مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران به همراه علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورا و محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ از بیمارستان کودکان حکیم بازدید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه بین‌المللی بهینه‌سازی و بهره‌وری انرژی ایران در پژوهشگاه صنعت نفت بازدید کرد.
مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران روز پنج شنبه ۱۹ مردادماه از کمپ تیم‌های ملی کشتی بازدید کرد. چمران ضمن دیدار و خوش و بش با ملی پوشان آزاد و فرنگی کاران در جریان روند آماده سازی آن‌ها برای حضور در رقابت‌های پیش رو قرار گرفت و برای تیم‌های کشتی ایران آرزوی موفقیت کرد. رئیس شورای شهر تهران همچنین با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفتگو کرد.
رئیس مجلس ملی کشور سوسیالیستی ویتنام با همراهی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران از موزه مجلس دیدن کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشورمان گفت: بدون شک صنعت هسته‌ای مقوله‌ای قدرت‌ساز است.
بجنورد- رییس مجلس شورای اسلامی با بالگرد از طرح استحصال آب‌های زیر زمینی شهرستان شیروان بازدید کرد.
رئیس کمیته مرز مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی هیئتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به منطقه سراوان و مرزهای مشترک با پاکستان اعزام خواهد شد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: بازدید از نمایشگاه در برنامه آیت الله رئیسی قرار دارد اما زمان دقیق آن مشخص نیست.
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: طرح «رصد ۲» از هفته گذشته با بازدید از پروژه‌های بزرگراهی آغاز شده و از این پس روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته اجرا می‌شود.
رئیس مجلس از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخل که در مجلس شورای اسلامی برپاست شده است، بازدید کرد.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر گفت: حال جای پل یا چراغ قرمز گذاشته می‌شود و یا موارد دیگر مورد بررسی قرار می‌گیرد، اما این سازه فلزی جمع‌آوری خواهد شد. این پل قرار بود موقت باشد، اما سال‌هاست که از آن استفاده می‌شود. ما مجبوریم مدام این پل‌ها را مورد بازدید قرار دهیم و اگر سازه دچار شکست شده باشد باید سریع مشکل را برطرف کنیم.
رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از سالن گروه خودروسازی سایپا گفت: مدیران گروه خودروسازی سایپا با عملکرد مناسبی که داشته اند در اجرایی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری موفق عمل کرده اند.
قم- رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به قم با حضور در محل احداث بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور از مراحل ساخت و پیشرفت این بیمارستان بازدید کرد.
سخنگو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به منظور بازدید از پروژه‌های فرهنگی ، در منطقه ۲ شهرداری تهران حضور پیدا کرد.
رئیس شورای شهر تهران امروز درحاشیه افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری از غرفه گروه بهمن بازدید کرد.
رئیس شورای شهر تهران امروز درحاشیه افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری  از غرفه گروه بهمن بازدید کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از دستاوردهای مرکز نوآوری، فناوری و علم‌آفرین پیشران، گفت: تصویب قوانینی مانند قانون جهش تولید دانش‌بنیان نشان‌دهنده توجه مجلس به اولویت‌های کشور است.
شیراز- محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان برنامه نظارت میدانی از طرح انتقال آب خلیج فارس به استان فارس بازدید کرد.
بوشهر- رئیس مجلس شورای اسلامی از روند اجرای سد دالکی در استان بوشهر بازدید کرد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در اولین برنامه نظارتی خود از پالایشگاه دوم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی عسلویه و طرح های در دست این پالایشگاه و همچنین اتاق کنترل این مجتمع بازدید کرد.
سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از نمایشگاه دستاوردهای اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) بازدید کرد
رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایشگاه صنایع دفاعی از آخرین دستاوردهای وزارت دفاع در حوزه سامانه‌های راداری و مخابراتی بازدید کرد.
کوهدشت- رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه سد «معشوره» بازدید کرد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای طی سفری به استان لرستان از سد معشوره بازدید نمود.
نایب رئیس شورای شهر تهران در بازدید میدانی از دره فرحزاد از ایجاد مسیر گردشگری فرحزاد در آینده نزدیک خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ