هافبک تیم ملی امید امیدوار است تا بتواند نظر نکونام را برای حضور در ترکیب استقلال در مسابقات این فصل جلب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قوانین مربوط به سهمیه‌های بازیکنان در لیست تیم‌ها اگرچه باشگاه‌ها را به سمت جوانگرایی سوق می‌دهد اما باعث خروج تعداد زیادی بازیکن از ایران خواهد شد.
هافبک جوان و استقلالی تیم امید به دنبال جلب رضایت عنایتی برای ادامه کارش در تیم امید است.
محمدحسین زواری که در چهار دیدار این فصل به صورت تعویضی به زمین آمد امیدوار است تعداد دقایق بازی خود را تا آخر فصل بیشتر کند.
هافبک فانتزی استقلال بعد از ماه ها مصدومیت توانست نظر مثبت ساپینتو را به خود جلب کند.
سفیر سابق فلسطین در ایران در سن ۸۵ سالگی در بیمارستانی در تهران درگذشت.
شماره ۸۰ استقلال توانسته است اعتماد ساپینتو را به خود جلب کند.
هافبک جوان استقلال که تا به اینجای کار به دلیل مصدومیت موفق به بازی برای تیمش نشده امیدوار است یکی دو هفته پس از شروع لیگ شرایط تمرین را به دست آورد.
هافبک جوان استقلال که تا به اینجای کار به دلیل مصدومیت موفق به بازی برای تیمش نشده امیدوار است یکی دو هفته پس از شروع لیگ شرایط تمرین را به دست آورد.
باشگاه نفت آبادان برای بازگشت دو بازیکن جوان خود که در ابتدای فصل راهی استقلال شدند،‌ تلاش خواهد کرد.
استقلال برای دیدار سوپرجام و تقابل با تیم نساجی، تنها محمدحسین زواری و آرمان رمضانی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
یازدهمین و آخرین هفته لیگ برتر پیش از برگزاری جام جهانی در حالی به پایان رسید که باز هم از دو خرید تابستانی آبی‌ها رونمایی نشد.
محمدحسین زواری بازیکن جوان استقلال باید حداقل 2 هفته دیگر نیز به تمرینات انفرادی بپردازد.
محمدحسین زواری بازیکنی است که در ابتدای فصل با استقلال قرارداد امضا کرد، اما به دلیل مصدومیت از تمرین این تیم دور بود.
وزیر کشور از اتمام مهلت استفاده از برگ تردد ویژه اربعین خبر داد و گفت: این مهلت تا صبح اربعین بود. اما زواری که قصد برگشت به ایران را دارند همچنان می توانند با این برگه به مرزها بیایند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین درباره تردد زوار از مرزهای کشورمان به سوی عراق گفت: اکنون شاهد تردد روان زوار به سمت مرزهای عراق هستیم.
دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: قطعا اگر زواری که از کشور خارج شده اند بخواهند یکباره در بازه زمانی کوتاه وارد کشور شوند، دچار چالش‌های جدی در حوزه حمل و نقل و اسکان و ... خواهیم شد، در همین راستا تقاضا داریم زوار سفر خود را مدیریت کرده و از همین حالا افرادی که به زیارت مشرف شده اند، به کشور برگردند.
ریمدان- فرمانده انتظامی کل کشور گفت: در مرز شلمچه هنوز اجازه ورود عزیزان پاکستانی و اتباع افغانستانی توسط کشور عراق داده نشده است.
زوار خارجی به مرز مهران مراجعه نکنند
رئیس ستاد اربعین گفت: زواری که دهه دوم صفر و اربعین را برای سفر به عراق و عتبات عالیات انتخاب کرده‌اند به دلیل حجم بالای زائران مشکلات موجود در سفر را هم بپذیرند.
محمدحسین زواری به دلیل مصدومیت از ناحیه استخوان نازک نی پا، نمی تواند تیمش را بین 2 تا 3 هفته همراهی کند.
با تصمیم ریکاردو ساپینتو، عزیزبک آمانوف، ارسلان مطهری، محمدحسین زواری و رضا میرزایی از لیست استقلال برای بازی با نفت خط خوردند.
شلمچه- رئیس پلیس راهور فراجا، شرایط برای تردد زائران در دو مرز چذابه و شلمچه را بسیار مطلوب اعلام کرد و گفت: زوار سفر خود را به روزهای پایانی اربعین موکول نکنند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۲۴۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۷۸ تن از ایشان وخیم است.
میرزایی و زواری به استقلال پیوستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ