رئیس شورای شهر تهران به حواشی انتصابات در سازمان میادین میوه و تره بار واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره بکارگیری شهرداری از نیرو‌های حجاب‌بان واکنش نشان داد.
رئیس شورای شهر تهران به اظهارات زاکانی در خصوص آغاز عملیات اجرایی "تراموا" در پایتخت واکنش نشان داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: بنده نشنیده ام فردی از اعضای شورای شهر تهران برای انتخابات مجلس بخواهد ثبت نام کند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: بنده نشنیده ام فردی از اعضای شورای شهر تهران برای انتخابات مجلس بخواهد ثبت نام کند.
رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به درگیری در مترو با موضوع حجاب واکنش نشان داد و گفت: نظر ما این است که هرگونه عمل سلبی نتیجه عکس خواهد داشت.
شهردار تهران نسبت به پرداخت حقوق ۴۶میلیون تومانی به رئیس حراست شورای شهر تهران واکنش نشان داد.
رئیس شورای شهر تهران به موضوع مسمومیت دانش آموزان در مدارس تهران واکنش نشان داد.
رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره موضوع مولدسازی در شهرداری ارائه داد.
رئیس شورای شهر درباره اعطای جایزه از سوی شهردار تهران به برنده جشنواره فیلم فجر واکنش نشان داد.
رئیس شورای شهر تهران در مورد ماجرای اخذ عوارض از قبور توضیحاتی ارائه داد.
رئیس شورای شهر تهران در مورد ماجرای اخذ عوارض از قبور توضیحاتی ارائه داد.
رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره ماجرای استخدام افراد جدید در شهرداری ارائه داد.
رئیس و نایب رئیس شورای شهر تهران صبح امروز در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا درباره تحریم سپاه، با لباس سپاه در جلسه حضور یافتند.
نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل‌و نقل شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران هیچ کودکی را استخدام نمی‌کند؛ اکیدا به پیمانکاران تذکر داده شده تا از هیچ کودکی استفاده نکنند اگر هم توسط پیمانکاران بکارگیری شده اند کار اشتباهی بوده است.
چندی پیش مهدی چمران با اشاره به سرما و برودت سراسری هوا در کشور گفت: «درخواست ما از مردم همکاری در این زمینه است تا خودشان به خودشان یاری برسانند تا مردم در شهر‌های سردسیر شمالی آسیب نبینند». در همین رابطه محمدرضا ثقفی کارتونیست روزنامه هم میهن با یک کاریکاتور کنایه آمیز، به گفته‌های رئیس شورای شهر تهران واکنش نشان داده است.
انتشار فیش حقوقی دختر دهه هشتادی، نرگس معدنی‌پور، دختر عضو شورای شهر تهران با رقم نجومی ۳۳ میلیون تومانی که پس از کسورات به بیش از ۲۶ میلیون تومان دریافتی رسیده است، برای پارلمان شهری پایتخت دردسرساز شد. به‌طوری‌که علیرضا نادعلی، سخنگو و مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران را ناچار به پاسخگویی به این موضوع کرد.
پرداختی هنگفت شورای شهر تهران به دختر یکی از اعضا، واکنش رئیس شورای شهر را به دنبال داشت؛ حقوق ۳۳ میلیون تومانی به یک جوان دهه هشتادی که در سمت مسئول دفتر مادرش به کار گمارده شده و از این بخت برخوردار است که در آینده هم در این مجموعه یا شهرداری تهران به فعالیتش ادامه دهد. دستمزدی گزاف که رئیس شورا بر پرداخت آن مهر تایید زده اما...
رئیس شورای شهر تهران در واکنش به ممنوعیت ورود خودرو‌های اینترنتی به داخل فرودگاه امام خمینی (ره)، گفت: این خودرو‌ها می‌توانند پس از اخذ مجوز نسبت به سفر خارج از شهر اقدام کنند.
رییس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد سهم آلایندگی شهر تهران مربوط به منابع آلاینده متحرک است، افزود: مدیریت شهری با وجود تمام مشکلات مالی با تامین منابع مالی لازم، اقدامات گسترده و موثری را برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی که در سال‌های اخیر در تهران به دست فراموشی سپرده شده بود، بر داشته است؛ اما برای موتورسیکلت‌ها باید تصمیم ملی اتخاذ شود و شهرداری به تنهایی نمی‌تواند برای جایگزینی موتور‌های کاربراتوری به انژکتوری و برقی اقدام کند؛
شهردار تهران در واکنش به اظهارات اخیر رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران گفت: بخش زیادی از به‌روزرسانی سامانه شفافیت انجام شده است.
رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران به ادعاهای مطرح شده پیرامون نگهداری مواد غذایی فاسد در سوله‌های مدیریت بحران واکنش نشان داد.
رئیس شورای شهر تهران نسبت به اتهام شهردار منطقه ۱۵ در فوت کودک ۴ ساله واکنش نشان داد.
رئیس شورای شهر تهران نسبت به اتهام شهردار منطقه ۱۵ در فوت کودک ۴ ساله واکنش نشان داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت:کسانی که گفتند مناظره می‌کنند می‌توانند با خودشان مناظره کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ