اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای سازوکار دریافت روادید زیارت اربعین از سوی زوار برخی کشورها را اعلام کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید که رسانه‌های آمریکایی از زوال عقل رئیس جمهور این کشور چشم‌پوشی می‌کنند.
سازمان آتش نشانی نجف اطفای حریق و خارج کردن زوار را آغاز کرده و تاکنون ۱۶۰ زائر از هتل خارج شده اند. منبع: دانشجو
ویدیویی از یک سنجاب که چند بادام زمینی را به زور در دهانش جای می‌دهد در فضای مجازی با عنوان "شب عید خانه فامیل‌ها این طوری آجیل بخورید" دست به دست می‌شود که کنایه به گرانی این روز‌های قیمت آجیل است. گران‌ترین آجیل و خشکبار نوروز در میادین میوه و تره بار پسته کله قوچی درجه یک با قیمت هر کیلوگرم ۷۳۰ هزار تومان و ارزان‌ترین آن‌ها سویا آجیلی درجه دو با قیمت ۵۴ هزار تومان است. البته این ارقام در خارج از میادین میوه و تره بار گران‌تر است.
این تصور که جنگ می‌تواند رکود اقتصادی و زوال دموکراتیک را برطرف کند دیدگاهی عقب مانده و منسوخ شده است چرا که جنگ باعث می‌شود دموکراسی ما تهدید شده و ثروت مان به هدر برود، زیرا جنگ‌های نابخردانه باعث می‌شوند اعتماد عمومی و منابعی که ممکن بود به طور مولد در داخل استفاده شوند به شکلی مخرب در خارج از کشور صرف شوند.
در شب پیروزی خارج از خانه بنفیکا، زور شاگردان پاتر به دورتموند و دیوار زردش نرسید.
«واهان کوستانیان»، مشاور وزیر امور خارجه ارمنستان در مصاحبه اخیر خود گفت: «تمام تمرکز بر اوکراین وضعیت را شکننده‌تر می‌کند و فرصت جدیدی به جمهوری آذربایجان می‌دهد تا از زور استفاده کرده و تهاجمی‌تر رفتار کند.»
امیرعبداللهیان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدید و فشار خارجی و زور تسلیم نمی‌شود و معتقد است دیپلماسی و مذاکره بهترین گزینه است.
امیرعبداللهیان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدید و فشار خارجی و زور تسلیم نمی‌شود و معتقد است دیپلماسی و مذاکره بهترین گزینه است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: فلسطین نابود شدنی نیست و زوال در ذات و ماهیت رژیم صهیونیستی نهفته است.
معاون وزیر امور خارجه گفت: آمریکایی‌ها امروزه استفاده از زورشان بیشتر از استفاده از قدرتشان است، یعنی قدرت آمریکا دیگر کارایی ندارد.
زیدآبادی نوشت: تمام نیرو‌های سیاسی و اجتماعی در ایران چه در داخل حکومت و چه خارج از آن، باید آمادۀ به‌کارگیری شیوه‌های فرهنگی و متمدنانه برای رفع اختلافات خود به قصد دستیابی به توافق شوند. بدیل این شیوه، دیگر حکم‌فرما کردن سکوتی قبرستانی از راه اعمال زور یا نفی و انکار دیگری نیست.
اکنون شی جین پینگ احتمالا تاس می‌اندازد تا ببیند که از طریق زور و ارعاب چه چیزی را می‌تواند بدست آورد. با این وجود، جنگ‌ها غیر قابل پیش بینی هستند و دست کم علاوه بر تلفات سنگین به اقتصاد چین ضربه بزرگی وارد می‌کنند زیرا تجارت خارجی آن کشور کاهش خواهد یافت و به دنبال آن مشکلات ارزی نیز ایجاد خواهد شد.
چلسی در هفته دهم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف برنتفورد رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد.
شلمچه- فرمانده سپاه از امنیت و تردد بدون مشکل زوار حسینی برای عزیمت به مرزهای کشور خبر داد.
دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: قطعا اگر زواری که از کشور خارج شده اند بخواهند یکباره در بازه زمانی کوتاه وارد کشور شوند، دچار چالش‌های جدی در حوزه حمل و نقل و اسکان و ... خواهیم شد، در همین راستا تقاضا داریم زوار سفر خود را مدیریت کرده و از همین حالا افرادی که به زیارت مشرف شده اند، به کشور برگردند.
وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با سفیر کشورمان در بغداد و سرکنسول‌ها در بصره، کربلا و نجف، آخرین وضعیت زوار اربعین حسینی را مورد بررسی قرار داد.
وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با همتای عراقی خواستار برقراری تمهیدات بیشتر برای ورود زمینی وهوایی زوار کشورمان و تسهیل ورود اتباع افغانستان و پاکستان از مرز زمینی ایران به عراق شد.
رئیس ستاد اربعین گفت: زواری که دهه دوم صفر و اربعین را برای سفر به عراق و عتبات عالیات انتخاب کرده‌اند به دلیل حجم بالای زائران مشکلات موجود در سفر را هم بپذیرند.
حسام قربانعلی - سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی - درباره پرواز بازگشت زائران ایرانی که در عراق هستند، گفت: اگر وزارت کشور و وزارت امور خارجه مقدمات کار را برای بازگرداندن زوار آماده کنند، هواپیمای جمهوری اسلامی ایران این آمادگی را دارد که پرواز بازگشت زوار از عراق را در اسرع وقت انجام دهد.
فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به اینکه آمار ورود اتباع خارجی مسلمان به کشور در حال افزایش است، گفت: امیدواریم با آرامشی که در روزهای آینده در عراق برقرار می‌شود مرزها به روز زوار باز شود.
کیهان در شماره امروز –دوشنبه- در یادداشتی تحت عنوان «اروپا گرفتارِ نفرین ۸۰ سالگی اسرائیل؟» به قلم «محمد ایمانی» با طرح مقدماتی پیرامون در اوج بودن راهبرد‌های سیاسی خارجی ایران و رو به زوال بودن سیاست‌های آمریکا در صحنه جهانی، در آستانه فصل زمستان و نیاز‌های ویژه اروپا به منابع انرژی نفت و گاز ایران، به آن‌ها پیشنهاد کرده با فاصله گرفتن از آمریکا و اسرائیل، بدون برجام، خود را از بحران نجات دهند
دولت چین هشدار داد اگر جدایی‌طلبان و نیروهای خارجی از خطوط قرمز پکن عبور کنند، گزینه استفاده از زور و حمله نظامی روی میز قرار دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به شهادت ۱۵ کودک فلسطینی در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به غزه عنوان کرد: رژیم کودک کش با کشتار اطفال بیگناه نمی‌تواند از سرنوشت محتوم شکست و زوال خود بگریزد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ