در جریان دستور رسیدگی به حفظ و گسترش فضای سبز شهرها مشاجره‌ای میان رئیس شورای شهر تهران و یکی از اعضای شورای ایجاد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس مرکز وکلا استان سمنان از راه اندازی مرکز مشاوره تلفنی وکلای استان خبر داد و گفت: سامانه تلفنی هر روز صبح ها پذیرای تماس مردم است.
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به روسیه که علیه مسکو شورش کرده، در تازه‌ترین مشاجره لفظی، به طور مستقیم رئیس جمهور روسیه را مخاطب قرار داد.
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور از ساماندهی روان‌شناسان انگیزشی دارای تحصیلات مرتبط و نظام ارجاع خبر داد.
نتانیاهو در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره بحران در سرزمین های اشغالی گفت که اسرائیل مستقل است و بر اساس فشار از خارج تصمیم گیری نمی کند.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در پایان بازی با لاتزیو با کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه حریف در رختکن درگیر شد.
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور طی نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهوری با اشاره به مجاز شدن خدمات دو رشته روان‌شناسی بالینی و روان‌شناسی سلامت برای استفاده از بیمه‌های پایه، خواستار برقراری بیمه برای تمام گرایش‌های ۱۶ گانه روان‌شناسی و مشاوره شد.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر تاثیری که بدنسازی های زیرزمینی و مشاوره های غلط در دوپینگ ورزشکاران می گذارد تاکید کرد که مسئولیت أست مثبت با ورزشکار است.
با حکم سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، غلامرضا رضاییان به عنوان رئیس سازمان اطلاعات فراجا و مهدی حاجیان به عنوان مشاوره فرمانده کل انتظامی کشور منصوب شدند.
رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان اینکه اطرافیان این زوج بیان داشته‌اند که قاتل و مقتول به مدت طولانی با یکدیگر اختلاف ‏داشته و دائم در حال مشاجره بودند، گفت: با حضور عوامل اورژانس قاتل برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شد. ‏
«تیم وو» یکی از حامیان بی طرفی اینترنت که طی ۲ سال گذشته در امور سیاست های فناوری و رقابت به جوبایدن رئیس جمهور آمریکا مشاوره می داد، کاخ سفید را ترک می کند.
رئیس آموزش و پرورش بابل با اشاره به اینکه مشاجره دو نوجوان باعث درگیری فیزیکی می‌شود، گفت: قاتل با وارد کردن ضربه چاقو به کتف مقتول تا رسیدن به بیمارستان در دم جان باخت.
نصیری‌قیداری گفت: ممکن است مجبور شویم دانشجویی را به مشاوره یا روان‌پزشک ارجاع دهیم، چرا که قرار نیست امنیت ۲۰ هزار دانشجو را به خاطر تعداد حداقلی از دانشجویان که خاطی هستند به خطر بیندازیم.
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، با بیان اینکه سلامت روان و سلامت جسم دو مقوله اصلی تشکیل دهنده رفتار انسان هستند، گفت: در برخی کشور‌ها از جمله کشور ما سلامت جسم در اولویت است و سلامت روان به نوعی در حاشیه قلمداد می‌شود و این امر در حالی است که این دو مهم در تعامل با هم هستند، اهمیت هر دو به یک اندازه و حتی شاید بتوان گفت اهمیت سلامت روان بیشتر است.
مشاجره متس هوملس و مارکو رویس، دو کاپیتان دورتموند، به خاطر شکست مقابل منچسترسیتی خبرساز شده است.
ریس جیمز و حکیم زیاش، دو بازیکن چلسی، در جریان دیدار برابر دینامو زاگرب در زمین شروع به بحث و مشاجره کردند.
رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور گفت: می‌توان گفت در دو سال اخیر هر ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران تحت فشار روانی بودند. حدود ۳۰ ماه از ورود این ویروس به کشور می‌گذرد و این ویروس در کوتاه‌ترین زمان تبدیل به یک بحران شد و بر روان مردم اثرات منفی بر جای گذاشت.
رئییس سازمان پزشکی قانونی گفت: موضوع حضانت طفل در پرونده های طلاق از موارد مهمی است که توسط قضات ارجاع و در بخش روانپزشکی بررسی می شود.
رئییس سازمان پزشکی قانونی گفت: موضوع حضانت طفل در پرونده های طلاق از موارد مهمی است که توسط قضات ارجاع و در بخش روانپزشکی بررسی می شود.
رئیس صنف جایگاهداران کشور با تأکید بر اینکه موافق شفاف سازی اصولی ثبت مجوزها هستیم، گفت: به منظور آگاهی بخشی به متقاضیان، آماده مشاوره‌دهی به متقاضیان سرمایه گذاری هستیم.
استاد پزشکی در دانشکده پزشکی دیوید گفن در دانشگاه کالیفرنیا و رئیس آکادمی پزشکی خواب آمریکا می‌گوید: شرایط زیادی وجود دارد که باعث خستگی می‌شود، اما لزوماً باعث نمی‌شود که افراد احساس کنند آماده به خواب رفتن هستند. این‌ها می‌تواند شامل شرایط درد مزمن، شرایط متابولیک یا تیروئید، کم خونی و بیماری انسدادی مزمن ریه باشد. مارتین می‌گوید: «اولین قدم مهم دریافت مشاوره با پزشک است».
روسای شش انجمن حوزه «سلامت روان» طی نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی از طرح برخی نمایندگان مجلس مبنی بر اضافه شدن تبصره‌ جدید به قانون سازمان نظام روان‌شناسی و استقلال مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در اعطای مجوز مشاوره با رویکرد دینی و اسلامی انتقاد کردند و خارج شدن آن از دستورکار مجلس را خواستار شدند.
حمید پورشریفی، رئیس انجمن روان‌شناسی سلامت ایران، می‌گوید: مسئله اینجاست که مراکز حوزه علمیه در بهترین شرایط جایی برای تربیت نیروی انسانی هستند و درواقع ادغام اینکه یک مرکز هم نقش تربیت نیروی انسانی را داشته باشد و هم نقش بررسی صلاحیت آن افراد و هم نقش نظارت بر صلاحیت آن‌ها را آسیب‌زننده است.
درحالی طرح یاد شده به امضای ۶۹ نفر از نمایندگان مجلس رسیده است که سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور و نیز انجمن روانشناسی ایران به منظور باز پس گرفتن این طرح به رئیس مجلس شورای اسلامی نامه زده‌اند.
رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد می گوید: سازمان نظام روانشناسی برخی موانع غیر قانونی بر سر صدور مجوزهای دفاتر خدمات مشاوره قرار داده که به دادگاه معرفی می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ