معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش معتقد است از نظر قانونی استفاده از گوشی موبایل در مدرسه برای دانش آموزان ممنوع است اما اجرای این ممنوعیت باید در آرامش و با تدبیر انجام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیستم ایمنی بدن ما از چند دفاع هوشمند ساخته شده است اما اگر این سیستم های دفاعی از بین بروند، می تواند منجر به بیماری هایی مانند ام اس (MS) شود. دانشمندان ممکن است راهی جدید برای کنترل پاسخ های خودایمنی بالقوه خطرناک یافته باشند.
سرپرست مدیریت فناوری پژوهشگاه نیرو گفت: با راه‌اندازی این سامانه، امکان رؤیت‌پذیری شبکه برق افزایش یافته و توانایی کنترل بهتر شبکه برای بهره بردار فراهم می شود.
مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دقایقی پیش در خیابان ولیعصر (عج) قبل از میدان تجریش (منطقه ۱) یک اصله درخت سقوط کرده که باعث انسداد در هر دو مسیر شده است. به رانندگان عزیز توصیه می‌گردد در صورت امکان از مسیر‌های جایگزین استفاده نموده و با آرامش در رانندگی تا رفع این مشکل نیرو‌های امدادی را یاری نمایند.
سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: با هدف ایمن‌سازی خودروهای امداد و موتورسیکلت‌سواران، سامانه‌های ثبت تخلف عبور از خط اضطرار در تونل توحید افزایش می‌یابد.
از نشانه‌های آشکار ناکارآمدی تشکیلاتی که با هدف کنترل هوشمند ترافیک تحت مدیریت مجموعه تخصصی مسوول در حوزه ترافیک قرار دارد، خرابی ۲۴‌درصد از دوربین‌های نظارت تصویری و ۶۰‌درصد از دوربین‌های کنترل سرعت در دوران مدیریت قبلی شرکت کنترل ترافیک است که تا چندی پیش بر کرسی ریاست تکیه زده بود.
معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (سه‌شنبه) از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده برای کنترل وضعیت ترافیکی کشور قرار گرفت.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه برای استقبال از مسافران نوروز پلیس همه توان خود را به کار بسته است، گفت: تجهیزات هوشمند پلیسی در خدمت کنترل راه‌های استان است.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ توصیه کرد اگر شهروندان کار ضروری ندارند از منزل خارج نشوند تا تردد در معابر پایتخت امروز به حداقلی برسد.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در معابر شهر تهران خبر داد.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیک در محورهای اصلی و بزرگراه‌های پایتخت را تشریح کرد.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به خلوتی معابر سطح شهر تهران گفت: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کنند.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به خلوتی معابر سطح شهر تهران گفت: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کنند.
استفاده تؤامان مردم از واکسن‌های ساخت داخل و واکسن‌های وارداتی، در کنار تزریق بیش از ۱۵۶ میلیون دز واکسن کرونا در طرح واکسیناسیون سراسری که بالاتر از بسیاری از کشور‌های اروپایی و آسیایی بود، باعث مهار کرونا و ارتقای سطح ایمنی عمومی در ایران شده است.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به تعطیلی برخی مراکز آموزشی شهر تهران و برگزاری کلاس‌ها بصورت مجازی، امروز شاهد حجم کمتر ترافیک در معابر بودیم.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی پایتخت در روز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هنگام خروج از رمپ ها از سرعت خود بکاهید.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز چهارشنبه ۴ آبان ماه ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
محققان یک گارد دندان هوشمند ابداع کرده اند که حاوی پدهای حساس به فشار است و می توان با کمک آن دستگاه های الکترونیکی را کنترل کرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است: باید کنترل جدی در حوزه‌ی واردات در کشور داشته باشیم تا حمایت از تولید داخلی را در دستور کار قرار دهیم. مشکل اولیه این واردات، مسئله اعطای معافیت به واردات ماشین آلات بود که در نهایت به واردات بی رویه منجر شد که ضربات مهلکی را بر بدنه‌ی تولید داخلی وارد کرد.
محققان توانسته اند با نصب مغز‌های الکترونیکی بر روی ربات‌های خورشیدی با اندازه ۱۰۰ تا ۲۵۰ میکرومتر امکان راه رفتن ربات‌ها را بدون کنترل خارجی فراهم کنند.
شیائومی اخیرا یک خشک کن لباس جدید را به مجموعه محصولات خود اضافه کرده است. این گجت بسیار نازک، طوری طراحی شده است که می‌توان به راحتی آن را مخفی کرد.
ترازوی هوشمند جدید Body Comp سلامت اعصاب و عروق انسان را کنترل می‌کند و قادر است چربی احشایی و سن عروقی کاربران را تشخیص دهد.
هوآوی اخیراً به‌روزرسانی جدید سیستم عامل HarmonyOS 2.1.0.399 را برای دو ساعت هوشمند هوآوی Watch GT 3 و GT Runner منتشر کرده است. این بروزرسانی ویژگی‌های جالبی را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال یک عملکرد کلید ماشین جدید به این نرم افزار اضافه شده است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن قفل درب خودرو را باز کنند و یا حتی خودرو را از راه دور کنترل کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ