دانشمندان با استفاده از تلسکوپ فضایی جیمزوب تصویری پراز کهکشان را شکار کردند، تقریباً هر چیزی که در این تصویر می‌بینید کهکشان کامل پر از ستاره است.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
تصاویر سی. تی. اسکن از بقایای اسکلت نشان می‌دهد که این مرد قطعا مصری بوده و حتی جمجمه او ویژگی‌هایی داشته که مختص اعضای خاندان سلطنتی مصر بود: شکل، تناسب، فاصله زیاد جمجمه از پیشانی تا پشت سر و تورفتگی در بالای جمجمه.
حدود دو هفته پیش یک مقبره باستانی ساخته‌شده از سنگ گرانیت سیاه‌رنگ در کشور مصر کشف شد. این مقبره در حین کاوش‌های مناطق ساحلی شهر اسکندریه شناسایی‌شده و در آن، یک تابوت سنگی به طول ۱۰ فوت در حدود ۳ متر به دست آمد که تاریخ آن به دوره حکومت بطالسه در مصر و حدفاصل سال‌های ۳۰۵ تا ۳۰ پیش از میلاد بازمی‌گردد. این تابوت در حدود ۲ متر ارتفاع داشته و وزن آن نیز حدود ۳۰ تن تخمین زده می‌شود.
شهریار مغانلو یکبار دیگر در ورزشگاه نقش جهان و مقابل دیدگان هزاران سپاهانی درخشید.
همزمان با برگزاری مراسم تاجگذاری پادشاه انگلیس، هزاران نفر از مخالفان سلطنت بیرون از کلیسای وست‌مینستر تجمع کردند.
لیونل مسی، اسطوره فوتبال جهان و سفیر گردشگری عربستان سعودی، این بار با خانواده‌اش دوباره به عربستان بازگشته است تا فرهنگ منحصربه‌فرد این کشور را تجربه کند. سفر مسی به عربستان مملو از فعالیت‌های هیجان‌انگیز بوده است. لیونل مسی با خانواده‌اش از اسب‌های اصیل عرب بازدید یک شاهین سفید را روی دستش قرار داد. شاهین‌ها یک پرنده شکاری بسیار مورد علاقه سعودی‌ها هستند و شکار با آن‌ها بخشی جدایی ناپذیر از تاریخ بادیه نشینان عربستان برای هزاران سال بوده است.
هزاران هوادار تراکتور حاضر در ورزشگاه از لحظات شیرین برد بزرگ تیم‌شان فیلمبرداری می‌کردند و جو خاصی را در یادگار به وجود آوردند.
دالیا نعیم ۲۹ ساله، بر اساس گزارش‌ها، هزاران دلار برای تغییر ظاهر خود هزینه کرده است تا شبیه عروسک باربی شود. او به دلیل ویژگی‌های اغراق آمیز و مو‌های بلوندش، لقب «باربی عراقی» را برای او به ارمغان آورده است.
سرخیو آگوئرو که به دلیل مشکل قلبی با فوتبال خداحافظی کرده است در جریان یک پخش زنده ویدیویی بار دیگر دچار مشکل قلبی شد تا هوادارانش را نگران و شوکه کند.
بیوه قهوه‌ای (گونه‌ای نزدیک به عنکبوت بیوه سیاه)، حدود سال ۱۹۳۵ و احتمالا از آمریکای جنوبی به فلوریدا رسید. یک مادر، چندین کیسه تخم و احتمالا هزاران بچه عنکبوت تولید می‌کند. دقیقا مثل بیوه سیاه، عنکبوت‌های بیوه قهوه‌ای هم تمایل دارند تا نزدیک انسان‌ها زندگی کنند.
وب سایت رصد قطعی داون دتکتور اعلام کرد در اوج اختلال اینستاگرام، بیش از ۴۶ هزار کاربر، مشکل دسترسی به این پلتفرم اشتراک گذاری عکس در آمریکا را گزارش کردند.
هواداران بشیکتاش در حاشیه بازی امشب تیمشان، هزاران اسباب بازی را به داخل زمین پرتاب کردند.
هواداران سپاهان باور نداشتند تیم محبوب‌شان در آماده‌ترین فرم سال‌های اخیر در نقش جهان گل از رقیب سنتی بخورد.
تصویر هفته که توسط محققانی که با این تلسکوپ فضایی کار می‌کنند منتشر شده، خیره‌کننده است و خوشه باز ان‌جی‌سی ۶۵۳۰ (NGC ۶۵۳۰) را نشان می‌دهد. این خوشه که از هزاران ستاره تشکیل شده در هاله‌ای از غبار فرو رفته و بخش کوچکی از سحابی عظیم و زیبای مرداب را تشکیل می‌دهد.
لیونل مسی برای خیلی‌ها بهترین و محبوب‌ترین ستاره تاریخ بلند فوتبال به شمار می‌رود.
سوارز بامداد امروز در حضور هزاران هوادار ناسیونال با این باشگاه خداحافظی کرد و طبق ادعای رسانه‌های اروگوئه مقصد بعدی او اینتر میامی در لیگ آمریکا خواهد بود.
جشن هزاران نفر میلادالنبی(ص) در کابل با حضور دانش آموزان برگزار شد.
مسابقه عکاسی نجوم بزرگترین مسابقه عکاسی نجومی در جهان است و هر ساله از هزاران عکس از تصویربرداران در سراسر جهان استقبال می‌کند.
تلسکوپ جیمز وب آژانس فضایی ناسا در تصاویر جدیدی که منتشر کرده هزاران ستاره جوان که در سحابی رتیل تاکنون دیده نشده‌اند را با جزئیات دقیق نشان داده است. این آژانس با کمک تلسکوپ جیمز وب موفق شده است جزئیات ترکیب سحابی و چندین کهکشان را به نمایش بگذارد و در این خصوص توضیح داده است: لحظه‌ای رسیده که بتوانیم هزاران ستاره جدید که پیش از این امکان دیده شدن آن‌ها وجود نداشته را در سحابی رتیل با جزئیات دقیق ببینیم. سحابی رتیل در کهکشان یکی از بزرگترین و درخشان‌ترین منطقه به وجود آمدن ستارگان جدید در نزدیکی کهکشان راه شیری است که گفته می‌شود بزرگترین و داغ‌ترین ستاره‌هایی که تا امروز شناخته شده‌اند را در خود جای داده است.