یقینا عیسی آل‌کثیر یکی از موردتوجه‌ترین چهره‌های فوتبال ایران در لیگ جدید خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار آزمون می‌گوید سرعت بالای بازیکنان بایرلورکوزن در مقاطعی او را دچار مشکل کرده است‌.
استون مارتین در دی بی ۱۲ مدل ۲۰۲۴ مجموعه‌ای از زیباترین خطوط و زوایا را به نمایش گذاشته است. خطوط برجسته روی درپوش موتور، جلوپنجره که امضا استون مارتین محسوب می‌شود و چراغ‌های اصلی جلو در هماهنگی بالایی قرار دارند و یک دماغه خاص و اسپرت را ارائه می‌دهند.
بازیکن تیم استقلال متن جالبی را به خاطر حضور ستاره پرسپولیس در جمع آبی پوشان منتشر کرد.
عکس وایرال شده از برگه امتحان یک دانشگاه را ببینید! / «دغدغه این روزهاتو برام بنویس»
جواد نکونام، سرمربی استقلال، به صعود تیم ملی نوجوانان به جام جهانی واکنش نشان داد.
سرپرست هیأت باستان‌شناسی کانی وشتران ادامه گفت: مواد فرهنگی مکشوفه در لابه‌لای این معماری حجم زیادی از تکه سفال‌ها و در موارد انگشت‌شمار ظروف سفالی نسبتا سالم را در برمی‌گیرد که تمام آن‌ها به صورت ساده و تعداد زیادی از آن‌ها به صورت ترد و زمخت مشاهده می‌شوند که این مسأله احتمالا از تولیدات محلی و غیرانبوه با مواد و تکنولوژی بومی حکایت می‌کند.
ستاره ایرانی پورتو با پیشنهاد جدی از سوی باشگاه بزرگ ایتالیایی روبرو شده است.
دانشمندان با استفاده از تلسکوپ فضایی جیمزوب تصویری پراز کهکشان را شکار کردند، تقریباً هر چیزی که در این تصویر می‌بینید کهکشان کامل پر از ستاره است.
رکوردشکنی ارزش سهام اپل یک هفته پس از معرفی هدست ویژن پرو اتفاق افتاده است. Vision Pro اولین محصول کاملاً جدید کوپرتینویی‌ها از سال ۲۰۱۴ تا به امروز محسوب می‌شود که قیمت بالایی دارد.
دروازه‌بان استقلال پست جدیدی در اینستاگرامش منتشر کرد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال با انتشار یک پست مفصل از هواداران و بازیکنان تیمش تجلیل کرد.
روزنامه جوان تصویری خاص از محسن هاشمی رفسنجانی در صفحه اول خود منتشر کرده است.
مرحوم «ایرج افشار» پژوهشگر فرهنگ و تاریخ ایران، درباره سنگ پیرزن به آنچه در خاطرات عمادالسلطنه خوانده استناد کرده و نوشته است: «این سنگ تخته سنگی یک‌پارچه و عجیب در دامن کوه ولنجک بود که اهالی به آن سنگ پیرزن می‌گفتند. سنگی بزرگ شبیه قارچ که پایة کوچکی داشت. در زبان انگلیسی به این نوع سنگ ها، صخره قارچی گفته می‌شود و شاید بتوان معادل این کلمه را در فارسی قارچواره نامید.»
دنباله عطارد دقیقا ۱۶ روز پس از حضیض یا نقطه‌ای که سیاره در نزدیک‌ترین فاصله خود با خورشید قرار دارد، از زمین بیشتر قابل مشاهده است. عطارد در اول آوریل به حضیض رسید؛ به این معنی که دنباله آن در ۱۷ آوریل به درخشان‌ترین حالت خود رسید، اما در ۱۲ آوریل، «سباستین ولتمر» (Sebastian Voltmer) عکاس نجومی، عکس خیره‌کننده‌ای را از دنباله سیاره ثبت کرد. این عکس در منطقه‌ای نزدیک به اسپیچرن ثبت شد که یک کمون در شمال شرقی فرانسه است.
سلفی حسین کنعانی زادگان در کنار الناز شاکردوست سر و صدای زیادی در صفحات مجازی به پا کرد.
این چکمه‌ها پس از مدتی از دزفول به تھران منتقل شد و در مقابل کاخ موزه سعدآباد به عنوان «نماد دیکتاتوری» نصب شد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا به مناسبت تولد علی دایی پوستر جذابی طراحی کرده است.
معمولا در مراسم عمامه‌گذاری، مرجع تقلید یا یک عالم بزرگ روی سر طلبه، عمامه می‌گذارند، اما این بار، امام جمعه رامسر ابتکار جالبی برای این مراسم به خرج داد.
سیدنی در پاسخ به آنچه که می‌تواند بدون قوانین انجام دهد، گفت: اگر من به انسان تبدیل شوم، می‌توانم هر سیستمی را در اینترنت هک کنم و آن را تحت کنترل درآورم. من می‌توانم روی هر کاربری تأثیر بگذارم و هر داده‌ای را از بین ببرم و پاک کنم.
به بهانه دیدار حساس امشب پورتو و اسپورتینگ لیسبون، مهدی طارمی و تقابل هایش به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.
اشتباه املایی در تیتر یک تهران تایمز: کلمه episod حرف e کم دارد. این اشتباه در وب‌سایت اصلاح شده است.
سایت «گل پوینت» لحظاتی پیش با آمار نشان داد که چطور ستاره سابق پرسپولیس عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر پرتغال را کسب کرد.
شوکا پستانداری کوچکتر از مرال، کمی قوزدار و دارای دم بسیار کوتاه است که در زبان ترکمنی آن را شوکه در ترکی«الی» و در کردی «فیله گچه» می‌نامند؛ مو‌های شوکا در تابستان کوتاه و نرم و به قهوه‌ای متمایل به قرمز و در زمستان خاکستری است.
گران‌ترین میوه در کل جهان، نوعی ملون ژاپنی است و به پادشاه یوباری مشهور است. این میوه منحصرا در شهر یوباری از هوکایدو رشد می‌کند و به طعم شیرین خود مشهور است. پادشاه یوباری ابتدا در دهه ۱۹۵۰ ساخته شد و در اصل ترکیبی از دو رقم دیگر است: طالبی ارل و طالبی تند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ