علی شمخانی در توییتی تلویحا از پایان کار خود در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی خبر داد؛ خبری که رسانه نزدیک به دبیرخانه این شورا آن را تایید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میثم لطیفی، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور درباره جذب جوانان حزب‌اللهی در وزارتخانه‌ها از جمله خبر به‌کارگیری ۴۰۰نفر از آنان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی این بود که ما جذب نخبه داشته باشیم. عبارت آقای محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید قدری دقیق‌تر می‌بود.
باشگاه آرسنال طی بیانیه‌ای آسیب زانوی یورین تیمبر را تایید کرد.
وندا نارا، همسر مائورو ایکاردی، تایید کرد که به سرطان خون مبتلا شده و از شرایط خود و خانواده‌اش حرف زد.
باشگاه استقلال بار دیگر اعلام کرد رای قطعی برای کسب مجوز حرفه‌ای صادر نشده است.
شبکه تلویزیونی الجزیره پیش از این به نقل از وزارت خارجه عمان از موفقیت مسقط در میانجیگری بین ایران و بلژیک درباره پرونده اتباع بازداشتی در دو کشور خبر داد.
علی شمخانی در توییتی تلویحا از پایان کار خود در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی خبر داد. خبری که رسانه نزدیک به دبیرخانه این شورا آن را تایید کرد
علی شمخانی در توییتی تلویحا از پایان کار خود در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی خبر داد. خبری که رسانه نزدیک به دبیرخانه این شورا آن را تایید کرد
علی شمخانی در توییتی تلویحا از پایان کار خود در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی خبر داد. خبری که نور نیوز رسانه نزدیک به دبیرخانه این شورا آن را تایید کرد
در روز‌های گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که براساس آن، فردی که محافظ خواننده سرود «سلام فرمانده» توصیف شده، با یک مامور سرباز راهور برخورد داشته است.
تونی کروس در پایان بازی با چلسی تایید کرد که بازنشسته نمی شود و فصل بعد نیز برای رئال بازی خواهد کرد.
به گفته سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، بلیت پرواز به برزیل و حضور در تورنمنت تدارکاتی این کشور تایید شده است.
برخی رسانه‌ها از تعلیق مدیر پخش شبکه نسیم، برخورد با مسئول بازبینی (و بازبین) شبکه و تغییر تهیه‌کننده برنامه خبر داده‌اند که البته این اقدامات توبیخی، تاکنون به تایید رسمی مسئولان شبکه یا معاونت سیما نرسیده است.
رینیلدو، مدافع چپ اتلتیکو، به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی، ادامه فصل را از دست داد.
به گفته آقای پرایس، آقای بلانک در دو سال گذشته به عنوان کارشناس هسته‌ای مامور به خدمت در وزارت خارجه آمریکا بوده و ماموریتش به پایان رسیده است.
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت از درخواست این وزارتخانه برای دورکاری کارمندان تهرانی در پی تشدید آلودگی هوا خبر داد و گفت: این درخواست به طور جدی و ویژه برای کارمندان خانم باردار، کارمندان دارای فرزند زیر ۶ سال، کارمندان دارای بیماری تنفسی و قلبی و کارمندان با سن بالای ۶۰ سال مطرح می‌شود.
سایت اتلتیک امروز ادعا کرد که در قرارداد ارلینگ هالند با منچسترسیتی بند فسخ 200 میلیون یورویی و ویژه باشگاه های غیرانگلیسی وجود دارد.
خبرگزاری رویترز با اشاره به خبر آزادی این دو فرد دو تابعیتی ایرانی - امریکایی به نقل از یک منبع آگاه نوشت :« به واسطه تبادل زندانیان و میانجی گری یکی از کشورهای همسایه منابع بلوکه شده ایران به خاطر تحریم ها به زودی آزاد می شود.»
سخنگوی شهرداری تهران از آغاز برخی تغییر و تحولات با تاکید بر حوزه حمل و نقل عمومی در آستانه یک سالگی حکم شهردار تهران خبر داد.
لیلا حسین‌زاده، یک فعال دانشجویی ظهر دیروز مقابل منزلش در تهران بازداشت شد.
سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی اصلاح بند «ز» تبصره (۱) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور در خصوص تغییر سازوکار تأمین مالی تحویل مواد اولیه قیر به دستگاه‌های اجرایی خبر داد.
یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که اگر مذاکرات به نتیجه برسد، فاصله ارز نیما و بازار آزاد کاهش یابد و تکلیف واگذاری سایپا و ایران خودرو روشن شود، روند حرکت بازار صعودی خواهد شد.
نماینده مجلس: عرضه خودرو در بورس باید تبدیل به قانون شود/ طرح قرعه کشی باید لغو شود
هفته گذشته با یک خبر بسیار مهم پایان یافت. این خبر که مدتی بود زمزمه‌های آن از برخی محافل رسمی و غیر رسمی داخلی و خارجی شنیده می‌شد، در آخر هفته گذشته رسما تایید شد و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از تغییر رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ