سردار آزمون می‌گوید سرعت بالای بازیکنان بایرلورکوزن در مقاطعی او را دچار مشکل کرده است‌.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
وانت آمریکایی و چهره‌ی آمریکایی! ظاهر درشت و جلو پنجره غول پیکر این خودرو، اولین مواردی هستند که ذهن شما را درگیر می‌کنند. در این پیکاپ با چهار تریم متفاوت رو به رو هستیم که تمام آن‌ها به کیت ارتفاع و سیستم تعلیق آفرودی مجهز شده‌اند.
ستاره ایرانی پورتو آماده انجام دومین بازی فصل مقابل فارنسی است.
یاسین سلمانی بازیکن فصل گذشته سپاهان با قراردادی به جمع بازیکنان پرسپولیس پیوست؛ به همین مناسبت باشگاه پرسپولیس از پوستر خوش‌آمدگویی به این بازیکن رونمایی کرد.
آرش رضاوند با انتشار استوری از مراسم معارفه نیمار به قانون جدید فوتبال ایران اعتراض کرد.
دروازه‌بان جوان تیم استقلال پس از جدایی از این تیم به جمع بازیکنان تیم شمس آذر قزوین پیوست تا در مسیر دشوار این تیم برای حضور در لیگ برتر به عنوان بازیکن به میدان برود.
مهدی عبدی با عقد قراردادی به تراکتور پیوست تا در نهایت پس از کش و قوی های فراوان از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا شود
نوع تازه‌ای از ماهیان موسوم به موئنخواسیا اخیر در بخشی از رودخانۀ آمازون کشف شده است؛ این ماهی به ویژه به خاطر رنگ زرد و درخشانش بسیار منحصر به فرد است.
یکی از نمونه‌های معروف گونه‌های ماهی صورت انسانی، ماهی ماشه‌ای است. الگوی مشخص صورت آن، با چشمانی که در نزدیکی بالای سر قرار گرفته اند، ظاهر یک چهره انسان را در نیم رخ می‌دهد. گونه‌های دیگر، مانند «زاویه‌ماهی» و «طوطی‌ماهی»، الگو‌های صورت مشابهی را نشان می‌دهند که تداعی‌های انسان‌سازی را برمی‌انگیزد.
«آئروگامی» علاوه بر سیستم تهویه منحصربه‌فرد خود، دارای پارچه ضد آب «Storm-FIT ADV» نایکی است که با توجه به الگوی بدن طراحی شده تا بتواند با گرم کردن، خنک کردن و محافظت از نواحی خاص اطراف بدن، به افزایش راحتی دونده کمک کند.
تجمع‌های دوستانه چند نفر بین شیعه و سنی در مدینه النبی، تصاویری از وحدت و یکپارچگی در بین جامعه مسلمانان است؛ الگویی که باید از حج به سراسر دنیای اسلام منتقل شود. بابت همین، اینجا در شهر رسول الله اگر بحثی هم شکل بگیرد دو ویژگی دارد؛ یک دوستانه است، دو جهت رسیدن به حقیقت است. همین بصیرت و درکِ موضوع وحدت، سبب شده که شاهد شکل‌گیری اجتماع دوستانه شیعیان و اهل‌سنت در گوشه و کنار این شهر باشیم؛ درکنار هم می‌ایستیم، می‌نشینیم، اقامه نماز می‌کنیم و عکس یادگاری میگیریم.
وسلی فوفانا، مدافع چلسی روی گل چهارم منچستریونایتد به چلسی نقش مهمی داشت.
در دانشگاه سیستان و بلوچستان از عکس مهراد هیدن رپر زیرزمینی، به عنوان مدل پوشش مناسب استفاده شده است.
در رسانه‌های اسپانیایی تصویری منتشر شده که لامین یامال، پدیده 15ساله بارسلونا، را در کنار الگوی فوتبالی‌اش لیونل مسی نشان می‌دهد. عکسی که سه سال پیش گرفته شده است.
به نوشته رسانه‌های محلی، با توجه به الگوی دوخت و طرح خطوط متقاطع و لوزی‌های روی کت که با طرح‌های دیور مطابقت دارد، احتمالا کتی از این خانه مد باشد. وب‌سایت دیور قیمت این تکه را ۱۹۰۰ دلار، معادل ۲.۴ میلیون وون (حدود ۱۰۰ میلیون تومان)، نشان می‌دهد.
احمد مهرابی، دروازه‌بان تیم فوتبال ون پارس، همچنان یکی از مهره‌های تاثیرگذار این تیم در رقابت‌های لیگ یک است.
آزمایشگاه قمری و سیاره‌ای دانشگاه آریزونا می‌گوید: «الگوی شکستگی دایره‌ای ممکن است به دلیل ته نشین شدن یک رسوب بر روی دهانه برخوردی مدفون باشد. شاید بینی یک دریچه آتشفشانی یا گِلی است.»
جورجینا رودریگس، با حضور در کشور عربستان برای دختران این کشور به یک الگو تبدیل شده است.
جوان‌ترین بازیکن لیست تیم ملی ایران در جام جهانی قطر می‌تواند رامین رضاییان را الگوی خود برای ناامید نشدن در عرصه ملی قرار دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ