیته بدوی انتخابات فوتبال در جلساتی که در دفاتر شخصی نامزدها برگزار می شود، نمی‌تواند معنا و مفهومی غیر از جانبداری و نقض بی طرفی این کمیته داشته باشد و رای صادره در مورد صلاحیت آن فرد را مخدوش می‌کند
رئیس جمهور در حکمی محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک را به عنوان «عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی» منصوب کرد.
رئیس جمهور در حکمی محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک را به عنوان «عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی» منصوب کرد.
رئیس جمهور در حکمی محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک را به عنوان «عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی» منصوب کرد.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان خوزستان با نماد سخوز با حضور ۷۹.۴ درصد سهامداران امروز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد. گزارش کامل و جامع نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سی و یکمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مرزبانان طالبان درک درستی از خطوط مرزی ندارند و باعث ایجاد سوتفاهم و بعضا درگیری می‌شوند.
وزیر کشور در خصوص تیراندازی و درگیری روز گذشته مرزبانان افغانستانی با مرزبانان ایرانی گفت: تکرار این رخدادها به صلاح افغانستان نیست.
علی فلاحتی شهاب‌الدینی رئیس این کمیته نیز کارمند وزارت علوم است و عضو هیات علمی دانشگاه علامه محسوب می‌شود که خلاف اساسنامه است.
دیروز جلسه‌ای برای تعیین تکلیف این موضوع برگزار شده و در رای گیری بین پنج عضو اصلی و علی البدل، سه نفر مخالف گرفتن استعلام بودند و این کار را برای وجهه فوتبال ایران در فیفا نادرست می‌دانند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ