روزنامه جوان تصویری خاص از محسن هاشمی رفسنجانی در صفحه اول خود منتشر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام کمیته انضباطی سه امتیاز دیگر از شمس آذر قزوین کسر شد تا این تیم با منفی 5 امتیاز تا مدتی قعرنشین لیگ بیست و سوم باشد
بر اساس اطلاعات منتشر شده از این تصویر، وضعیت دریاچه‌های وان درترکیه، سوان در ارمنستان و ارومیه در ایران نشان داده شده است.
توضیحات طاقچه درباره عکس منتشر شده از کارکنانش: این عکس بیش از یک ماه پیش گرفته شده و در همان زمان در حسابی شخصی منتشر شده است. تصویر یادشده پس از خداحافظی یکی از همکاران، مقابل دیوار بیرونی و خارج از فضای کاری طاقچه گرفته شده و در هیچ‌یک از حساب‌های رسمی طاقچه انتشار نیافته است.
جیمز مدیسون، ستاره تاتنهام، پس از انتشار عکسی با دوقلوهای تازه متولد شده اش، به طرز بی رحمانه ای در شبکه های اجتماعی سوژه شد.
پیام اینستاگرامی علی بیرانوند، ابراز تمایل آشکار او به جدایی از پرسپولیس است؟
سخنگوی کاخ سفید گفت رئیس جمهور آمریکا برای رفع مشکل «وقفه تنفسی در خواب»، به‌تازگی استفاده از دستگاه «فشار جریان هوای همواره مثبت» را شروع کرده است.
خوان لاپورتا زمان ریاست ساندرو روسل، منتقد بزرگ عقد قرارداد تبلیغاتی بارسا با قطری‌ها بود اما او این روزها در دوحه به سر می برد و حضورش کنار یک شیخ قطری جنجالی شد.
منایع خبری در دانشگاه تهران خبر دادند که سالن مطالعه دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، به دستور محمدصادق کوشکی تفکیک شد و کتابخانه‌ی مرکز مطالعات جهان به صورت انحصاری در اختیار آقایان قرار گرفت!
به دلیل تهدید، با شکایت یک پرسپولیسی بازیکن اسبق استقلال به زندان محکوم شد!
مجتبی پوربخش به شایعات موجود درباره وریا غفوری دامن زد.
محسن بنگر در شرایطی تیمش را در مصاف با پارس جنوبی از زمین بیرون کشید که این بازی چندان برایش اهمیتی در جدول نداشت.
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار یک توییت نسبت به یک جریان خاص موضع گرفت.
عکس‌هایی در فضای مجازی از همسر لئوتولستوی منتشر شده که خبرساز شده است.
باشگاه الهلال به حرکت عجیب رونالدو کنایه زد.
کریستینا بوشه، ولاگر اینستاگرام اهل روسیه این عکس را از حضور در تهران منتشر کرد.
علی ضیاء استوری جدیدی در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد.
محمدرضا حسینی بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر ساعاتی پس از مصاف با استقلال یک استوری در واکنش به اتفاقات ورزشگاه آزادی منتشر کرد.
مدافع تیم ملی کشورمان تصویری از لحظات پایانی دیدار ایران مقابل آمریکا در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد.
سه سال پیش وقتی اولین‌بار این بلای جان به جان جهان افتاد، اکثر آدم‌ها به رفتار چینی‌ها در کنترل ویروس غبطه می‌خوردند. تصاویر آخرالزمانی و روش‌های جلوگیری از انتشار ویروس اول بار در چین دیده شد. باقی کشور‌ها از روی دست آن‌ها به فکر ضدعفونی کردن معابر و قرنطینه شهر‌ها افتادند. عده‌ای از بزرگان کشور‌ها بر این باور بودند که ایمنی جمعی می‌تواند راه‌حل بهتری باشد. عده‌ای دیگر از جمله چینی‌ها فکر می‌کردند با ایمنی جمعی کارشان راه نمی‌افتد.
یک کاربر قطری هدا داد که فیلیکس سانچر سرمربی تیم ملی این کشور ممکن است پیش از سومین بازی مرحله گروهی نیمکت خود را به فرد دیگری واگذار کند.
تصویری از دعوای سید محسن دهنوی، نماینده مجلس در زمان دانشجویی اش منتشر شده است.
ادن هازارد، ستاره مطرح رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی بلژیک در یک کلاب شبانه دیده شد.
انتشار تصویری از آخرین تمرین تیم ملی پیش از جدال با سنگال که سامان قدوس انگشت اشاره‌اش را به حالت هیس گرفته، با حواشی زیادی همراه شده که اکنون پیگیری‌ها نشان می‌دهد ماجرا از چه قرار است.
تصویری که مادر کریستیانو رونالدو در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده در آستانه دیدار منچستریونایتد و آرسنال خبرساز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ