با تصمیم ریکاردو ساپینتو، عزیزبک آمانوف، ارسلان مطهری، محمدحسین زواری و رضا میرزایی از لیست استقلال برای بازی با نفت خط خوردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام از روز نخست حضورش در استقلال به دنبال آن بود تا خط حمله تیمش را با جذب محمدحسین اسلامی تقویت کند. با توجه به سبک بازی اسلامی و توانایی او برای حضور در پست وینگر و مهاجم هدف، این مسئله موردتوجه نکونام قرار گرفته و سرمربی استقلال به دنبال آن است تا این ستاره جوان را به فهرست تیمش اضافه کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که با تصمیم مسئولان فوتبال دچار آشفتگی فکری شده است، تصمیم به کنار گذاشتن یکی از مدافعان خود گرفته است.
قرار است که سرمربی جدید شباب الاهلی درباره بازیکنان قرضی این تیم تصمیم گیری کند.
باشگاه لچه ایتالیا تصمیم گرفت تا برای فصل جدید، سرمربی سابق سمپدوریا را به خدمت بگیرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، قصد دارد پیراهن نمادین و جذاب شماره 7 این تیم را به یکی از بازیکنان فعلی اهدا کند.
سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان توضیحاتی درباره وضعیت انتخاب سرمربی جدید این تیم ارائه کرد.
مدیرعامل استقلال بالاخره یک تصمیم درست گرفت؛ او برخلاف روزهای گذشته برای انتخاب سرمربی جدید وعده نداد و از هواداران برای انتخاب گزینه اصلح زمان خواست.
باشگاه استقلال به ساعات حساس انتخاب سرمربی جدید خود نزدیک می‌شود و از میان گزینه‌های ایرانی موجود، یک نفر به عنوان جانشین ساپینتو معرفی خواهد شد.
مدیریت باشگاه النصر تصمیم‌گیری نهایی برای انتخاب سرمربی جدید خود را به پس از تعیین رئیس و مدیرعامل جدید این باشگاه موکول کرد.
با تصمیم مدیرعامل باشگاه چوکا جهانگیر عسگری به عنوان سرمربی جدید چوکای تالش معرفی شد.
سعید الهویی دستیار امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید گل‌گهر سیرجان انتخاب و معرفی شد.
سرمربی جدید تیم ملی بعد از دیدار گل‌گهر و فولاد لیست خود را برای اردوی پیش رو اعلام خواهد کرد.
به گفته مدیرعامل باشگاه استقلال چهار بازیکن جدید به سرمربی آبی پوشان پیشنهاد خواهد شد تا او از بین آنها یکی از انتخاب کند.
عضو شورای فنی فدراسیون بوکس گفت: خوشحالیم که شرایطی در فدراسیون بوکس پیش آمده که همه صاحب‌نظران و کارشناسان  رای می‌دهند و دیگر تصمیم سلیقه‌ای و تک محوری در بوکس جایی ندارد.
با تصمیم فدراسیون فوتبال عربستان، تیم المپیک این کشور در رقابت‌های جام خلیج فارس حاضر خواهد شد.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، مدعی شد در ابتدا سال جدید میلادی در مورد آینده تصمیم می گیرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای انتخاب جانشین بازیکن مصدوم خود تصمیمی برای استفاده از رقیبان او ندارد و به احتمال زیاد از بازیکن غیرتخصصی برای پرکردن جای مهاجم سرخپوشان استفاده خواهد کرد.
سرمربی جدید و برزیلی صنعت نفت اولین مصاحبه خود را پس از نشستن روی نیمکت این تیم انجام داد.
تمرین تیم‌ملی با یک تصمیم جالب از سوی کارلوس کی‌روش همراه بود.
سرمربی تیم ملی ۱۱ بازیکن جدید را برای حضور در اردو به کمپ تیم‌های ملی فراخواند.
با وجود این که برخی نزدیکان سرمربی سابق استقلال تلاش می کنند نام وی را به عنوان گزینه جانشینی سرمربی پرتغال مطرح کنند اما مدیریت جدید باشگاه هیچ تصمیمی برای تغییر کادر فنی ندارد.
دیروز چند سایت ورزشی اماراتی مدعی شده بودند احتمال دارد در صورتی که سرمربی پرتغالی استقلال نتواند نتایج مدنظر مدیرعامل را بگیرد، علی فتح‌الله‌زاده تصمیم بزرگی خواهد گرفت و تابستان سال آینده فرهاد مجیدی را دوباره به جمع آبی‌پوشان بازمی‌گرداند.
طی تصمیم گرفته شده بهنام سراج تا انتخاب سرمربی، هدایت تیم نفت را برعهده خواهد داشت
تیم فوتبال استقلال که با سرمربی جدید خود در دو دیدار ابتدایی لیگ بیست و دوم سه گل خورده بود، با تصمیم «ساپینتو» به روش دفاعی این مرد پرتغالی برگشت و موفق به ثبت اولین کلین شیت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ