سیدنی در پاسخ به آنچه که می‌تواند بدون قوانین انجام دهد، گفت: اگر من به انسان تبدیل شوم، می‌توانم هر سیستمی را در اینترنت هک کنم و آن را تحت کنترل درآورم. من می‌توانم روی هر کاربری تأثیر بگذارم و هر داده‌ای را از بین ببرم و پاک کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک دستگاه آیفون نسل اول با ۴ گیگابایت حافظه داخلی در یک حراجی با قیمت نجومی ۱۹۰.۳۷۲. ۸۰ دلار به فروش رسیده است تا یک رکورد جهانی برای خود ثبت کند.
ناهید کیانی که در کمتر از یک هفته دو مدال ارزشمند کسب کرد و خودش را به یک قدمی المپیک پاریس رساند، امروز به همراه سایر هم تیمی هایش به تهران بازگشت.
تیم برشا در یک دیدار جنجالی و پرحادثه به تساوی مقابل کونزنزا رضایت داد تا به سری C سقوط کرد.
تیم برشا در یک دیدار جنجالی و پرحادثه به تساوی مقابل کونزنزا رضایت داد تا به سری C سقوط کرد.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن، گل اول تیمش مقابل استراسبورگ را زد تا شاگردان کریستوف گالتیه در یک قدمی فتح لیگ یک فرانسه قرار بگیرند.
در ادامه چند تصویر از بلوار کشاورز در دهه ۴۰ و یک عکس در دهه ۵۰ را مشاهده خواهید کرد که تغییرات این بلوار در طول زمان را به نمایش می‌گذارد.
ستاره ایرانی پورتو در بازگشت به میادین دوباره در پیروزی تیمش برای رسیدن به قهرمانی گلزنی کرد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از آتش‌سوزی یک پاساژ قدیمی در محدوده بازار تهران خبر داد.
«قبل از اینکه استادیوم را ترک کنم، می‌خواستم از گربه‌ها عکس بگیرم. گربه آگاهانه به من نگاه کرد. بنا به دلایلی در آن لحظه فکر می‌کردم فدراسیون فوتبال روسیه در یک قدمی انتقال به AFC است. این ایده بدی نبود که استراحت کنید و همه چیز را دوباره ارزیابی کنید.»
میگ-۲۹ جنگنده‌ای «آنالوگ» است که از فن آوری کهنه و قدیمی بهره می‌برد، اما جنگنده‌های اف-۱۶ آمریکایی که ولودومیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین خواهان آن است، جنگنده‌ای دیجیتال با فنآوری به مراتب پیش رفته تری است، «آلکس والمسلی» (Alex Walmsley) تحلیلگر نظامی، از موسسه خدمات متحد سلطنتی (RUSI) در لندن، این دو نوع جنگنده را مقایسه‌ای بین یک دستگاه لپ تاپ دهه ۱۹۹۰ با جدیدترین «مک بوک» می‌داند و می‌گوید، هر دو آن‌ها پرواز می‌کنند و قادر به حمل سلاح هستند، اما میگ‌ها آنقدر‌ها توانمند نیستند.
کریستیانو رونالدو با یک شوت از راه دور تماشای توانست موجبات بازگشت زردپوشان النصر را در یک بازی حیاتی مهیا کند.
ملوان تنها ثانیه‌هایی برای کسب یک امتیاز شیرین از اهواز فاصله داشت که در نهایت این هدف به نتیجه نرسید.
اشتباه رامتین سلیمان‌زاده در مصاف با آلومینیوم و سپس یک نمایش بی‌نقص دیگر از این بازیکن مقابل فولاد خوزستان نام این بازیکن را بر سر زبان‌ها انداخت.
هافبک سابق فولاد و نیم‌فصل اول صنعت نفت به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شد.
ا برند کاسیو در جدیدترین توئیت خودش با انتشار تصویری از کودکی شکیرا درحالی که ساعت کاسیو دستش بوده نوشت: «شکیرا به‌ یاد بیار، قبل از اینکه یه رولکسی غمگین باشی یه کاسیویی شاد بودی»
هادی چوپان چند روز بعد از کسب ساندو در لاس وگاس از سوی یکی از قهرمانان قدیمی مسترالمپیا به چالش کشیده شد.
گونسالو مونتیل که در وقتهای اضافه بازی فینال جام جهانی وارد زمین شده بود تا یک قدمی باز کردن دروازه فرانسه پیش رفت که رافائل واران مثل یک دروازه‌بان از دروازه تیمش محافظت کرد.
لیونل مسی با ضربه ای خلاف جهت از روی نقطه پنالتی، موفق شد گل اول تیم ملی آرژانتین در فینال را به ثمر برساند.
آلوارو موراتا موفق شد در دقیقه 62 دیدار تیم ملی اسپانیا مقابل آلمان دروازه مانشافت را باز کند تا ترس از سقوط واقعی‌تر از همیشه آلمان را فرا بگیرد.
روزبه چشمی فاصله چندانی تا تجربه دومین جام جهانی خود ندارد، به شرطی که همچنان نظر مثبت کی‌روش را داشته باشد.
کارلوس کی‌روش علیرضا بیرانوند را در ترکیب اصلی قرار داد تا نشان دهد همچنان به شاگرد قدیمی خود اعتقاد دارد و البته روی عابدز هم حساب کرده است.
دیرینه شناسان در فسیل یکی از اولین مهره داران سیاره ما که حدود ۳۸۰ میلیون سال قدمت دارد، قدیمی‌ترین قلب شناخته شده برای علم را کشف کردند.
فرنگی کار دسته 130 کیلوگرم کشور ترکیه با کسب طلای امشب، به چهارمین کشتی‌گیر پرافتخار تاریخ رقابت های قهرمانی جهان تبدیل شد.
تیم ذوب آهن رو گذشته یک جلسه تمرینی را در تبریز انجام داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ