رئیس باشگاه گرمیو تایید که لوئیس سوارز ممکن است به زودی از دنیا فوتبال خداحافظی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی منابع اسپانیایی از دیروز اخباری در مورد احتمال بالای شرکت نکردن فلورنتینو پرز در انتخابات رریاست سال 2025 رئال منتشر کرده اند.
لیگ‌برتر فوتسال هنوز آغاز نشده درگیر حاشیه و آشوب شد. به احتمال قوی یکی از دیدارها کنسل خواهد بود و گمان می‌رود یکی از تیم‌ها نیز به طور کل از جدول مسابقات کنار گذاشته شود.
دیدار تیم های گل گهر و فولاد از هفته نخست رقابت های لیگ برتر به احتمال قوی چهارشنبه هفته آینده با حضور مهدی تاج در سیرجان برگزار می شود.
تحقیقاتی درباره رابطه سکته قلبی با میزان درآمد افراد و احتمال زنده ماندن آن‌ها بعد از سکته وجود دارد که این رابطه را تا حدودی قوی می‌سازد.
احتمال می رود بازار در روز دوشنبه نیز با عرضه قوی کار خود را آغاز کند کنترل هیجان توسط بازارساز در معاملات فردا بسیار حیاتی است.
اکبر میثاقیان در سن 70 سالگی قصد بازنشستگی ندارد و به احتمال قوی در فصل جدید لیگ 2 هم رهبری یکی از تیم های مدعی را برعهده خواهد گرفت.
اگر خبرهایی از توافق دوباره فضای بازار را ملتهب نکند، احتمال می رود بازار روز چهارشنبه سبز قوی تری نسبت به روز سه شنبه باشد.
از یولیان ناگلزمان به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی کریستوف گالیته در پاری‌سن‌ژرمن یاد می شود.
شاید یکی از دلایلی که دولت‌ها نمی‌توانند در کاهش تورم موفق عمل کنند، باور به «چیزهایی» است که وجود ندارد یا بالا دانستن احتمال رخداد‌هایی است که اتفاق نمی‌افتند. نمونه آشکار آن را می‌توان در ادبیات «زمستان سخت برای اروپاییان» وزیر نفت مشاهده کرد. نسیم طالب، ریسک‌پژوه و آماردان، این موارد را با نام «قوی سیاه» معرفی می‌کند؛ لفظ قوی سیاه برای توصیف رخداد‌هایی است که نامنتظر هستند، پیامد‌های بسیار خطرناکی دارند و مواجه‌شدگان با آن ادعا می‌کردند که پیش‌بینی‌اش کرده‌اند درحالی که این‌گونه نبوده است.
دادگاه رسیدگی به درخواست فرجام یوونتوس فردا برگزار خواهد شد و این احتمال به شدت قوی مطرح است که به جای پانزده امتیاز، دوازده امتیاز از این تیم کم شود.
به احتمال قوی دیدار پایانی این فصل جام حذفی در استادیوم آزادی برگزار می شود.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش ادامه داد: علت بیشتر نارسایی‌های «پیروز» این است که این توله یوز اصلاً شیر مادر را نخورده است و در محیط آزمایشگاهی پرورش یافته، اگر از شیر مادر یک تا دو هفته تغذیه می‌کرد تمام دستگاه‌های بدنش قوی می‌شد و ریزفکتورهای مورد نیاز برای ایمنی بدن را دریافت می‌کرد و این نارساییها پیش نمی‌آمد.
به احتمال قوی در نشست این هفته هیات رئیسه که قرار است، سه شنبه در تهران برگزار شود دو عضو تاثیر گذار غیبت خواهند داشت.
تیم امید به احتمال قوی فیفا دی فروردین را از دست می دهد و انتخاب سرمربی این تیم و هم چنین شروع تمرینات به بعد از لیگ برتر موکول می شود.
در صورت مشخص شدن کادر فنی تیم امید در سال جاری به احتمال قوی این تیم در تورنمنت چهارجانبه تایلند شرکت خواهد کرد.
در نشست بعدی هیات رئیسه به احتمال قوی نام سرمربی تیم امید هم مطرح می شود تا اعضای هیات رئیسه نظر خود را در مورد سرمربی برگزیده شده از سوی فدراسیون فوتبال اعلام کنند.
چنانچه زیرسویه BQ ۱ در ایران شناسایی شود، به احتمال قوی شاهد موج هشتم کرونا در کشور خواهیم بود؛ هر چند ممکن است رفتار این زیرسویه شدید یا عینا مشابه رفتاری که در سایر نقاط دنیا داشته، نباشد. بدین ترتیب می‌توان انتظار شروع موج جدید بیماری کووید ۱۹ در کشور را داشت.
چنانچه زیرسویه BQ۱ در ایران شناسایی شود، به احتمال قوی شاهد موج هشتم کرونا در کشور خواهیم بود، هر چند ممکن است رفتار این زیرسویه شدید یا عینا مشابه رفتاری که در سایر نقاط دنیا داشته، نباشد. بدین ترتیب می‌توان انتظار شروع موج جدید بیماری کووید19 در کشور را داشت.
حسین حسینی اگر در دربی روز‌های خوب خود در یازده هفته سپری شده از لیگ برتر و سوپر جام را تکرار می‌کرد، به احتمال قوی استقلال برنده از میدان خارج می‌شد.
به احتمال قوی بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر را داور برازجانی یعنی محمد حسین زاهدیفرد سوت خواهد زد.
تیم جوانان ایران به زودی بازی دوستانه ای را در برابر بلاروس برگزار می کند و به احتمال قوی این بازی دوستانه در بلاروس برگزار می شود.
آقایی با تاکید بر اینکه به احتمال زیاد حکم به نفع ما صادر خواهد شد، بیان کرد: دلایل ما قوی است. ما به هر حال اوراق قرضه‌ای را خریداری کرده‌ایم که باید از مصونیت لازم برخوردار باشد. همچنین دیوان عالی آمریکا نا بجا بدون دلیل و منطق این حکم را صادر کرده و برهان قاطعی وجود ندارد.
پیش از شروع اردوی تیم ملی به منظور بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال به احتمال قوی دیدارهای هفته ششم لیگ برتر هم برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ