«وزارت آموزش و پرورش هم مثل بقیه اعضای کارگروه یک رای برای تصمیم‌گیری دارد و این‌طور نیست که بدون هماهنگی‌های لازم، بدون در نظر گرفتن سلامت دانش‌آموزان بتواند تصمیم بگیرد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سابق سیاسی وزیر کشور طرح استیضاح وحیدی آن هم در ایام ثبت نام انتخابات و سالگرد اغتشاشات را «بدعتی عجیب و بهت آور در تاریخ سیاسی کشور دانست و گفت: با وجود حادثه شوم تروریستی شیراز پیغام رسید که استیضاح به دلیل فشار نمایندگان توسط شخص قالیباف ۲۳ مرداد اعلام وصول می شود.
رضایت نامه گوستاوو واگنین تبدیل به ماجرایی عجیب برای تراکتور شده است.
نامه تهدید آمیز محمد نادری باعث شد چند روز مانده به آغاز لیگ جدید در یک قانون عجیب تغییر ایجاد شود.
محل برگزاری دیدار شاگردان عبدالله ویسی و جواد نکونام هنوز مشخص نیست.
تولد پسری با یک سندروم عجیب و شروع آزار و اذیت‌ها به واسطه همین بیماری، حوادثی جبران‌ناپذیر را رقم زد. لیسا مک‌وی دختری که بعد نوشتن نامه خودکشی، به کام مرگ دعوت شد.
یک مرد 31 ساله در وصیت نامه خود نوشته است که بعد از مرگش می خواهد که کل پولش به نیمار برسد و بدین ترتیب ستاره برزیلی در صورت مرگ این فرد، صاحب سرمایه بیشتری خواهد شد!
امروز مطالبی همچون قیمت دلار بازهم کاهشی شد، فردا این گروه های بورسی وضعیت خوبی نخواهند داشت، نامه‌ای که روز بورس را سرخ کرد | انتشار عجیب یک نامه بعد از ۵۰ روز سکوت، خبرهای مهم برای دو نماد خودروئی، ۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس فردا ۷ تیرماه، شناسایی سود ۱۶۱ میلیاردی یک نماد خودرویی، سه نماد با بیشترین ورود پول حقیقی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاون باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره پرداخت بدهی آندره استراماچونی ارائه کرد.
قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید در حالی برای بقای وزیر صمت به رایزنی با نمایندگان مشغول بود که طبق آیین نامه در روز استیضاح حق گذر از ردیف اول را ندارد.
با توجه به آمار خودروسازان بزرگ در سال ۱۴۰۰، ۶۷ هزار دستگاه بیشتر از آنچه که تولید کردند فروختند، یعنی اینکه فرد طلای زنش را فروخته و وام گرفته که پراید بخرد، اما، چون ساخت خودرو کمتر از تحویل بوده گفتند اول مهرماه تحویل داده می‌شود که به این وعده مرتب با تأخیر مواجه شده است و ده‌ها نامه نوشتم که خانواده‌ها چه گناهی کردند.
در حالی که به روزهای پایانی اولین ماه سال جدید نزدیک می شویم، پاسکاری عجیب میان شورای رقابت و وزارت صمت مبنی بر اعلام قیمت های جدید خودرو، بسیاری از مردم و متقاضیان خرید خودرو را دچار سردرگمی کرده است.
رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به مدیران عامل ۱۶ باشگاه لیگ برتری ضمن معرفی شرکت خارجی VAR و نماینده این شرکت در ایران، از باشگاه‌ها خواسته است نسبت به تامین اعتبار این تکنولوژی اقدام کنند!
مربی اسپانیایی سابق تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که بعد از جدایی از این تیم هنوز نتوانسته ایران را ترک کند، از سفارتخانه به دلیل عدم همکاری برای حل مشکلش گلایه کرد.
جراردو مارتینو قبل از شروع جام جهانی متن استعفای کوتاه خود را نوشته بود. او پایان کارش در این تیم را می دید.
به علت عدم پرداخت مبلغ رضایت نامه، باشگاه سانتاکلارا پرتغال با ارسال ایمیلی به استقلال، خواهان بازگشت محبی شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در همایش ملی پدافند غیرعامل کشور سخنرانی داشتند که شبکه خبر در اقدامی عجیب نام او را به اشتباه سید محمود علوی وزیر اطلاعات دولت حسن روحانی نوشتند.
اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در همایش ملی پدافند غیرعامل کشور سخنرانی داشت که شبکه خبر در اقدامی عجیب نام او را به اشتباه سید محمود علوی وزیر اطلاعات دولت حسن روحانی نوشت.
نامه دادگاه حکمیت ورزش در حالی به فدراسیون جودوی ایران ارسال شده که یکی از وکلای ایرانی آن را تایید کرده است.
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال درنامه‌ای سرگشاده به رییس صدا وسیما در خصوص روند برگزاری انتخابات و برنامه‌های تولیدی به نکاتی اشاره کرد.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. مهدی تاج جنجالی ترین نامزد این انتخابات در محل مجمع حاضر شد.
در حال بررسی شرایط هستیم. با مبادی مختلف صحبت کرده‌ایم تا بتوانیم مجوزهای شورای تامین را بگیریم
فرماندار همدان در پاسخ به این سوال که معتادان در این مناطق عموما به چه نوع موادی اعتیاد دارند، گفت: متاسفانه اعتیاد در این روستا‌ها از حالت سنتی به سمت مصرف مواد صنعتی رفته است و بیشتر معتادان درگیر مصرف مواد صنعتی شده‌اند که عوارض بیشتر و بدتری نسبت به مواد سنتی دارد.
عبدالله گنجی در یادداشتی عجیب به رفتار رهبر انقلاب نسبت به میرحسین موسوی گلایه کرده است.
مهاجم ازبکستانی پرسپولیس با انتشار متنی رسما از جمع سرخ‌ها جدا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ